Mercedes podpisał dużą umowę z koncernem PepsiCo - jednym z największych producentów napoi i artykułów spożywczych na świecie.
Przedsiębiorstwo PepsiCo nawiązało z ekipą Mercedesa współpracę, która w głównej mierze opierać się będzie na promowaniu produktów Gatorade, Sting oraz Doritos.
To nie pierwszy raz, kiedy amerykański gigant zawitał do Formuły 1 w roli partnera - w latach 90. samochody ekipy Jordan ścigały się w kultowych zielono-niebieskich barwach napoju 7UP, kojarzonych w szczególności z debiutem Michaela Schumachera w królowej motorsportu.
Niedawno koncern PepsiCo podpisał także ważną umowę z samą Formułą 1, na mocy, której pozostanie on sponsorem serii co najmniej do 2030 roku.
Szef Mercedesa, Toto Wolff podkreślił, że umowa z PepsiCo jest dowodem tego, jak urosła Formuła 1 na przestrzeni lat:
"Powitanie w naszym gronie firmy o tak silnym portfolio jak PepsiCo jest kolejnym dowodem na siłę naszego zespołu i całego sportu. Jako marka doskonale wpisują się w naszą filozofię dążenia do maksymalnej wydajności poprzez innowacje i doskonałość."
CEO International Beverages w PepsiCo, Eugene Willemsen dodał również:
"Poprzez Gatorade, Sting i Doritos jesteśmy częścią kultury tego sportu, dostarczając energii zarówno sportowcom, jak i fanom, którzy żyją emocjami Formuły 1."
Współpraca Mercedesa z PepsiCo ma opierać się głównie na organizowaniu wydarzeń dla fanów, lecz także zakłada współpracę w ramach Instytutu Nauki o Sporcie Gatorade, mającą na celu zapewnienie najlepszej wydajności wśród załogi zespołu z Brackley.
© Mercedes


02.12.2025 16:02
0
"Poprzez Gatorade, Sting i Doritos jesteśmy częścią kultury tego sportu, dostarczając energii zarówno sportowcom"Z pewnością Doritos dostarcza tej energii. Marketingowa błazenada.
02.12.2025 16:04
0
Alkohol i papierosy zbanowali, ale ten syf dalej promowany jest w "sporcie". Zarówno energetyki jak i ten słodzony syf z rozpuszczonym CO2 powinny być banowane na każdym kroku.
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się