komentarze
  • 1. GrzeSzNY
    • 2011-12-08 18:47:13
    • *.nyc.biz.rr.com

    prosze tylko nie przerzucajcie wojny z pod AMG po ten artykol :) juz mi sie nei chce szukac nazwisk osob projektujacych te silniki :) i grzebac w ich biografiach :)

  • 2. fanAlonso=pziom
    • 2011-12-08 18:59:53
    • *.rzeszow.mm.pl

    powiem tak : v10 rządzi - tyle w temacie

  • 3. matigluszak
    • 2011-12-08 19:15:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Poczekajmy na rok 2014. Wtedy się wszystkiego dowiemy.

  • 4. F1fan21
    • 2011-12-08 19:27:36
    • *.retsat1.com.pl

    AMG pomoże im w tych silnikach.

  • 5. pjc
    • 2011-12-08 19:41:14
    • *.warszawa.vectranet.pl

    @fanAlonso=pziom e tam, V12 lepiej brzmiała.
    Cały czas mam w uszach jej dźwięk na długich prostych.
    Miodzio.

  • 6. Jahar
    • 2011-12-08 19:50:49
    • *.opera-mini.net

    Moim zdaniem dźwięk nowych silników będzie dobry a narzekanie to tylko narzekanie bo każdy się boi że będzie słabo. Strachy na lachy.

  • 7. Cwirs
    • 2011-12-08 21:21:21
    • *.intergeo.pl

    Nie bedzie dobry, nie ma opcji

  • 8. Master666
    • 2011-12-08 22:06:09
    • *.dolsatbelchatow.pl

    Wierzę, że znów będzie bezkonkurencyjny!

  • 9. GrzeSzNY
    • 2011-12-08 23:05:51
    • *.nyc.res.rr.com

    ogladalem wlasnie wyscigi f1 w latach 61-64 (mieli wtedy V6 silniki) i wcale dzwiek nie jest zly, za to tory i ludzie na poboczu jak na rallly :)

  • 10. melo
    • 2011-12-08 23:59:35
    • *.153.102.202

    Te silniki będą bardzo ciekawe!! będzie troche problemów z turbodoładowaniem typu temperatura, przeładowanie. Ale będzie dzięki temu pikanteria;) Pozdro!

  • 11. fanAlonso=pziom
    • 2011-12-09 00:19:23
    • *.rzeszow.mm.pl

    5 słuchałem V12 i jakoś dźwięk nie jest tak rozdzierająco- przeszywająco- uwalniający głębokie doznania jak V10 - ta melodia jest dla mnie lepsza niż stosunki damsko męskie nawet ! ale zależy od gustu:)

  • 12. p1lot
    • 2011-12-09 09:24:45
    • *.icpnet.pl

    Nie znam tych regulacji technicznych, o których mówi pan Fuhr, ale:
    - turbo mocno wycisza pracę silnika, nawet bez tłumika w starszym dieslu jest to około 80% hałasu, :(
    - z drugiej strony odgłos blow off przy przeładowaniu jest bajeczny tylko jeszcze nie kojarzy mi się z F1 - na pewno będzie głośniejszy niż hamulce :)
    ... a jak będzie zobaczymy.

  • 13. Grzesio22
    • 2011-12-09 18:38:15
    • *.opera-mini.net

    Pożyjemy zobaczymy napewno dziwięk v6 bedzie lepszy niż v4 jak to miało byc

  • 14. Skoczek130
    • 2011-12-10 09:05:59
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje, że będzie równie awaryjny, jak przed laty... ;)

  • 15. melo
    • 2011-12-10 18:23:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Mecachrome też niebawem będzie hamować V6 Turbo dla Renaulta, z projektu są zadowoleni. TYLKO PROSZE NIE BLUZGAĆ!!!! i nie wszczynać kolejnej wojny na temat Mecachrome&Renault bo mam juz to po dziurki w nosie.

  • 16. hubertus
    • 2011-12-10 19:41:46
    • *.in-net.pl

    12. blow off ? a po co to komu? w wyścigach nie ma czasu na syczenie czy inne wynalazki

  • 17. athelas
    • 2011-12-11 11:41:43
    • *.strong-pc.com

    Ważne, że już od przyszłego roku nie będzie pierdzenia na dohamowaniu. Zwłaszcza źle wspominam bolid LRGP... to dmuchanie przy zamkniętej przepustnicy było okropne.

    Co do silników to mam nadzieję, że będzie OK. Ma być V6 a nie cztery cylindry więc i tak OK. Będą brzmiały na pewno niżej, co może być ciekawe.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo