Zespół Toyoty po słabych kwalifikacjach także w wyścigu nie miał szczęścia. Jarno Trulli przez cały czas miał problemy z przyczepnością bolidu, podczas gdy Timo Glock już po pierwszym kółku musiał zjechać do boksów po wydarzeniach z pierwszego zakrętu. Niemiec uzyskał jednak najszybsze okrążenie w GP Europy, które ustanowił pod koniec wyścigu.
Jarno Trulli„Start nie był wspaniały, a bolid nie poprawił się od kwalifikacji, kiedy to miałem problemy z brakiem przyczepności. Miałem więc dzisiaj te same problemy, a przyczepność była na poziomie tym co w wolnych treningach. Zrobiłem wszystko co mogłem, ale nie byłem w stanie poprawić swojej pozycji. Liczę na lepszy weekend w Belgii.”
Timo Glock
„Szkoda, że wyścig tak się rozpoczął, gdyż na dystansie wyścigowym mieliśmy całkiem dobre tempo, tak jak w Budapeszcie. Na pierwszym zakręcie musiałem pojechać po wewnętrznej ponieważ bolidy przede mną mocno hamowały i musiałem je ominąć. Wtedy zostałem uderzony z tyłu i właściwie wtedy moje nadzieje na przyzwoitą pozycję zostały zrujnowane. Niemniej naciskałem tak mocno jak to było możliwe przez resztę wyścigu, aby przynajmniej zebrać więcej danych i pokazaliśmy co mogłoby być ustanawiając najszybsze okrążenie pod koniec wyścigu.”
23.08.2009 16:56
0
Glock niech poprawi kwalifikacje to bedą regularnie punkty a Trulli chyba juz powoli na emeryturke
23.08.2009 16:59
0
Glock ustanowił najlepsze okrążenie tylko dlatego, że zjechał na pit-stop na 7 okrążeń przed metą, więc mógł zaszaleć ze świeżymi oponami.
23.08.2009 17:13
0
xris - słuszna uwga, i jeszcze miał kupę wolnego toru przed sobą
23.08.2009 19:52
0
a ja beszczelnie myślę sobie , że Timo chciał "popełnić" ten rekord toru - po prostu w końcu dał na maksa - bez zahamowań, jak na testach (których brak w 2009) jest teraz "tym" Glockiem :P
27.08.2009 17:13
0
"Fast-lap" w wykonaniu Glocka tylko potwierdza, że kierowanie się jednym pojedynczym, najszybszym okrążeniem jest bez sensu. Niemiec i tak nie miał nic do stracenia,więc z małą ilością w zbiorniku mógł cisnąc na maska, podczas gdy najlepsi w tej rundzie skupiali się głównie na dojechaniu do mety! Jednakże gdyby nie te problemy, szansa na punkty nie byłaby wykluczona. No cóż, miejmy nadzieje, że jest to dobry prognostyk przed kolejnym wyścigami i Toyota wróci do walki o 3. miejsce w generalce!!! :-)))
04.04.2010 14:51
0
piękny widok na pracę mechaników ferrari
05.04.2010 10:17
0
Mam pytanie, co robią Ci dwaj mechanicy z przodu, Ci obok tego z podnośnikiem? Regulują ustawienia przedniego skrzydła?
05.04.2010 21:32
0
Lewy_89, mi wygląda na to, że czyszczą przednie skrzydlo.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się