Trzeciego dnia testów pod Barceloną najszybszy na torze okazał się Fernando Alonso. Hiszpan pokonał pętlę toru Catalunya na miękkiej mieszance opon w czasie 1:21,875, czyli nieznacznie wolniej niż wczoraj uczynił to Sergio Perez.
Kierowca Ferrari ustanowił swój czas jeszcze przed przerwą obiadową i do końca dnia utrzymał pozycję lidera. Jutro F138 będzie testował Felipe Massa, jednak wstępne prognozy pogody sugerują możliwość wystąpienia opadów a niektóre ekipy zastanawiają się nad sensem testowania w piątek.Niespełna 0,3 sekundy za Alonso dzień zakończył Nico Hulkenberg, trzeci czas dnia ponownie przypadł w udziale kierowcy Lotusa, tym razem Romainowi Grosjeanowi, który za kierownicą E21 zmienił Kimiego Raikkonena.
Po problemach w pierwszych dwóch dniach testów pod Barceloną, zespół Lotusa w końcu mógł pokonać więcej okrążeń nowym autem. Romain Grosjean był najaktywniejszym zawodnikiem na torze, pokonując 119 okrążeń podczas których udało się wykonać symulację wyścigu. Pod koniec dnia Grosjean pokonał dystans 66 okrążeń (dokładnie tyle ile ma GP Hiszpanii), zjeżdżając do boksów cztery razy.
Za czołową trójką znalazł się Nico Rosberg, który wyprzedził kierowców Williamsa, którzy dzisiaj współdzielili obowiązki testowe. Rano za kierownicą FW35 zasiadał Pastor Maldonado, a po południu Valtteri Bottas.
Siódmy czas dnia przypadł w udziale Jensonowi Buttonowi, który do lidera stracił niespełna sekundę, wyprzedzając walczącego o posadę w zespole Force India Adriana Sutila.
Mark Webber przez cały dzień okupował miejsce w dolnej części tabeli wyników, jednak pokonał solidną liczbę 108 okrążeń, wyprzedzając na koniec dnia Jeana-Ericka Vergne oraz kierowców najsłabszych ekip- Maxa Chiltona (Marussia) i Giedo van der Garde (Caterham). Holender pod sam koniec dnia przyczynił się do wywieszenia na torze jedynej czerwonej flagi, po tym jak jego CT03 zatrzymał się na trzecim zakręcie toru.
Dzisiaj za kierownicą bolidu Marussia wstępnie zasiadać miał Luiz Razia jednak rano na torze pojawił się Max Chilton, a w padoku zaczęły krążyć plotki, że sponsorzy Brazylijczyka mają problemy z uregulowaniem płatności za jego fotel wyścigowy.
21.02.2013 17:34
0
i jak tu się nie oburzac na pay driverów ? nie ma kasy nie jedziesz tylko ciekawe do czego to zaprowadzi zespół
21.02.2013 17:47
0
no ale Lostus się wreszcie zabrał do roboty... 119 kółek
21.02.2013 17:48
0
1-o co ci chodzi,jakby?
21.02.2013 18:14
0
Merc dużo pracuje fajnie ;) Czasy ok Nico spk jak na niego ;) Lewis to lepszy to on wczoraj też spk ;d ... zle nie będzie ;D
21.02.2013 18:15
0
Marussia i Caterham to jakaś inna liga.
21.02.2013 18:31
0
Bardzo ładne długie przejazdy RBR, Wiliamsa i Lotusa. Widać, że Lotus i RBR mają podobne tempo, Willams troszęczkę słabiej. Ale ważne, że przejazdy równe.
21.02.2013 18:32
0
*bardzo ładne dłuższe przejazdy... tak miało być ;)
21.02.2013 19:42
0
3 może nie najtrafniej to napisałem ale tacy kierowcy w połączeniu z zespołem destabilizują sobie sytuację ja obstawiam że w ciągu 5 lat marussi w F1 nie będzie
21.02.2013 23:16
0
5. racja, bardzo słabo im idzie, kolejny sezon i brak widocznych postępów
22.02.2013 00:27
0
Jak dla mnie to po dotychczasowych testach już coś widać - dobre tempo Lotusa i RBR, a Caterham i Marussia to od zeszłego roku wręcz się cofnęli :/ Kurczę, by nawet jednego dnia testów nie ustalić jednego okrążenia w odległości tych choćby 2s straty do czołówki? Wygląda, że 107% będzie dla nich wyzwaniem, o ile ten przepis znów nie będzie olewany
03.03.2013 09:33
0
Lotus też całkiem nieźle
08.04.2014 11:17
0
super
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się