komentarze
  • 1. saint77
    • 2011-02-01 20:07:09
    • *.ssp.dialog.net.pl

    No tak, wywnioskował niezawodność po 90 okrążeniach...
    Ale ma talent.
    A ja mu gratuluję tej czapki. Jak byłem w Albanii to tamtejsi drwale podobne nosili:))

    A na poważnie - mimo, że są to "tylko" testy i to jeszcze pierwszy dzień, to jednak raczej wszyscy przyznają, że RBR będzie znowu z przodu:(
    Oby aż z takim zapasem jak można było dzisiaj odnotować...

  • 2. rogas144
    • 2011-02-01 20:11:41
    • *.tktelekom.pl

    Kurcze.. trochę głupio, że pokazali ten wydech tak szybko. Mogli z tym przeczekać jeszcze trochę. To zostanie szybko skopiowane, o ile będzie to takie proste

  • 3. Grzesiek 12.
    • 2011-02-01 20:16:23
    • *.cdma.centertel.pl

    " Mnóstwo przycisków do naciskania " To dla Vettela może być problem ;)

    A co do testów , mając na uwadze pierwszy dzień , to na pewno łatwiej było znaleźć właściwe ustawienia dla zespołów których bolidy przeszły jedynie ewolucję .... (nie mówiąc o tych które jeździły starymi konstrukcjami )
    A tak naprawdę to tylko testy .....

  • 4. mago
    • 2011-02-01 20:20:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    nie martw się Vecia i tak niejednokrotnie ta twoja rakieta nawali albo Webber ci w tym pomoże :P
    zobaczymy jaka atmosfera w tym sezonie będzie panowała w tym zespole...

  • 5. Robert_14
    • 2011-02-01 20:20:37
    • *.54.189.166

    Żeby się Wentyl nie przejechał. BMW w 2009 na pierwszych testach tez przejechał ponad 90 okr. a jak z niezawodnością było w trakcie sezonu ?:)

  • 6. Peti_bis
    • 2011-02-01 20:22:10
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2. rogas144 - i o ile będzie to dobre rozwiązanie. Myślę, że jeżeli to jest dla Renówki strzał w 10 to lepiej przez testy niech się kula w ogonie stawki.

  • 7. rogas144
    • 2011-02-01 20:27:21
    • *.tktelekom.pl

    6. Peti_bis raczej musi być dobrym rozwiązaniem. Mieli na to kupe czasu, setki godzin w tunelach itd. Ciekawi mnie jedynie tylni dyfuzor..

  • 8. Ilona
    • 2011-02-01 20:31:37
    • *.net.stream.pl

    Sebastian już od początku ambitnie podchodzi do sprawy. Oczywiście to dopiero pierwsze testy i nie czas na wyciąganie wniosków. Najważniejsze , że dzień przebiegał bezproblemowo i samochód dobrze się spisywał, co pozwoliło mu na przejechanie tylu okrążeń i zebranie wielu informacji. Ja również mam nadzieje, że to 'dobry znak' na przyszłość, a RB7 będzie niezawodne przede wszystkim w trakcie wyścigów. I oby jak najczęściej na czele tabeli.

  • 9. saint77
    • 2011-02-01 20:34:44
    • *.ssp.dialog.net.pl

    PR Red Bull Polska na posterunku:)

  • 10. Konik_mekr
    • 2011-02-01 20:41:28
    • *.gorzow.mm.pl

    A ja jestem zdania, że jak coś ma się psuć, to lepiej na testach, niż w wyścigu. Pokazało to Renault w zeszłym sezonie, kiedy podczas testów mieli awarie, a w wyścigach było ich naprawdę mało. No ale brak awarii nie jest bynajmniej powodem do zmartwień:). W sumie wyniki w testach nie mogą być powodem do czegokolwiek:)

  • 11. Ilona
    • 2011-02-01 20:58:38
    • *.net.stream.pl

    1. saint77 - ja też mam tą czapkę ;-)

  • 12. Moria
    • 2011-02-01 21:09:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    9. saint77 - ale nick już zmieniła ;-)))

  • 13. saint77
    • 2011-02-01 21:16:27
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @11. Ilona:) - pewnie jak większość pracowników RB Polska?:)))

  • 14. Ilona
    • 2011-02-01 21:29:21
    • *.net.stream.pl

    13. saint77, tylko ja tam nie pracuję ;-) a taką czapkę ma z pewnością wielu kibiców Seba.

  • 15. saint77
    • 2011-02-01 21:37:43
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @14. Ilona - i drwali z Albanii:))
    Ok. Mam nadzieję, że w tej czapce wyglądasz o wiele lepiej niż Vettel...

  • 16. fotoman
    • 2011-02-01 21:42:55
    • *.172.178.146

    hello,ello, fanka Vettela zmieniła się na Ilona???

  • 17. andy_chow
    • 2011-02-02 09:58:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Też mi się tak zdaje

  • 18. fotoman
    • 2011-02-02 13:21:02
    • *.172.178.146

    no to kicha :(( , poprzedni nick łatwo mi było wychwycić i omijać te posty...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo