W Brazylii Christian Klien po raz drugi w tym sezonie zastąpi Sakona Yamamoto w barwach ekipy HRT.
Austriak zastępował już Yamamoto podczas GP Singapuru. Wtedy, według informacji przekazanych przez szefa zespołu, Colina Kollesa, Japończyk miał mieć zatrucie pokarmowe.„Jestem podekscytowany przyjazdem do Brazylii gdzie ścigałem się już dwukrotnie, po raz ostatni w sezonie 2005 i gdzie mogę osiągnąć dobre wyniki” mówił Kilien. „Tor jest dość wymagający, a my ścigamy się w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara, co będzie ciężkim sprawdzianem dla mięśni karku.”
„Jest tam wiele wolnych zakrętów i długa prosta startowa, gdzie możliwe jest uzyskiwanie dużych prędkości.”
„Jestem bardzo zadowolony z możliwości otrzymania drugiej szansy jazdy w Grand Prix po Singapurze i liczę że spiszemy się dobrze w ten weekend oraz osiągniemy dobre rezultaty.”
04.11.2010 17:32
0
Ciekawe czy znowu sie coś stało Sakonowi czy mże kasy mu zbrakło. Albo Kollesowi przyszedł rozum do głowy
04.11.2010 17:49
0
Na pewno jedno z tych trzech ;p
04.11.2010 18:53
0
Pewnie rodzinie Yamamoto szkoda wydać kolejne pół bańki za wyścig.
04.11.2010 19:01
0
Dobra decyzja - jeśli HRT chce walczyć o 10 miejsce w konstruktorach, to muszą postawić na Kliena ...
04.11.2010 21:48
0
Zgadza się. Moim zdaniem to też właściwy krok. Ciekawe czy Klien i tym razem będzie zdecydowanie szybszy od B.Senny.
04.11.2010 23:54
0
Heh... jak będzie jakaś wielka kraksa to Klien ma szanse na 12 lub 11 miejsce - niech się Lotus boi
05.11.2010 07:40
0
Ciekawe co spowodowało tę decyzję :) Klien to zdecydowanie najszybszy kierowca w tym zespole, który przy odrobinie szczęścia mógłby zapewnić wygraną z Lotusem i VR.
05.11.2010 09:44
0
@Gosu racja. Wygląda na to, że tylko Austriak z obecnego składu HRT potrafi odpowiednio wykorzystać możliwości "rozklekotanej Dallary" :)
05.11.2010 15:24
0
Może Yamamoto biegunki tym razem dostał...
05.11.2010 16:20
0
„Tor jest dość wymagający, a my ścigamy się w kierunku przeciwnym do wskazówek zegara, co będzie ciężkim sprawdzianem dla mięśni karku.” Ciekawa teoria :D Czy to oznacza, że jadąc po tym torze ZGODNIE ze wskazówkami zegara, byłby to mniejszy sprawdzian dla mięśni karku? Klien i tak ma szczęście, ponieważ siły odśrodkowe działające na kierowcę w bolidzie HRT i tak są mniejsze niż w pozostałych bolidach - oczywiście poza tymi, które nie jadą (całkiem nie jadą) ;)
05.11.2010 21:53
0
zastanawiam sie jak kiepscy sa kierowcy HRT. Christian który raczej nigdy nie był uważany za jednego z najszybszych w stawce i który miał cholernie długa przerwe w F1 łoi im tyłki aż miło . Na obnizenie czasu przejazdu o sekunde zespoły wydaja ciężkie miliony , w HRT to bajeczne proste - wystarczy zatrudnic przeciętnego kierowcę
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się