komentarze
  • 1. TenTypTramwaj
    • 2011-06-06 13:03:39
    • *.dynamic.chello.pl

    ...a do końca sezonu będzie ich 64.

  • 2. konradosf1
    • 2011-06-06 13:06:42
    • *.opera-mini.net

    @1 dobre
    to jest czysty idiotyzm, kiedy się chociaż myśli o strategii jednego pit stopu w Montrealu. Ja obstawiam 3 może 4 stopy

  • 3. Wiater
    • 2011-06-06 13:22:42
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Niech się lepiej martwią czy wystarczy im opon ;) Przecież w Canadzie rok temu ledwo wystarczyły 3 mieszanki brigestona, a tam nie było 2-sekundowych różnic między oponami. Obawiam sie że znów pójdą 2-3 S.Soft i 1 Soft. Chyba że tutaj Soft okaże się bardziej konkurencyjny i pojadą na nim 3 przejazdy, wtedy 2 pit stopy są możliwe.

  • 4. athelas
    • 2011-06-06 13:55:23
    • *.strong-pc.com

    Nie mogą przejechać 3 stintów na softach, bo jest zawsze zasada, że w ciągu wyścigu trzeba użyć obu mieszanek, przynajmniej po jednym komplecie. W Kanadzie też będą soft i super-soft? Jakoś wcześniej o tym nie przeczytałem, ale teraz jak to czytam... pełne zdziwienie. Podejrzewałem nawet, że w Kanadzie będzie średniotwarda i twarda... Ten tor jest jednym z tych najbardziej "oponożernych". Strategia? podejrzewam, że zobaczymy trzy przejazdy na mieszance super-miękkiej i tutaj nie wiem... od jednego do trzech przejazdów na miękkiej. Nie jestem w stanie ocenić ile wytrzyma ta mieszanka, ale patrząc że na innych torach więcej niż 15 okrążeń się nie zdarzyło (nie licząc Monako i niektórych wyczynów Buttona), to może nawet i te 5 pit stopów być za mało... a jak wiadomo, tylko 6 zestawów jest dostępnych, z czego super miękkie będą zdarte po kwalifikacjach. Ciekawe co wtedy? W sumie chciałbym zobaczyć czołówkę, która kończy suchy wyścig na intermediatach...

  • 5. miki26
    • 2011-06-06 14:48:23
    • *.unitymediagroup.de

    Na torach o niskiej przyczepnosci ( np: ulicznych ) zawsze stosuje sie najmieksze mieszanki bo daja lepsza przyczepnosc. Nie wiem co tu w tym dziwnego...
    A wytrzymalosc opony to sprawa drugorzedna, po prostu beda wiecej razy musieli odwiedzic boksy. A ze Kanada bardzo niszczy opony to tylko lepiej dla widowiska.

  • 6. athelas
    • 2011-06-06 18:20:11
    • *.strong-pc.com

    5. Masz rację, jednak mam wrażenie, że tutaj sprawa wytrzymałości powinna grać pierwsze skrzypce... Nie mam dokładnych danych, ale jest możliwe, że opon po prostu zabraknie...

    Ale tak czy inaczej będzie świetne widowisko i tutaj zgoda w 100% :D

  • 7. Gieniu16
    • 2011-06-06 22:58:10
    • *.opera-mini.net

    a można wogóle wyjechać na suchym torze na intermediatach?nawet gdyby to im by się to cholernie nie opłacało bo by mieli 10sek gorszy czas na okrążeniu a poza tym opona wytrzymałaby góra 3okrążenia.więc wiesz....

  • 8. ygor
    • 2011-06-06 23:58:50
    • *.star.net.pl

    To oznacza ciekawe strategie i podejmowanie sporego ryzyka już w kwalifikacjach.

  • 9. kumahara
    • 2011-06-07 12:49:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Trzeba przyznać, że Pirelli świetnie uatrakcyjnia wyścigi.

  • 10. pawlak3
    • 2011-06-07 15:50:09
    • *.2lo.lublin.pl

    "byliśmy w stanie ustanowić najszybsze w historii okrążenie kwalifikacyjne w Monako"
    KŁAMSTWO!! Vettel pojechał 1:13,556, a Raikkonen w sezonie 2006 pojechał w q2 1:13.532,
    więc albo Hembery coś przeoczył, albo próbuje zrobić ludzi w balona...

  • 11. athelas
    • 2011-06-09 12:30:43
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    7. To by się nie opłacało, ale piszę o sytuacji, gdzie zespoły nie mają innego wyboru. Założyłem, że 3 komplety s-miękkie i 3 miękkie się zużyją - wtedy zostają już tylko intermediaty...

    Ale nie wiem, zobaczymy

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo