komentarze
  • 1. konradosf1
    • 2011-05-10 16:19:37
    • *.opera-mini.net

    trudno się z Jarno nie zgodzić. Jeżeliby jednak FIA zgodziła się na jeszcze 2 komplety opon (po jednym - miękkie i twarde) to może zespoły wezmą się za walkę w Q3

  • 2. koniarek1996
    • 2011-05-10 16:29:52
    • *.szczecin.mm.pl

    Jarno ma racje. Massa w turciji nie pojechal ani jednego kólka w q3 by oszczedzic opony

  • 3. Orlo
    • 2011-05-10 17:53:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ma racje, ale czemu akurat On to mówi, przecież Q3 mu nie grozi...

  • 4. elin
    • 2011-05-10 18:41:35
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Oszczędzanie opon w Q3 zaczyna się w momencie, kiedy kierowcy widzą czas wykręcony przez Red Bulla ( Vettela ). Jeśli nie ma szans na wywalczenie PP, to dopiero jest " strategia na wyścig ".

  • 5. adrianos
    • 2011-05-10 18:49:46
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jakaś gościówa trafiła 90 pkt w typowaniu, ale miała farta.

  • 6. Antorek
    • 2011-05-10 18:51:49
    • *.dynamic.chello.pl

    to prawda miała farta

  • 7. kumahara
    • 2011-05-10 19:05:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    4. elin, otóż to, jak ktoś wie co to nokaut, to się nie powinien dziwić zmiany strategii pozostałych ekip...

  • 8. fanAlonso=pziom
    • 2011-05-10 19:05:37
    • *.rzeszow.mm.pl

    fajnie jakby jarno wszedl do Q3 i tez mial ten dylemat:)

  • 9. konradosf1
    • 2011-05-10 19:43:13
    • *.opera-mini.net

    @8. fanAlonso=pziom Jarno nie miałby już takiego dylematu bo jego bolid już dawno zeżarłby miękkie gumy

  • 10. Ananas
    • 2011-05-10 21:18:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jarno Trulli w formule 1:
    Data urodzenia: 13 lipca 1974r.
    Zespoły, w których jeździł (chronologicznie): Minardi, Prost, Jordan, Renault. Toyota, Team Lotus (obecnie)
    Liczba wyścigów: 241
    Liczba tytułów mistrza świata: 0
    Liczba wygranych wyścigów: 1
    Liczba podium: 11
    Liczba pole position: 4
    Liczba najszybszych okrążeń: 1

  • 11. elin
    • 2011-05-10 22:21:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    7. kumahara - dokładnie. Jeśli kierowcy w Q3 dysponowaliby bolidami zdolnymi wykręcić czas lepszy od Red Bulla, to nie byłoby mowy o strategii na wyścig.
    Niestety, przewaga RBR w kwalifikacjach ( obecnie ) jest tak duża, że zespołom
    nie opłaca się marnowanie nowych kompletów opon, kiedy i tak PP nie da się wywalczyć ...

  • 12. devious
    • 2011-05-11 04:25:32
    • *.nplay.net.pl

    no właśnie, to nie przepisy zabiły kwalifikacje ale ten wynalazek Red Bulla z podkręcaniem silnika/wydechu na kwale...

    przecież widac gołym okiem, że tylko w Q Red Bull jest szybki - nagle ma 0,5-0,8s przewagi na okrązeniu a potem w wyścigu taki Hamilton czy Alonso jadą z "bykami" bok w bok... czyli cała przewaga Red Bulla to głównie ten system, gdyby Vettel startował jak Alonso z 5 pola to miałby problemy... ruszając z P1 wcale nie odjeżdża rywalom tylko dowozi wygrane wiec Red Bull wcale tak nie dominuje jeżeli chodzi o czyste tempo...

    McLaren i Ferrari naprawdę nie są daleko za Red Bullami, są moze 0,1-0,2s z tyłu zależnie od toru - tak samo jak w 2010 roku - ale znowu odstają w Qualach przez brak tego programu do silnika... no i tyle....

  • 13. devious
    • 2011-05-11 04:27:50
    • *.nplay.net.pl

    hmm a może jednak maki i ferki są więcej niż 0,2s na kółko z tyłu tylko Alonso i Hamilton nadrabiają umiejętnościami bo jakoś wątpię by Webber był na poziomie Alonso, Vettelek też jeszcze to nie ta klasa chyba choć a pewno jest uberszybki :)

  • 14. athelas
    • 2011-05-11 14:22:15
    • *.strong-pc.com

    Ty wychodzi brak inteligencji FIA... Dać mniej wytrzymałe opony, ale zapomnieć, że proporcjonalnie powinno ich być więcej... Powiedzmy 2 komplety opon miękkich i jeden twardych na kwalifikacje i 3 zestawy miękkich i 2 twardych na wyścig. Chyba byłoby ok...

    I zasade "start z opon z kwalifikacji" zmienić na "zawodnik startuje na oponach wykonanych z TEJ SAMEJ MIESZANKI co opony, na których wykręcił swoje okrążenie kwalifikacyjne".

    Opony się zmieniły, ale przepisy są dalej takie jak przy Bridgestone'ach. To nie ma prawa działać idealnie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo