komentarze
  • 1. Gosu
    • 2010-06-21 15:22:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Dobrze dla widowiska, gorzej dla zespołów i strategów :)

  • 2. Wiater
    • 2010-06-21 15:35:02
    • *.lanet.net.pl

    Nie powiedziałbym że znacznie gorzej ;) Na twardych można przejechać prawie cały wyscig, by na koniec zmienic opony na super miękkie - tyle ze w Q3 stracą okolo 0,5 sek lub odwrotnie zacząć od super miekkiej w Q3, gdzie taka roznica mieszanki da jakies 0,5 sek i potem zmienic opony na twarde po kilku okrążeniach wyscigu i mieć dobrą pozycje do walki ;) Mają tylko te dwa warianty, bo nie wierze ze twarda guma nie wytrzyma wyscigu ;P

  • 3. walerus
    • 2010-06-21 15:41:44
    • *.adsl.inetia.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 4. sylb
    • 2010-06-21 15:46:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Czyli wyzbywają się zapasów magazynowych.

  • 5. piotrek74
    • 2010-06-21 16:30:10
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    2. Wiater _twarda na pewno wytrzyma, ale wydaje mi się ze różnica będzie większa około 1-1,5 sek na okrążeniu a to da już do myślenia ze strategią

  • 6. Chyllus
    • 2010-06-21 16:41:24
    • *.254.133.23

    Czy ktoś z Was był na GP Węgier? Gdzie można kupić bilety? Jaki to przedział cenowy?

  • 7. kam39
    • 2010-06-21 19:01:26
    • *.lukman.pl

    1. Gosu
    stratedzy już nie z takimi problemami sobie radzili

  • 8. piotrek74
    • 2010-06-21 19:09:23
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    7. kam39
    i nie raz zawalili

  • 9. tomiirow
    • 2010-06-21 19:26:59
    • Blokada
    • *.netmax.net.pl

    8. piotrek74

    i nie raz zwyciężyli

  • 10. kam39
    • 2010-06-21 19:36:45
    • *.lukman.pl

    czyli gp Niemiec robi się ciekawe dzięki oponom brawo Bridgestone!

  • 11. harry-potter11
    • 2010-06-21 20:08:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    ...a zła guma nie jest dobra.

  • 12. piotrek74
    • 2010-06-21 20:33:27
    • *.51.59.2

    9. tomiirow
    a ile osiwiało za czym zwyciężyli

  • 13. karlito
    • 2010-06-21 21:11:00
    • *.238.240.132

    Niemcy liczą po cichu że jakiś Ostrogot im wygra GP. Ale byłoby pięknie usłyszeć hymn Polski na Niemieckiej ziemi :) REVENGE za 39r ;)

  • 14. URAN
    • 2010-06-22 06:45:31
    • *.chello.pl

    "...podobny zabieg nie był możliwy w kolejnych czterech wyścigach sezonu..." - opowiada o ubiegłym sezonie, czy też tłumaczy dlaczego nie da się tego zrobić w obecnym?! Mam wrażenie, że pomylił czas przeszły z przyszłym...

  • 15. atomic
    • 2010-06-22 10:31:28
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    14 @ czas podał "za przyszły" lub "za przeszły"

  • 16. grzes12
    • 2010-06-22 18:33:57
    • *.146.160.45.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Bridgestone robi co chce w wyborze mieszanek na poszczególne wyścigi ... , a zespoły i dziadki z FIA tylko się temu przyglądają ;/

  • 17. piotrek74
    • 2010-06-23 08:47:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    16. grzes12 - właśnie to dziadek miał wpływ na te mieszanki ,aby było atrakcyjniej

  • 18. grzes12
    • 2010-06-23 08:56:49
    • *.147.171.148.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    17 piotrek74
    Jaja se robią :/ Być może mi coś umknęło bo byłem na wagarach , ale o którym dziadku piszesz ?....
    Chociaż tak naprawdę mi to wsio rybka , może i będzie atrakcyjniej ... ?

  • 19. piotrek74
    • 2010-06-23 09:09:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    18. grzes12
    przecież został jeden ---- Berni
    A on wszystko zrobi aby było większe widowisko($$$) tym bardziej że ostatni wyścig pokazał jak opony potrafią namieszać

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo