DO
GP Australii
14.03 - 16.03
ZOSTAŁO
POPRZEDNI WYŚCIG 
GP Abu Zabi
-
McLaren sięgnął po tytuł mistrzowski, ale Ferrari nie sprzedało łatwo skóry
-
Stake Sauber kończy sezon wyścigiem pełnym błędów
-
Williams bez punktów na zakończenie sezonu
-
Alonso liczy, że nowi pracownicy pomogą Astonowi w przyszłym roku
-
Haas przegrał walkę z Alpine o szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów
-
Słaby występ Visa RB w finale sezonu na torze Yas Marina
-
Ferrari zrobiło, co mogło, ale tytułu nie wywalczyło
Ostatnia aktywność
08.02.2012 19:06
0
Powiem Wam szczerze, że mnie już te "dzioby" się opatrzyły... Kwestia przyzwyczajenia...
Przejdź do wpisu Galeria zdjęć z drugiego dnia testów w Jerez
18.04.2011 19:32
0
A ja może trochę z innej beczki... Ciekawe ile zyskuje Red Bull na tym wyżej zawieszonym tyle w stosunku do innych bolidów? W każdym bolidzie tył podłogi jest nieco wyżej niż przód, ale w Red Bull ta różnica jest zdecydowanie największa...
Przejdź do wpisu Red Bull szykuje poprawiony KERS na Turcję
07.02.2011 23:48
0
Wiem, że masz ponadprzeciętne umiejętności, że jesteś najlepszym kierowcą na świecie, dlatego wierzę, że masz nadludzkie zdrowie i siłę, żeby wrócić i robić to co sprawia Ci największą przyjemność, to co kochasz najbardziej... oshi
Przejdź do wpisu Forza Kubica - życzenia dla Roberta
03.02.2011 11:52
0
To tak samo (tylko inaczej brzmi xD) jakby w regulaminie napisali, że jeśli kierowca ma za sobą kogoś ze stratą poniżej 1 s, to musi dać się wyprzedzić.... Brak słów, co to się powyrabiało w tej F1???
Przejdź do wpisu 600 metrów wyprzedzania na każdym torze?
02.02.2011 10:39
0
Jest zielona...
Przejdź do wpisu Rozpoczyna się drugi dzień testów pod Walencją
31.01.2011 13:25
0
Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ciekawie wyprofilowana jest pokrywa silnika:)
Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie R31
24.09.2010 19:58
0
Widać u Niego głód ścigania się. Wcześniej mierzył wysoko, ale teraz dobry i Sauber:-)
Przejdź do wpisu Heidfeld widzi wiele możliwości poprawy C29
15.08.2010 12:30
0
Trochę szkoda Nick`a. Niedługo biedaczek będzie zmieniał koła na pit stopach, żeby tylko w F1 pozostać. A tak poważnie, to bardzo ciekawi mnie przyszły sezon, a szczególnie to, jak zespoły wpasują się w oponki Pirelli:-)
Przejdź do wpisu Pirelli rozpocznie testy opon w poniedziałek
05.08.2010 10:40
0
@Jacu Oczywiście, że chodziło mi o zwiększenie docisku na spojlerkach:-), który to docisk jednak zmniejsza prędkość maksymalną, a tą z koleji pozwala odzyskać F-duct (może niezbyt jasno, ale mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi). Jasne, że docisk aero to także ogólnie udana konstrukcja bolidu, ale jeżeli uda im się dobrze zestroić F-duct z to będzie poprawa, na którą wszyscy liczą. Przecież łatwiej było skonstruować F-duct niż gruntownie przebudować aerodynamikę bolidu:-)
Przejdź do wpisu Renault: lepiej późno niż wcale
04.08.2010 22:11
0
Jak sam Robert powiedział F-Duct to taki złoty środek. Renault może i ma dużą prędkość maksymalną, ale kosztem docisku aero. z F-Duct można zwiększyć docisk aerodynamiczny nie tracąc na prędkości maksymalnej. Witam wszystkich F!-maniaków. To mój pierwszy komentarz na tej stronce. Pozdrowionka.
Przejdź do wpisu Renault: lepiej późno niż wcale