WIADOMOŚCI

GP Bahrajnu - najszybsze okrążenia
GP Bahrajnu - najszybsze okrążenia
Poniżej prezentujemy zapis najszybszych okrążeń z dzisiejszego wyścigu o GP Bahrajnu.
baner_rbr_v3.jpg
Poz Kierowca Zespół Okr. Czas
1 Fernando Alonso Ferrari 45 1:58.287
2 Adrian Sutil Force India 49 1:59.393
3 Mark Webber Red Bull 45 1:59.487
4 Lewis Hamilton McLaren 42 1:59.560
5 Felipe Massa Ferrari 38 1:59.732
6 Rubens Barrichello Williams 47 1:59.833
7 Vitantonio Liuzzi Force India 39 1:59.906
8 Jaime Alguersuari Toro Rosso 28 1:59.964
9 Jenson Button McLaren 45 1:59.970
10 Sebastien Buemi Toro Rosso 41 2:00.080
11 Michael Schumacher Mercedes 45 2:00.204
12 Sebastian Vettel Red Bull 32 2:00.218
13 Nico Rosberg Mercedes 45 2:00.236
14 Robert Kubica Renault 33 2:00.474
15 Nico Hulkenberg Williams 34 2:01.401
16 Pedro de la Rosa BMW Sauber 27 2:01.650
17 Heikki Kovalainen Lotus 47 2:02.701
18 Jarno Trulli Lotus 34 2:02.930
19 Vitaly Petrov Renault 7 2:04.307
20 Kamui Kobayashi BMW Sauber 4 2:05.044
21 Timo Glock Virgin 11 2:07.062
22 Bruno Senna HRT 14 2:09.127
23 Lucas di Grassi Virgin 2 2:09.361

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

27 KOMENTARZY
avatar
szczepi

14.03.2010 15:39

0

Coś chyba nie prawda :) Na live timingu Robert zszedł poniżej 1.20...


avatar
szczepi

14.03.2010 15:39

0

sorka ... poniżej 2.00 :D


avatar
Krysiaman

14.03.2010 15:40

0

1.20 ;D dobry jesteś!


avatar
FAster92

14.03.2010 15:40

0

P1 i najszybsze okrążenie robi wrażenie . GRATULACJE ALONSO!!!!


avatar
BMWbmw

14.03.2010 15:40

0

pod koniec to już zalezało od opon...


avatar
f1andrewf1

14.03.2010 15:41

0

Robert ciągle jeździł za wolniejszymi kierowcami, a potem opony już były dosyć mocno zużyte, dlatego tylko na 14 miejscu.


avatar
F1.09

14.03.2010 15:42

0

Brawo dla Ferrari!!! Cóż, dla Renault to można życzyć lepszego bolidu:)


avatar
Bmw-Sauber_fan

14.03.2010 15:42

0

patrzac na czasy upewnilem sie ze mercedes jest na poziomie renault a mclaren jest tylko ciut szybszy. szkoda pierwszego okrazenia bo mogly byc ladne punkty


avatar
Rapidoo

14.03.2010 15:43

0

Po tym wyścigu to nie miarodajne czasy Roberta


avatar
k.lebsky

14.03.2010 15:43

0

Kubica jak nie mógł dojsc BAR podejrzewam, że zmniejszył obroty.


avatar
prolim

14.03.2010 15:43

0

Jeszcze na 5-6 okrążeń miał 6 najlepszy czas... Po prostu oszczędzał silnik już na 8 kółek do końca. Dodać warto, że większość najlepszych czasów została uzyskana pod koniec, gdzie Kubica był jednym z pierwszych co zjechali po twardszą mieszankę, bo na 12 okrążeniu zdaje się...


avatar
Rafał137

14.03.2010 15:44

0

Nie ważne, że na 14 :p zwróćcie uwagę, że swój czas uzyskał na 33 okrążeniu ;] czyli z bardziej dotankowanym bolidem niż taki Rosberg przed nim ;] A Vetel miał podobny czas i podobne okrążenie... Renault ma potencjał :)


avatar
Rapidoo

14.03.2010 15:48

0

Ważne że zrobił rekord w wyścigu zaraz po wyjeździe z pitu a to już coś znaczy gdy wszyscy są "jednakowo" dotankowani.


avatar
Budyn_F1

14.03.2010 15:52

0

Sutil jak przyszalal.


avatar
Rapidoo

14.03.2010 15:56

0

Vetel i Kubek praktycznie w tym samym momencie wyścigu mieli ten sam czas obaj z silnikami Renault tak że będzie dobrze


avatar
skylinedrag

14.03.2010 16:02

0

Nie no czas Alonso to jest jakaś masakra. czy ja dobrze widzę. 1,5s lepiej niż Massa i duuuużo szybciej niż reszta. FI też robi wrażenie


avatar
prolim

14.03.2010 16:04

0

@16 - z tego co pamiętam to w kwalifikacjach najlepszy czas był na poziomie 1:54 :). W wyścigu się liczy systematyczność i powtarzalność, a nie 1 wyskok. Dlatego są kwalifikacje i wyścig :P.


avatar
lukasz1

14.03.2010 16:07

0

Bo Kubica miał wtedy lepsze opony, a tak dla porównania Algersuari też miał rekord okrążenia.


avatar
pawel3012

14.03.2010 16:11

0

Jeszcze Renault pokaże na c ich stać ;p


avatar
roszy

14.03.2010 16:19

0

Kubek wypowiedział się ze na początku po kraksie musiał się obrocic i przytarł opony natomiast pogon z dalszego miejsca kosztowala go sporą ilość paliwa i dlatego na 8 kółek przd koncem zwolnił bo nie był pewien czy dojedzie do mety.


avatar
kempa007

14.03.2010 17:12

0

kubica wczesnie zmienil opony, im dluzej ktos pozostaje na gumach w pierwszym stintcie to tym lepszy czas pozniej na nowych wykreci.


avatar
RenaultKubek1

14.03.2010 17:38

0

Ej o której godzinie będzie 1,2,3 sesja treningowa w Australii?


avatar
redlum

14.03.2010 19:22

0

tak się zastanawiam - czy druga zmiana opon na miękkie jakieś 10 okrążeń przed końcem nie wyszło by na lepsze. Czasy powinny być o przynajmniej 3 sec lepsze. Minusem tego rozwiązania mogą być problemy wyprzedzenia paru przeciwników, których by się puściło w czasie wymiany opon.


avatar
Witek6935

14.03.2010 21:26

0

a gdzie czas Chandhoka?


avatar
tReNt

14.03.2010 22:00

0

W tym roku czasy najszybszych okrążeń w wyścigu nie pokazują układu sił, a przeważnie pokazują jak kto sobie radzi z oponami przy okazji odpowiedniej strategii.


avatar
marcin20

14.03.2010 22:18

0

Podobały mi się czasy Renault w tym wyścigu, mogą zawojować coś za dwa tygodnie.


avatar
luk02

14.03.2010 22:39

0

Najszybsze okrążenie jest ważne w kwalifikacjach. W wyścigu wg mnie zdecydowanie ciekawsze, a przede wszystkim bardziej miarodajne byłoby podanie czasów najlepszych pięciu kółek z rzędu. Podaję temat pod rozwagę.


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu