komentarze
  • 1. saint77
    • 2012-03-18 09:33:49
    • *.dynamic.chello.pl

    Petrov wg swoich możliwości.....

  • 2. piotrek74
    • 2012-03-18 09:35:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pietrow dostał tak wolny bolid, że nawet do ściany nie może dojechać .

  • 3. Antorek
    • 2012-03-18 09:37:25
    • *.dynamic.chello.pl

    Ciekawe czy dojedzie chociaż raz do mety

  • 4. Święty
    • 2012-03-18 09:45:00
    • *.213.216.91.ip4.netico.pl

    Nieźle sie ubawilem czytając Witolda:)
    Swietny wyscig, fantastyczny, walczył z Masą i Senną;]
    A tak powaznie to jestem ciekaw czemu sie wycofał - mialem wrazenie, ze gdy sie zatrzymywal na prostej mial uszkodzone przednie skrzydło

  • 5. ForzaFerrari
    • 2012-03-18 10:00:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z ocenami tego bolidu jeszcze zaczekajmy,jeden wyścig to trochę za mało by już wszystko osądzać.

  • 6. sapphire
    • 2012-03-18 10:12:10
    • *.200.206.123

    Rusek jak zwykle zadowolony..

  • 7. david9
    • 2012-03-18 10:22:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No niestety ale na walkę w środku stawki to za mało. Owszem poprawili się ale reszta też w miejscu nie stoi. Chyba pozostaje im taka sama rola jak w zeszłym roku: za słabi na średniaka, za mocni dla HRT i Marrussi.

  • 8. belzebub
    • 2012-03-18 10:39:31
    • *.30.107.236

    To pierwszy wyścig, za wcześnie, żeby wyciągać daleko idące wnioski, po prostu pech, ale takie są wyścigi, nie zawsze dojeżdża się do mety. Co do Petrowa, przez część wyścigu miał za plecami Senne i Ricciardo, więc chyba źle nie jechał. 7.david9 Jak na razie, faktycznie tak jest, niestety inne zespoły ze środka stawki, wykonały też kupę roboty i żeby Caterham mógł być wobec nich bardziej konkurencyjni, musieliby wykonać 2x razy więcej pracy, a na to potrzeba funduszy oraz lepszego sztabu inżynierów. No cóż FI też kiepsko zaczynali, zobaczymy jak poradzą sobie w sezonie.

  • 9. Vysogota
    • 2012-03-18 13:39:40
    • *.adsl.inetia.pl

    Nie popisał się Pietrow z wyborem miejsca do zatrzymania bolidu. Już kiedyś, chyba w qualu w Chinach też zatrzymał samochód tak że ni obejść ni przeskoczyć.

  • 10. MARTINWTCC
    • 2012-03-18 14:20:58
    • *.adsl.inetia.pl

    2. piotrek 74
    jak to przeczytalem to lezalem :D
    ale faktycznie

  • 11. krist2sz
    • 2012-03-18 15:12:24
    • *.dynamic.chello.pl

    Pietrov-bajkopisarz

  • 12. miksar
    • 2012-03-18 15:57:32
    • *.dynamic.chello.pl

    Pomijając Witka i jego oceny sytuacji , oraz fakt,że mimo wszystko jest przeciętnym kierowcą podziwiam od kilku lat ekipy i ich kierowców , kórzy zaliczają wciąż tyły... szczerze powiem ,że muszą mieć nerwy ze stali i opanowanie niczym Mount Everest, nie wiem też czy porówując ich z czołówką to nie oni najbardziej dostają po psychice.Gryzą asfalt a i tak cokolwiek by nie zrobili , grzeją tylne ławy.Stawiając siebie na ich miejscu ( z wielką przesadą oczywiście ) z wku...rzenia zjadł bym chyba opony bez popitki.Napawde podziwiam.

  • 13. PrzemekC
    • 2012-03-18 16:48:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Pietrov porażka każdego Teamu który daje mu bolid,przecież ten pseudo kierowca nic nie wnosi do zespołu oprócz pieniędzy. Najlepsze jest to że jest zawsze zadowolony,a wszystko co złe to nie o on. Gonił Senne i Masse i nigdy by nie dogonił nawet gdyby dali mu Mc Larena.

  • 14. Skoczek130
    • 2012-03-18 18:14:42
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż, obaj kierowcy nie mają szans na walkę o punkty. Nie oszukujmy się. Gdyby nie HRT i Marussia, byliby absolutnie czerwoną latarnią, ze stratą, której nie dadzą rady odrobic. Może to zbyt pochopne wnioski, ale ciężko będzie w ogóle awansowac do Q2, bez ingerencji "osób trzecich", w postaci chaotycznych warunków, wypadku któregoś z kierowców czy awarii. ;]

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo