Poniżej prezentujemy zapis najszybszych okrążeń z dzisiejszego wyścigu o GP Bahrajnu.
Poz | Kierowca | Zespół | Okr. | Czas |
---|---|---|---|---|
1 | Fernando Alonso | Ferrari | 45 | 1:58.287 |
2 | Adrian Sutil | Force India | 49 | 1:59.393 |
3 | Mark Webber | Red Bull | 45 | 1:59.487 |
4 | Lewis Hamilton | McLaren | 42 | 1:59.560 |
5 | Felipe Massa | Ferrari | 38 | 1:59.732 |
6 | Rubens Barrichello | Williams | 47 | 1:59.833 |
7 | Vitantonio Liuzzi | Force India | 39 | 1:59.906 |
8 | Jaime Alguersuari | Toro Rosso | 28 | 1:59.964 |
9 | Jenson Button | McLaren | 45 | 1:59.970 |
10 | Sebastien Buemi | Toro Rosso | 41 | 2:00.080 |
11 | Michael Schumacher | Mercedes | 45 | 2:00.204 |
12 | Sebastian Vettel | Red Bull | 32 | 2:00.218 |
13 | Nico Rosberg | Mercedes | 45 | 2:00.236 |
14 | Robert Kubica | Renault | 33 | 2:00.474 |
15 | Nico Hulkenberg | Williams | 34 | 2:01.401 |
16 | Pedro de la Rosa | BMW Sauber | 27 | 2:01.650 |
17 | Heikki Kovalainen | Lotus | 47 | 2:02.701 |
18 | Jarno Trulli | Lotus | 34 | 2:02.930 |
19 | Vitaly Petrov | Renault | 7 | 2:04.307 |
20 | Kamui Kobayashi | BMW Sauber | 4 | 2:05.044 |
21 | Timo Glock | Virgin | 11 | 2:07.062 |
22 | Bruno Senna | HRT | 14 | 2:09.127 |
23 | Lucas di Grassi | Virgin | 2 | 2:09.361 |
14.03.2010 15:39
0
Coś chyba nie prawda :) Na live timingu Robert zszedł poniżej 1.20...
14.03.2010 15:39
0
sorka ... poniżej 2.00 :D
14.03.2010 15:40
0
1.20 ;D dobry jesteś!
14.03.2010 15:40
0
P1 i najszybsze okrążenie robi wrażenie . GRATULACJE ALONSO!!!!
14.03.2010 15:40
0
pod koniec to już zalezało od opon...
14.03.2010 15:41
0
Robert ciągle jeździł za wolniejszymi kierowcami, a potem opony już były dosyć mocno zużyte, dlatego tylko na 14 miejscu.
14.03.2010 15:42
0
Brawo dla Ferrari!!! Cóż, dla Renault to można życzyć lepszego bolidu:)
14.03.2010 15:42
0
patrzac na czasy upewnilem sie ze mercedes jest na poziomie renault a mclaren jest tylko ciut szybszy. szkoda pierwszego okrazenia bo mogly byc ladne punkty
14.03.2010 15:43
0
Po tym wyścigu to nie miarodajne czasy Roberta
14.03.2010 15:43
0
Kubica jak nie mógł dojsc BAR podejrzewam, że zmniejszył obroty.
14.03.2010 15:43
0
Jeszcze na 5-6 okrążeń miał 6 najlepszy czas... Po prostu oszczędzał silnik już na 8 kółek do końca. Dodać warto, że większość najlepszych czasów została uzyskana pod koniec, gdzie Kubica był jednym z pierwszych co zjechali po twardszą mieszankę, bo na 12 okrążeniu zdaje się...
14.03.2010 15:44
0
Nie ważne, że na 14 :p zwróćcie uwagę, że swój czas uzyskał na 33 okrążeniu ;] czyli z bardziej dotankowanym bolidem niż taki Rosberg przed nim ;] A Vetel miał podobny czas i podobne okrążenie... Renault ma potencjał :)
14.03.2010 15:48
0
Ważne że zrobił rekord w wyścigu zaraz po wyjeździe z pitu a to już coś znaczy gdy wszyscy są "jednakowo" dotankowani.
14.03.2010 15:52
0
Sutil jak przyszalal.
14.03.2010 15:56
0
Vetel i Kubek praktycznie w tym samym momencie wyścigu mieli ten sam czas obaj z silnikami Renault tak że będzie dobrze
14.03.2010 16:02
0
Nie no czas Alonso to jest jakaś masakra. czy ja dobrze widzę. 1,5s lepiej niż Massa i duuuużo szybciej niż reszta. FI też robi wrażenie
14.03.2010 16:04
0
@16 - z tego co pamiętam to w kwalifikacjach najlepszy czas był na poziomie 1:54 :). W wyścigu się liczy systematyczność i powtarzalność, a nie 1 wyskok. Dlatego są kwalifikacje i wyścig :P.
14.03.2010 16:07
0
Bo Kubica miał wtedy lepsze opony, a tak dla porównania Algersuari też miał rekord okrążenia.
14.03.2010 16:11
0
Jeszcze Renault pokaże na c ich stać ;p
14.03.2010 16:19
0
Kubek wypowiedział się ze na początku po kraksie musiał się obrocic i przytarł opony natomiast pogon z dalszego miejsca kosztowala go sporą ilość paliwa i dlatego na 8 kółek przd koncem zwolnił bo nie był pewien czy dojedzie do mety.
14.03.2010 17:12
0
kubica wczesnie zmienil opony, im dluzej ktos pozostaje na gumach w pierwszym stintcie to tym lepszy czas pozniej na nowych wykreci.
14.03.2010 17:38
0
Ej o której godzinie będzie 1,2,3 sesja treningowa w Australii?
14.03.2010 19:22
0
tak się zastanawiam - czy druga zmiana opon na miękkie jakieś 10 okrążeń przed końcem nie wyszło by na lepsze. Czasy powinny być o przynajmniej 3 sec lepsze. Minusem tego rozwiązania mogą być problemy wyprzedzenia paru przeciwników, których by się puściło w czasie wymiany opon.
14.03.2010 21:26
0
a gdzie czas Chandhoka?
14.03.2010 22:00
0
W tym roku czasy najszybszych okrążeń w wyścigu nie pokazują układu sił, a przeważnie pokazują jak kto sobie radzi z oponami przy okazji odpowiedniej strategii.
14.03.2010 22:18
0
Podobały mi się czasy Renault w tym wyścigu, mogą zawojować coś za dwa tygodnie.
14.03.2010 22:39
0
Najszybsze okrążenie jest ważne w kwalifikacjach. W wyścigu wg mnie zdecydowanie ciekawsze, a przede wszystkim bardziej miarodajne byłoby podanie czasów najlepszych pięciu kółek z rzędu. Podaję temat pod rozwagę.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się