komentarze
  • 1. noke54
    • 2010-09-25 21:16:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli wychodzi że limit w alei serwisowej to 60km/h Klien i reszta się zapomnieli i pojechali setkę.

  • 2. cyk
    • 2010-09-25 21:18:26
    • *.tktelekom.pl

    Czyli Klien musi oddac całą pensje ???

  • 3. pawel123
    • 2010-09-25 21:20:03
    • *.adsl.inetia.pl

    juz sie balem, czytajac tytul, ze w pierwszej dziesiatce beda roszady ;)

  • 4. mariusz199734
    • 2010-09-25 21:30:37
    • *.cdma.centertel.pl

    jezelji se nie myle to w alei zaorbili 23400 euro i 20 tys dolców

  • 5. pjc
    • 2010-09-25 21:32:01
    • *.235.6.219

    HRT w pitlane pokazuje pazury.
    Ale po wyjeździe z alei serwisowej czar pryska jak bańka mydlana.

  • 6. Almer
    • 2010-09-25 21:36:51
    • *.telpol.net.pl

    A Hamilton nie dostanie kary za "ciśnięcie" na maxa przy żółtej fladze?
    Znowu murzynek jest "inaczej" traktowany.

  • 7. Konsuela
    • 2010-09-25 21:53:31
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak ja nienawidzę nietolerancyjnych białasów : )

  • 8. elin
    • 2010-09-25 21:56:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. pjc - w wyścigu HRT prawie nie widać, więc chociaż w alei serwisowej próbują zaistnieć ;-)

  • 9. Almer
    • 2010-09-25 22:03:50
    • *.telpol.net.pl

    Nie jestem rasistą, a sędziowie są stronniczy jak dla MSC i udają że nie widzą. Jak nakładają karę to tak żeby nie bolało.Z ostatnich wydarzeń: Przejazd przez boksy kiedy ma przewagi 30 sek.

  • 10. szerter
    • 2010-09-25 22:25:42
    • *.com-promis.3s.pl

    6. Almer - jesteś pewny, że wtedy jeszcze była flaga czy sugerujesz się opinią Kochańskiego, który bardzo późno zorientował się, że flaga zniknęła? Poza tym nieraz udowadniał, że przepisów nie zna. Weź pod uwagę też fakt, że tor u stewardów nie jest podzielony na 3 sektory, ale na około 15. Twierdzisz, że nazywanie Brytyjczyka 'murzynkiem' nie jest rasizmem?

  • 11. Almer
    • 2010-09-25 22:31:38
    • *.telpol.net.pl

    10 to jest zdrobnienie :), a sędziowie są pobłażliwi (za bardzo), żółta flaga jeszcze wtedy była.

  • 12. Konsuela
    • 2010-09-25 22:34:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Szerter - Dobrze gadasz.
    Almer - Wypowiadanie się o kimś, nazywając go po tym jaki ma kolor skóry jest rasizmem :)

  • 13. racingfan
    • 2010-09-25 22:41:53
    • *.xdsl.centertel.pl

    nie popieram rasizmu , ale Almer - ma racje Hamilton ma fory jest traktowany lepiej niż inni kierowcy

  • 14. Almer
    • 2010-09-25 22:42:46
    • *.telpol.net.pl

    Dlatego sędziowie boją się go karać, bo będą posądzeni o rasizm. W ten sposób unika kolejny raz kary, a sprawa znika. Założę się, że gdyby to był inny kierowca to była by kara. Hulkenberg w ostatnim wyścigu też uniknął kary, nie wiedzieć dlaczego: ścinanie szykan, blokowanie (zmiana toru jazdy).

  • 15. racingfan
    • 2010-09-25 23:14:46
    • *.xdsl.centertel.pl

    14 Almer pełna racja , zgadzam się z twoja opinią

  • 16. Konsuela
    • 2010-09-25 23:31:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Sądzę, że o 'unikaniu kar' wcale nie świadczy kolor skóry. Ma to raczej płytsze podstawy. Choć i tak bywało gorzej. Sprawa z Hulkenbergiem jest wg. mnie wyjątkowo dziwna, gdyż tu przewinienia były ewidentne i chyba każdy je widział... No, ale cóż. Sędziowie są tylko ludźmi...

  • 17. szerter
    • 2010-09-26 01:17:33
    • *.com-promis.3s.pl

    14. Almer - sprawdziłem, cała Twoja teoria legła w gruzach.
    Q2 9:56 - wyłącza się żółta flaga po Pietrowie,
    Q2 9:28 - włącza się INNA flaga, o której nie wiemy nic bo nie było nic pokazane w TV,
    Q2 8:24 - LH kończy swoje kółko z czasem 1:46.042

    Od wyłączenia flagi po Witaliju do ukończenia kółka Lewisa mija 1:32, czyli pozostaje 14 sekund - tyle jechał Hamilton na swoim kółku zanim zgasła flaga. Z Vettelowego onboarda z 2009 zrobionego w 1:48.2 wynika, że do zakrętu nr 5 (tam Witek miał przygodę) jechał ~18 sekund. Dodając, że LH jechał ok 2s szybciej to musiał być jakieś 2-4 sekundy przed zakrętem 5. w momencie zgaśnięcia flagi.

    Chcesz coś dodać? Ze swojej strony sugerowałbym tylko intensywniejsze wykorzystywanie własnego mózgu i zmysłów, zamiast ślepego podążania za mętnym tokiem myślowym tamtego pana w TV.

  • 18. peeroF1
    • 2010-09-26 08:29:59
    • *.kielce.vectranet.pl

    sprawa Hulkenberga na tyle jest dziwna że Alguersuari dostał Drive Throught czy jak to sie tam psize ;d

  • 19. prezesq
    • 2010-09-26 08:47:25
    • *.gorzow.mm.pl

    co do wysokości nakładanych kar to gdybym miał na ulicy przed domem taką aleję serwisową to spokojnie w rok zarobiłbym na własny PREZESQ F1 TEAM : )

  • 20. Almer
    • 2010-09-26 09:55:07
    • *.telpol.net.pl

    17. możliwe, że tak było nie mówię nie, Borowczyk z Kochańskim zwrócili na to uwagę a status był żółty, więc przyjąłem że mają rację.
    Wiem, że Borowczyk opowiada niesamowite rzeczy tylko niekoniecznie zgodne z prawdą i chociaż nie znam niemieckiego to lepiej czasem oglądać na RTL. Najlepsza transmisja jaką widziałem była po turecku: komentarz szczątkowy ale konkretny, chociaż nie rozumiałem ani słowa.
    Na naszych przyblokowych alejach serwisowych jest ograniczenie do 20km/h, tak jeżdżą tylko ELKI.

  • 21. omegags
    • 2010-09-26 10:07:56
    • *.ssp.dialog.net.pl

    skoro ukarali tylko białych (kolor skóry)to też rasizm na tej nacji-ludzie dajcie spoko biały czarny żółty czy zielony to niema znaczenia liczą się tylko firmy i kasa

  • 22. szerter
    • 2010-09-26 10:37:40
    • *.com-promis.3s.pl

    20. Almer - "więc przyjąłem że mają rację" - błąd, należy robić zupełnie odwrotnie. Jak Vettel na Węgrzech zjeżdżał do Pit Lane przez krawężnik to Kochański się dopatrzył złamania przepisów, mimo że te nic o takich manewrach nie wspominają. Jak Vettel taranował Buttona to Kochański dopatrzył się jakiegoś 'zmieniania kierunku jazdy'. Przy ataku? Może sobie to robić ile razy mu się tylko podoba, a ten nie - wolno tylko raz. Jak była później rozmowa z inżynierem to się nakręcił i zaczął wyliczać te zmiany kierunku. Szkoda tylko, że inżynier informował Vettela, który przepisów raczej nie czytał, że przejechał linię mety raz, potem może przejechać drugi raz i wtedy już musi odbyć karę. Wczoraj też z silnikiem Alonso było śmiesznie, ten mówi że mapa silnika jest jakaś dziwna, na co komentatorzy, że silnik mu się psuje i będzie tragedia w Ferrari. To w jaki sposób wyczarowali Kubicę w SPA na 1. miejscu to już całkowita magia, podobnie jak nie potrafili zrozumieć w jaki sposób Hamilton w Walencji utrzymał swoją pozycję mimo kary. Śmiem twierdzić, że Live Timinga nie używasz, bo wtedy byś doskonale zdawał sobie sprawę z różnicy pojęć: "Kubica minimalnie stracił" i "Kubica jedzie znacznie szybciej" lub "Kubica sporo zyskał". Minimalnie = ~0,5s, sporo = ~0,1s.

  • 23. tomaszf1
    • 2010-09-26 11:07:56
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. szerter chcę tylko dodać , że takie wyliczenia są pozbawione sensu. Regulamin jasno określa , że żółta flaga dotyczy całego sektora w którym jest zagrożenie a nie konkretnego miejsca. Nie ma też oficjalnego systemu ostrzegania o konkretnym zakręcie w którym coś się stało i dlatego trzeba zwolnić w całym sektorze - nr. 1 , 2 lub 3. Tak mówi regulamin.

  • 24. tomaszf1
    • 2010-09-26 11:14:30
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z Twoich wyliczeń wyszło , że Hamilton gnał przez 14 sekund przez sektor w którym obowiązywała żółta flaga. Zaznaczam , że oficjalnie nie mógł wiedzieć który zakręt jest miejscem zagrożenia. Uważam , że powinien odpuścić to kółko i tyle. To , że kolejny raz unika kary jest chyba oczywiste i bezdyskusyjne dla wszystkich.

  • 25. szerter
    • 2010-09-26 11:35:45
    • *.com-promis.3s.pl

    23. tomaszf1 - możesz podać, który to niby punkt tak stanowi? Bo patrzę w regulamin (H 2.4.5) i widzę wyraźnie, że mowa jest o stanowiskach sędziów, którzy dzielą tor na znacznie więcej odcinków niż marne 3 stosowane przy pomiarze czasu. Dodatkowo ograniczenia obowiązują od stanowiska, gdzie jest żółta flaga, do miejsca gdzie jest zielona flaga. Kierowca nie dostaje informacji o zakręcie, owszem, ale zapala mu się lampka tylko w obszarze, w którym flaga obowiązuje! Czyli w efekcie na jedno wychodzi.

  • 26. MateuszF1
    • 2010-09-26 11:38:27
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    1@ limit w aleji serwisowej podczas kwalfikacji i treninngów to 60km/h a w wyścigu zostaje zwiekszony do 100km/h

  • 27. vel007
    • 2010-09-26 12:00:38
    • *.155.191.92

    A jak mowic na hamiltona?? Afroamerykanin?? Beżowy??

    Murzynek to bardzo pieszczotliwe okreslenie. Jak ktos nazwie mnie bialasem to nie mam nic przeciwko. Urodzilem sie bialy a on czarny i po co udawac ze jest inaczej.

  • 28. Gwyn_Bleidd
    • 2010-09-26 12:05:46
    • *.217.146.194.generacja.pl

    Zgadzam się co do nieprofesjonalności komentatorów. Błędy są rażące. Do tego co szerter napisał dodał bym jeszcze nagminne podniecanie się czasem do pokazywanym np. 'do dziesiatego' tak jak by bylo do pierwszego. Tylko pytanie czy da sie te bledy wykluczyc? Na BBC tez robia błędy merytoryczne? Wie ktoś?

  • 29. szerter
    • 2010-09-26 12:21:36
    • *.com-promis.3s.pl

    28. Gwyn_Bleidd - robią błędy, ale to bardzo rzadko i po prostu giną w oceanie wiedzy jaką się dzielą. O i jak się zorientują, że coś poszło w eter nie tak to od razu jest sprostowanie i 'sorry', a ponieważ przy transmisji tam pracuje co najmniej kilkanaście osób to wyłapywane jest chyba wszystko. No i mają 3 osoby w pit lane w trakcie wyścigu, więc... W ogóle to oni robią równolegle, niezależnie 2 transmisje - dla TV i dla radia 5 live (radio można słuchać online przez tydzień po imprezie za free). W Polsacie te błędy mniej by raziły, gdyby reszta była na lepszym poziomie, a oni trzymają równy poziom - błędnie i nieciekawie. Bo po co nam zabawy Borowczyka typu "zgadnijcie Państwo, który jest MSC"? Do tego jak się któryś pomyli, to ten drugi wręcz boi się zwrócić uwagę, może 2 razy się zdarzyło, że ktoś kogoś poprawił.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo