oshi
Ostatnia aktywność
avatar
oshi

08.02.2012 19:06

0

Powiem Wam szczerze, że mnie już te "dzioby" się opatrzyły... Kwestia przyzwyczajenia...

avatar
oshi

18.04.2011 19:32

0

A ja może trochę z innej beczki... Ciekawe ile zyskuje Red Bull na tym wyżej zawieszonym tyle w stosunku do innych bolidów? W każdym bolidzie tył podłogi jest nieco wyżej niż przód, ale w Red Bull ta różnica jest zdecydowanie największa...

avatar
oshi

07.02.2011 23:48

0

Wiem, że masz ponadprzeciętne umiejętności, że jesteś najlepszym kierowcą na świecie, dlatego wierzę, że masz nadludzkie zdrowie i siłę, żeby wrócić i robić to co sprawia Ci największą przyjemność, to co kochasz najbardziej... oshi

avatar
oshi

03.02.2011 11:52

0

To tak samo (tylko inaczej brzmi xD) jakby w regulaminie napisali, że jeśli kierowca ma za sobą kogoś ze stratą poniżej 1 s, to musi dać się wyprzedzić.... Brak słów, co to się powyrabiało w tej F1???

avatar
oshi

02.02.2011 10:39

0

Jest zielona...

avatar
oshi

31.01.2011 13:25

0

Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie ciekawie wyprofilowana jest pokrywa silnika:)

Przejdź do wpisu Pierwsze zdjęcie R31

avatar
oshi

24.09.2010 19:58

0

Widać u Niego głód ścigania się. Wcześniej mierzył wysoko, ale teraz dobry i Sauber:-)

avatar
oshi

15.08.2010 12:30

0

Trochę szkoda Nick`a. Niedługo biedaczek będzie zmieniał koła na pit stopach, żeby tylko w F1 pozostać. A tak poważnie, to bardzo ciekawi mnie przyszły sezon, a szczególnie to, jak zespoły wpasują się w oponki Pirelli:-)

avatar
oshi

05.08.2010 10:40

0

@Jacu Oczywiście, że chodziło mi o zwiększenie docisku na spojlerkach:-), który to docisk jednak zmniejsza prędkość maksymalną, a tą z koleji pozwala odzyskać F-duct (może niezbyt jasno, ale mam nadzieję, że wiadomo o co chodzi). Jasne, że docisk aero to także ogólnie udana konstrukcja bolidu, ale jeżeli uda im się dobrze zestroić F-duct z to będzie poprawa, na którą wszyscy liczą. Przecież łatwiej było skonstruować F-duct niż gruntownie przebudować aerodynamikę bolidu:-)

avatar
oshi

04.08.2010 22:11

0

Jak sam Robert powiedział F-Duct to taki złoty środek. Renault może i ma dużą prędkość maksymalną, ale kosztem docisku aero. z F-Duct można zwiększyć docisk aerodynamiczny nie tracąc na prędkości maksymalnej. Witam wszystkich F!-maniaków. To mój pierwszy komentarz na tej stronce. Pozdrowionka.

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu