komentarze
  • 1. RoyalFlesh F1
    • 2011-04-08 12:04:48
    • *.205.238.142

    Oj coś mi sie wydaje że ten bolid to nie jest dobra platforma. RBR pewnie rozwijał swoje cudo od 2009 roku i trudno coś zrobić. Maclaren też wprowadza swoja filozofje. A Ferrari to tylko ma najwiecej kasy. Nawet LRGP coś wymyslił i wprowadził. A ferrari tylko Ctrl+c i Ctrl+v. Nic dziwnego że ciągle krzyczą na limity budżetowe i ograniczenie testów. Odpowiadały im warunki za czasów MSC a teraz warunki odpowiadają RBR.

  • 2. david9
    • 2011-04-08 13:03:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Nie jest za różowo w Ferrari bolid zdecydowanie poniżej ich oczekiwań skoro nie są w stanie podjąć walki z RedBullem i McLarenem. W tej chwili są mniej więcej na poziomie Mercedesa i Lotusa Renault. Niemniej jednak sezon jest długi a takiego zespołu jak Ferrari nie spisuje się nigdy na straty choćby nie wiem jak zmaszczony mieli bolid.

  • 3. CUSSLER
    • 2011-04-08 13:32:46
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Nie ma co płakać. Nad formą McL też wszyscy biadolili i jakoś okazało się inaczej..Nowe opony, nowe przepisy wszystko musi się dotrzeć. Powolutku wyjdą na prostą .nie ma co Ich tak od razu spisywać na straty.Druga rzecz - to tylko trening.Jutrzejszy dzień pokaże miejsce w szeregu, ale coś mi się wydaje że ten kto dobrze policzy żywotność opon w niedziele będzie rządził.

  • 4. fanAlonso=pziom
    • 2011-04-08 15:52:59
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    liczę na podobne kwalifikacje jak w Australii i odrobinę szczęścia która jest zawsze potrzebna bo na razie bolid jest poniżej oczekiwań ...

  • 5. FAster92
    • 2011-04-08 16:00:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Wiadomo, że forma bolidu nie opiewa optymizmem, ale tak jak większość przedmówców to tylko treningi, a Ferrari mało mieć jakieś poprawki aero więc muszą znaleźć kompromis i w Q i wyścigu pojechać na maxa . Mam taką nadzieję;)

  • 6. command_dos
    • 2011-04-08 16:13:02
    • *.victor.pl

    "ostatnich dwóch dniach zaobserwowaliśmy, że w trakcie godzin rozgrywania kwalifikacji i początku wyścigu zawsze padło" - co padło? ferrari padło? ;)

  • 7. Skoczek130
    • 2011-04-08 16:53:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kurcze, Scuderia to już nie to samo, co za czasów Todta, Schumachera i Brawna. ;{ Cóż, "czerwoni" muszą pomyśleć o kierowniczych stanowiskach. Stefano już zrobił swoje i wystarczy. Czas znaleźć "nowego Todta"! Tym "Todtem" może być Flavio Briatore! :))

  • 8. zenonF1
    • 2011-04-08 19:36:25
    • *.speed.planet.nl

    Halo halo!!! Ziemia do kempa007!!! Nazwa F150 - to chyba przeoczenie!
    ;-) POZDRAWIAM

  • 9. Polak477
    • 2011-04-08 19:47:54
    • *.pppoe.covernet.pl

    Narzekacie. Dokładnie to samo było w tamtym roku i dwa lata temu, a także 3 lata temu. Pierwsze wyścigi w wykonaniu Ferrari nigdy nie są oszałamiające. W przypadku tego i tamtego sezonu jedyną różnicą było to, że Bahrajn, gdzie Ferrari jest bardzo dobre, był pierwszym GP. Następna część sezonu zazwyczaj tak wygląda w wykonaniu Ferrari, bo niestety FIA zawsze kierowała przepisy tak, żeby zniszczyć panowanie Ferrari i w końcu się to im udało - szkoda, że kosztem tego, że teraz inny zespół dominuje, ale stare pryki już nie rządzą jak kiedyś tym sportem.

  • 10. Morves
    • 2011-04-08 22:01:31
    • *.isp.tvkg.net

    do: 9. Polak477
    "Pierwsze wyścigi w wykonaniu Ferrari nigdy nie są oszałamiające."

    Zawsze mi się wydawało, że w pierwszym wyścigu tamtego sezonu Ferrari zaliczyło dublet? Chyba, że coś mi się... pomyliło? ;-)

  • 11. Kojag
    • 2011-04-09 09:37:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    10. Nie pomyliło, ale to raczej wina słabej formy rywali, niż dobrej formy Ferrari, pierwszy wyścig to przetarcie i nie każdy pokazuje wtedy swoją prawdziwą formę. W pierwszym wyścigu nawet największym złomem można coś osiągnąć, co pokazuje sezon 2009 i czwarte miejsce w qualu Roberta, a później świetny wyścig zakończony dla niego z winy Sebka... Wszyscy dobrze wiemy, jak fatalnym bolidem było BMW z 2009 roku... A Ferrari od poewnego czasu nie opiera się na genialnych umysłach konstruktorskich, tylko na kasie, dzięki czemu mogą podpatrywać innych i kopiować najlepsze rozwiązania rywali w dość szybkim czasie. To zapewnia im konkurencyjność w każdym sezonie...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo