komentarze
  • 1. mokry
    • 2011-02-18 18:58:51
    • *.cable-modem.tkk.net.pl

    Te pit stopy w Reno to tak na poważnie powinni dopracować. Bo to co się działo w 2010 to żenua. Czas postoju jeden z dłuższych i za dużo wpadek...

  • 2. bartek1515
    • 2011-02-18 20:25:58
    • *.220.225.91

    Dobrze, że kiedyś tym się zajęli :) Może będzie lepiej.
    A co do dnia to mam nadzieję, że zdążą wyeliminować wszystkie wady, bo jak narazie to bolid jest zbyt wysoce awaryjny w porównaniu do konkurencji..;/

  • 3. mistrz15
    • 2011-02-18 20:31:45
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z tego co pamiętam to BMW w 2008r słynęło z bardzo szybkich pit stopów. W tedy mówili że przed sezonem wykonali takich prób kilkaset

  • 4. Globin
    • 2011-02-18 21:44:26
    • *.dynamic.chello.pl

    Może Lotus będzie szybkie ale chyba nadzwyczaj awaryjne. To wyciek oleju, wyciek wody, układ hamulcowy a teraz KERS. A być może potem dojdzie wiele problemów związanych z nowym wydechem np.przegrzewanie. Ale mam nadzieję, że bolid i ludzie od pitstopu beda przygotowani...

  • 5. krisf2
    • 2011-02-18 23:59:51
    • *.stalowa.pilicka.pl

    4. Globin Masz na myśli Team Lotus pisząc "Lotus"? bo z tego co ja wiem jest jeden zespół o tej nazwie, jeżeli zaś chodzi o zspół Renoult to Lotus jest tylko sponsorem którego nazwe nie wiadomo dlaczego się nadużywa w przypadku tego teamu i tylko tego nie wiem zresztą po co i kto płaci za taką reklame tegoż sponsora :P

  • 6. ekimmu
    • 2011-02-19 01:45:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @5 krisf2

    A wiesz ile % udziałów w tym teamie ma koncern samochodowy renault?
    Nie zmieniają nazwy - tzn nie pozbywają się jej (renault) z 2 podowodów -
    1) jest to deal pomiędzy geni a renault - pierwsi mają rozpoznawalność i kontynuację co jest ważne dla sponsorów, drudzy marketing za friko (oczywiście jak są wyniki)
    2) drugi powód jest banalny - zmieniając nazwe - tj pozbywając się człona renault - traca kase z praw do transmisji tv

    Nie zmienia to faktu iz jest to tylko nazwa a nie realnie team koncernu reanult - jak w przypadku merca. Dla mnie to czarny lotus, obok zielonego.

  • 7. modafi
    • 2011-02-19 09:22:22
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    co do postojów to uważam, że zespoły powinny ćwiczyć je godzinami by dopracować do perfekcji. czas zaoszczędzony na pit stopie należy do najtańszych i najłatwiejszych do uzyskania. dziwie się, że Renault cały sezon odstawało o 1-3 sekundy od RBR czy McL.

  • 8. SIROTKA
    • 2011-02-19 12:25:07
    • Blokada
    • *.rev.dartybox.com

    da,da nie wiem ale ja zauwazylam ze champion niemiecki jeszcze niedoszly, przy odrobinie wilgoci wykreca czas najgorszy w stawce, tylko Rakieta byl lepszy o jedna pozycje,i jeszcze smie twierdzic ze po raz pierwszy raznTESTOWAL OPONY DESZCZOWE PIRELLI, ktore przeciez zna podobno baaaardzo dobrze,tak?czy nie?
    To nas ustawia , w jednym kierunku, jak pogoda ladna, mozliwosc zdobycia punktow, przy deszczu, dobleka sie na koncu stawki..
    bez urazy dla panow-fanow:)))

  • 9. SIROTKA
    • 2011-02-19 12:39:57
    • Blokada
    • *.rev.dartybox.com

    Kiepski dzień Lotus Renault
    Dotychczas testy Formuły 1 były udane dla zespołu Lotus Renault. Podczas testów w Walencji najlepszy czas jednego okrążenia wykręcił Robert Kubica, zaś trzeciego dnia testów w Jerez najlepszy był Nick Heidfeld. Natomiast jazdy testowe w Barcelonie team z Enstone rozpoczął w kiepskim stylu.
    Na potwierdzenie moich slow podam dane:
    W piątek w Barcelonie rozpoczęły się kolejne tegoroczne testy Formuły 1. Tym razem na torze pojawili się Nick Heidfeld oraz Witalij Pietrow. Czasy osiągane przez obu kierowców nie były jednak rewelacyjne. Zespół z Enstone słabszą formę tłumaczy faktem, iż w piątek skupiono się na ćwiczeniu zjazdów do boksu.
    Heidfeld pokonał w piątek jednak 27 okrążeń toru w Barcelonie. Niemiecki kierowca wykręcił trzynasty czas i był najgorszy w stawce. - Jeździłem rano tylko przez godzinę, aby poćwiczyć pit stopy. Ponieważ na początku sesji nawierzchnia była trochę wilgotna, rozpoczęliśmy jazdy na deszczowych oponach, dzięki czemu mogłem się z nimi zapoznać. - poinformował kierowca po zakończeniu jazd testowych.
    Nieco lepszy od niemieckiego kierowcy był Witalij Pietrow. Rosjanin pokonał dystans 20 okrążeń i osiągnął dwunasty rezultat. - zespół postanowił dać mi więcej czasu na jazdy jutro, zanim w kokpicie usiądzie Nick - stwierdził Pietrow.
    Tych wiadomosci nie podaje portal,nie wiadomo dlaczego?

  • 10. atomic
    • 2011-02-19 12:45:33
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    no ja tylko powiem ,że chwycić to powinni obaj wolanty a nie stery.

  • 11. SIROTKA
    • 2011-02-19 12:48:50
    • Blokada
    • *.rev.dartybox.com

    Moim skromnym zdaniem, jest to typowe odwracanie kota ogonem, ostatni czas, to zwalamy na wilgotna nawizchnie ,nieznajomosc opon, ktore zna przeciez , bardzo dobrze, czyli lotus renault gp zafundobal sobie quick nicka jakiego znamy, bajeranta z pusta glowa, sredniaka, niestety,
    a Rakieta ma wieksze szanse na zdobycie punktow nisz ten niemiec z zawyzonym EGO
    pozdrawiam serdecznie

  • 12. SIROTKA
    • 2011-02-19 12:51:35
    • Blokada
    • *.rev.dartybox.com

    przepraszam za literowke "niz" mialo byc oczywiscie:)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo