Pirelli zadowolone z pierwszych testów
Pirelli, które we wtorek i środę rozpoczęło testy nowych opon dla F1 potwierdziło, że pierwsze próby ogumienia na torze w Mugello wypadły pomyślnie.W najbliższych tygodniach Pirelli będzie kontynuowało swoje przygotowania powrotu do F1, po to aby tuż po zakończeniu sezonu dostarczyć do Abu Zabi wszystkim zespołom pierwsze opony do wspólnych testów.
„To był pierwszy krok w naszym powrocie do Formuły 1 i jesteśmy bardzo zadowoleni z tego jak spisywały się opony oraz z zebranych danych” mówił Paul Hembery, dyrektor ds. sportu motorowego Pirelli.
„Koncentrowaliśmy się na dopracowaniu profilu i konstrukcji przednich i tylnych opon, a proces ten będziemy kontynuowali także podczas następnych kilku testów.”
„Mugello ma dość szorstką nawierzchnię z długimi, średnimi i szybkimi zakrętami, jak również nawroty i szybkie zmiany kierunku jazdy, więc jest dość wymiernym polem testowym. Jesteśmy na dobrej drodze i opuszczamy te testy z wieloma danymi do analizy, co jest dokładnie taką sytuacją na jaką liczyliśmy.”
komentarze
1. Almer
Trzeba było pojechać do Kanady na testy opon.
2. michal669
;D Po Kanadzie nie byłoby tak optymistycznie.
3. Kojag
Chyba nie będzie żadnych zdjęć z tych testów?
4. domin1515
tutaj macie zdjecia ---> http://motors port.nextg en-aut o.com/galle ry/index2.p hp?fID=216
5. URAN
Bla, bla, bla. Mieli powiedzieć, że są niezadowoleni? Typowe pier....nie o Szopenie.
6. Krokiet
co do testów, to fajnie, oby na pierwsze oficjalne testy zespołów była wszystko zapięte na ostatni guzik:) trzymam kciuki i za pirelli i za Nicka:)
a co do zdjęć z linka powyżej... nie wiem kto i co zmieniał w tym bolidzie (czytaj: testował), ale nos, pokrywa silnika i tylne skrzydło są inne na pierwszych zdjęciach i na ostatnih i nie chodzi mi tu o malowanie bolidu...:)
7. maxis12
A dzisiaj jest rocznica: 1987 – Nico Hülkenberg, niemiecki kierowca wyścigowy, po raz pierwszy skorzystał z nocniczka. (z Nonsensopedii)
8. maxis12
A tak do tematu to jezeli optymistyczne zakonczenie to bedzie masakra podzas GP :D
Chodzi mi o przegrzewanie opon.
9. Budyn_F1
Oby tak dalej.
10. dominof1
6. Krokiet, wszystko jest inne skrzydło, nos, pokrywa, wydech oraz kierowca.
Może ktoś testowal model na rok 2010?
11. Pawekn
A może po prostu upodabniali charakterystykę z 2009 do charakterystyki z tego sezonu żeby to porównać bo chyba wszystkim wiadomo, że w tym roku bolidy mają trochę inną konstrukcje. A co do kierowcy to już nie wiem.
12. tivi92
8. maxis12
czemu? bo nick mial z tym problem w bmw w jednym sezonie...? (kubica z reszta podobnie)
13. Pawekn
A co to za dzidę na zdjęciach 18-19 trzyma kierowca??
14. Pawekn
a dobra to go samochód ciągnie dopiero się przypatrzyłem poprzednim zdjęciom.
15. sssebooo
10. dominof1 no właśnie, też jestem ciekawy jak to było do końca...
16. Kojag
Biały nos jak u Lotusa jest...
17. PrzemoS1993
Pierwsze chyba 6 zdjęć to Nick w bolidzie Toyoty na 2009 rok, a pozostałe zdjęcia to bolid GP2 na sezon 2011 - 2013, który prowadził Ben Hanley. Te testy odbyły się w lipcu, więc nikt nic nie testował ;]
18. PrzemoS1993
Pirelli już testowało wcześniej opony
19. Kojag
18. Chyba odwrotnie. To GP2/11 ma nos taki jak Lotusy, a nie Toyota 2009.
Bolid z białym nosem to nowy bolid GP2, które od przyszłego sezonu będzie używało opon z F1, który prowadził Ben Hanley, a ten z czarnym nosem to konstrukcja Toyoty z Nickiem za kierownicą.
20. PrzemoS1993
http:// f1zone.pl/news /6842/ pirelli_testowalo_wczesniej.html :]]]
21. tivi92
19. bolid z bialym nosem to toyota, jestem do tego przekonany w 100%
http://photos .evo.co.uk/ima ges/front_pictu re_library_U K/dir_60 0/car_pho to_3 0004 7_25.jpg
spacje powstawiaj
22. tivi92
vs to
http://motorsport. nextgen-auto.com/gall ery/pictu res/2010/f1/t est-mugello-18aug/004wri.jpg
23. Pawekn
Tu z kolegą się zgodzę toyota miała takie fajne mocowanie przedniego skrzydła to nawet pamiętałem wiec nie musiałem sprawdzać
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz