WIADOMOŚCI

Tor w Indiach gotowy
Tor w Indiach gotowy
Organizatorzy wyścigu w Indiach potwierdzili, że budowa toru jest już ukończona, a na specjalnej konferencji prasowej poinformowali, że tor będzie nosił nazwę Buddh International Circuit.
baner_rbr_v3.jpg
Obiekt zlokalizowany na przedmieściach Nowego Deli ma długość 5,14 kilometra, został zaprojektowany przez Hermanna Tilke i wzniesiony kosztem 350 milionów dolarów.

„Nasza i naszego kraju reputacja nie jest zagrożona” mówił Manoj Gaur, prezes Jaypee Group. „Jesteśmy odpowiedzialnymi ludźmi i zapewnimy wspaniały wyścig.”

„Tor jest gotowy a homologacja zaplecza odbędzie się w lipcu, tak jak to zaplanowała FIA.”

Inauguracyjny wyścig o GP Indii zaplanowany jest na 30 października 2011 roku.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

18 KOMENTARZY
avatar
szynszyn

26.04.2011 09:13

0

ja sie ciesze, bo bedzie wiecej wyscigow i emocji


avatar
zajac1211

26.04.2011 09:37

0

Ma ktoś może plany tego toru? Ciekawi mnie czy to typowy tor Hermana Tilke czyli wieje nudą czy jakiś ciekawszy.


avatar
Arko123

26.04.2011 09:55

0

http://www.formula1 .com/news/ headlines/ 2011/4/11966.html


avatar
Senna_olk

26.04.2011 09:55

0

http://upl oad.wikimedia.or g/wikipedia/commons/thumb/0/ 01/Jaypee_International_Circuit_2011.sv g/240px-Jayp ee_International_Circuit_2011 .svg.png(usunąć spacje) Stosunkowo niezbyt długi. 2 proste, ciekawy start i ciężki 2 sektor.


avatar
M.Schumacher

26.04.2011 09:58

0

A myślałem, że będzie to samo co z Koreą. Dla mnie ten tor wygląda bardzo ciekawie a szczególnie zakręt 4 po długiej prostej. Fajna kombinacja zakrętów 5-9. Również nawrót i kolejne zakręty do 14 są wręcz fantastyczne. Bardzo interesująco się jak dla mnie zapowiada ten wyścig i z niecierpliwością na niego czekam, pozdrawiam.


avatar
FERRARI19

26.04.2011 10:54

0

Słyszeliście Robert ma wrócić po wakacyjnej przerwie w sierpniu!!!


avatar
arek889

26.04.2011 11:01

0

W sierpniu ma byc decyzja o powrocie a nie powrót.


avatar
konradosf1

26.04.2011 11:16

0

Ja sobie ściągnąłem ten tor do rfactora i muszę przyznać że konfiguracja jest naprawdę ciekawa.


avatar
M.Schumacher

26.04.2011 12:50

0

http://w w w.youtube.com/watch?v=Oa3T9MiJi5Y


avatar
M.Schumacher

26.04.2011 12:51

0

usunąć spacje pomiędzy [www]. Tak mniej więcej wygląda ten tor


avatar
Łukasz.

26.04.2011 13:17

0

7. O tym kiedy Robert ma wrócić na tor decyzja ma zapaść w lipcu. A co do GP Indii to może być ciekawie. :)


avatar
PrzemekF1

26.04.2011 13:56

0

Tak poza tematem dlaczego nie można dodawać linków po co te spacje?


avatar
fanAlonso=pziom

26.04.2011 13:59

0

8 masz link do tego toru do rfactora bo tez bym sie przejechal


avatar
Sasilton

26.04.2011 15:18

0

no napisze tylko tyle BRAWO! mają teraz czas na poprawę minimalnych szczegółów czy oczyszczenie toru z piachu i nie będzie takiej sytuacji jak rok temu w korei a sama nazwa toru dzina :D chyba tylko u nich litery D i H sa obok siebie


avatar
lokomotywa

26.04.2011 18:14

0

witam ja chętnie też bym się przyłączył do prośby o link odnośnie tego toru do rfactor. Druga prośba bo widzę, że wielu w rf-a gra w związku z tym pytanko bo od dłuższego czasu próbuje wytworzyć jakiś setup i niestety cienko mi idzie może popełniam błąd początkujących z tym że nie wiem jaki może ktoś podpowie pozdrawiam dziękuje


avatar
athelas

26.04.2011 19:38

0

A ja powiem zupełnie odwrotnie, nie koniecznie będzie ciekawie (chociaż patrząc na pierwsze wyścigi, nie ma już chyba nudnego toru w kalendarzu). Wystarczy spojrzeć na plan toru w Bahrajnie. Ale tak patrząc na sam plan, nie biorąc pod uwagę wspomnień z wyścigów. Tor w Bahrajnie powinien być świetny do wyprzedzania, a nie jest. Dlaczego? Moje podejrzenie jest takie, że niby są proste i ostre zakrety po nich, ale całość psuje część toru, która wymaga większego docisku. Bolidy są ustawiane pod ten sektor, by pokonać go bezpiecznie, przez co traci się szybkość na prostej i wyprzedzanie jest trudne... Tor w Indiach ma dokładnie to samo. Tylko zauważcie parę torów, Monako, Monza... To są tory o jednakowej budowie. Albo szybkie zakręty, albo proste. Wyścigi tam są ciekawe i mało kto wyobraża sobie F1 bez tych wyścigów... Inna sprawa Spa-Francorchamps. Ten tor to ewenement, jest 2. sektor wypełniony szybkimi zakrętami a mimo to mamy tam super wyścigi. Być może po prostu ten 2. sektor nie jest trudny, i przejechanie go z małym dociskiem nie sprawia problemów... Nie mówmy hop, póki nie przeskoczymy. Poczekajmy do wyścigu. Patrząc jednak na to, co dają zmiany w przepisach, chyba możemy być bardzo spokojni o to, że będzie ciekawie. DRS rozwiązuje problem, o którym pisałem wyżej.


avatar
xdomino996

26.04.2011 22:29

0

13. fanAlonso=pziom http:// www.m ediafire. com/?zbd43nwyi7 sybby


avatar
zenonF1

29.04.2011 08:48

0

Jak dla mnie to zjazd do pit stopu jest BARDZO dziwny. Myślę że mogą być z tym małe problemy, które "wyjdą" dopiero podczas wyścigów. Trzeba pamiętać, że w tym sesonie nie brak walki na w strefie zmin i dlatego myślę że zjazd z toru nie jest do końca przemyślany - życie pokaże. POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH FANÓW F1!


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu