komentarze
  • 1. Piotre_k
    • 2011-08-22 21:31:09
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Przesada. Jeśli kierowcy się boją to niech po prostu sami tego nie używają. A jeśli któryś ma jaja to niech próbuje - jak nie wyjdzie to znaczy, że się nie da. Ale podejrzewam, że by się dało.

  • 2. TommyRMF1
    • 2011-08-22 21:48:02
    • *.200.rewolucja-net.pl

    Właśnie panie 1.Piotre_k !!! Popieram w 100% !!

    Podobnie sprawa się ma w jeździe w deszczu ! Jeśli kierowcy sięboją, to niech tak nie ryzykują! Niech jadą tak jak się da !

  • 3. Ferrari150
    • 2011-08-22 22:11:31
    • *.ip.xcore.pl

    Podejrzewam że to dalej dzieki Baricello. on wiecznie w ostatnich latach nie ma odwagi wiec protestuje ze to ze tamto

  • 4. panikarz12
    • 2011-08-22 22:22:55
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co do deszczu to już przesada... te starty za SC itp... cofnijmy się kilka sezonów wcześniej jeździli w największe monsuny jeździli do póki było coś widać a teraz lekko pokropi i od razu SC. wkurza mnie to ;]

  • 5. xdomino996
    • 2011-08-22 22:31:29
    • *.przylep1.do.22lipcazm.pawluk.org

    paranoja wyrazili obawy... a kto im tam kaze tego uzywac akurat na eau rogue jak ktos sie boi to niech nie uzywa tam proste jego sprawa ze straci,
    Co do deszczu to powinny te panienki ktore tak protestuja zjechac do garazu jak jest za slaba widocznosc a reszta niech jedzie dalej

  • 6. fanAlonso=pziom
    • 2011-08-22 23:01:37
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    szkoda że nie doczekałem się info wcześniej o tym że kierowcy mają obawy bo takie newsy się nie pojawiały

    a co do wszystkich tutaj odważniaków - chcecie ryzykowac jakiś poważny wypadek bo na eau rouge już było parę z obniżonym dociskiem na tym zakręcie to prawie samobójstwo ! rozumiem ze teraz wszystko takie bezpieczne itp. i co do deszczu to zupełnie się z wami zgadzam mnie też to wkurza z tym SC jak tylko jest mokro ale tutaj ? załóżmy że komuś mogłoby coś się stac to wtedy pewnie jechalibyście po FIA że nie dopilnowała itp. a i rubens też nie jest tu winien bo miał kilka nieżłych dzwonów w swojej karierze i jeździł w trudnych warunkach więc raczej jego opinia jest miarodajna

    podejrzewam że drs też zostanie zakazany na np. 130R bo tam też może byc nieciekawie jak to było z di grassim czy mcnishem

  • 7. michalv8
    • 2011-08-22 23:04:58
    • *.cable.smsnet.pl

    No pewnie dać wszystkim pozwolenie a później będziecie kląć na takiego Pietrova albo Algersuariego że wjechał a bolid Alonso albo Buttona a ten doznał jakichś obrażeń przez to. Spa nie jest za bardzo bezpiecznym torem a zabawa aerodynamiką może się źle skończyć. Nie zrozumcie mnie źle - nie jestem za tym żeby chuchać i dmuchać na kierowców ale na takim torze jak Spa taka decyzja jest wg mnie odpowiednia. Wystarczy żeby jadąć pod górę na tej prostej z włączonym DRS-em podbiło kierowce na nierówności a przy zmniejszonym docisku dużo trudniej będzie mu zapanować nad bolidem i nieszczęście gotowe. Owszem doświadczeni kierowcy wiedzieli by gdzie używać albo nie tego systemu ale właśnie np. taki Pietrov miałby z tym problem...

  • 8. yaneq
    • 2011-08-22 23:07:58
    • *.pancom.pl

    ot:
    to prawda, że senna pojedzie zamiast heidfelda?

  • 9. kowal3r
    • 2011-08-22 23:27:09
    • *.kwidzyn.mm.pl

    @8 tylko w pierwszym treningu - chyba jak inaczej to niech ktos mnie poprawi

  • 10. yaneq
    • 2011-08-22 23:39:32
    • *.pancom.pl

    na właśnie jest plotka, że pojedzie w całym weekendzie!

  • 11. etos
    • 2011-08-23 00:05:47
    • *.ip.telfort.nl

    za co oni dostaja te miliony to ja nie wiem co za cioty

  • 12. Pietrzej
    • 2011-08-23 00:13:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Banda znawców od 7 boleści co Eau Rouge widziało tylko w TV - bardzo dobra decyzja,ciężki zakręt pokonywany bez odjęcia, nic nie widać przy podjeździe. Szkoda mi czasu na tłumaczenie ...

  • 13. etos
    • 2011-08-23 01:03:33
    • *.ip.telfort.nl

    12. Pietrzej ograniczyc predkosc max f1 do 100km/h bo przy200 jak walna w bande mogą sie zabić-tez pewnie byla by to bardzo dobra decyzja

  • 14. fanFankiVettela
    • 2011-08-23 09:30:37
    • *.dynamic.chello.pl

    dzisiejsi kierowcy to #$! nie mają jaj :P

  • 15. Jahar
    • 2011-08-23 11:15:20
    • *.opera-mini.net

    Myślę, że ta decyzja jest w porządku ponieważ nie tyle chodzi tutaj o odwagę kierowców tylko o ich samochody, które mogłby nie dać rady. Na tak szybkich zakrętach niepotrzebne są dzwony.

  • 16. danilo
    • 2011-08-23 11:15:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Odpalcie sobie chociażby jakąś gierkę i zacznijcie jeździć po Spa i Eau Rouge. Wiem, wiem gierka to pikuś i kierowcy F1 to najlepsi wymiatacze, ale każdy boi się wypadku i może nawet nie tak bardzo śmierci, jak trwałego kalectwa. Ten zakręt jest mega trudny, takie jest moje zdanie. A już bajdużenie, że kierowcy nie mają jaj, albo że są ciotami, traktuję jak marną prowokację. A na dodatek obrażacie tych których oglądacie, więc zupełnie nie rozumiem o co Wam chodzi, znafcy.

  • 17. norbertinho
    • 2011-08-23 15:48:13
    • *.xdsl.centertel.pl

    DRS w tamtym miejscu to będzie porazka roku, zobaczycie jak się beda tylko omijac na tej prostej Kemmel, bez walki :/ załosne, powinni dac DRS na dojeździe do Bus Stop tak zeby objąc tym Blanchimont, tam byłoby trudniej bo wyjscie na tą prosta jest dość szybkie z zakrętu Stavelot

  • 18. beret
    • 2011-08-23 21:20:18
    • Blokada
    • *.adsl.inetia.pl

    16danilo, mysle ze chciales napisac zna"f"cy. Tak ma to sens. Wielu ludzi tutaj wypisuje bzdury, bez wyobrazni. Dlatego Polska jest w czolowce smiertelnych wypadkow w Europie. Bo co drugi to EMO.
    Np. w Norwegii mniej ludzi ginie w calym roku niz w Polsce w weekend.

    Ktos, kto widzial na zywo ten kawalek asfaltu polozony na zakrecie Eau Rouge wie co to jest i ma pokore do tego a Ci co wypisuja fantastyczne wypowiedzi traktuje to wirtualnie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo