komentarze
  • 1. atomic
    • 2010-06-09 11:25:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    broni team orders tak jak redbull

  • 2. Gosu
    • 2010-06-09 12:18:05
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ich walka na torze była bardzo fair, ale kierownictwo zespołu było spocone :)

  • 3. kahashi2
    • 2010-06-09 12:23:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    prosze prosze broni zespół broni teamu tak jak redbull masz racje atomic

  • 4. kam39
    • 2010-06-09 12:33:09
    • *.lukman.pl

    team orders były, będą i zostaną tylko sposoby ich przekazywania się zmieniają z sezonu na sezon

  • 5. Anteaus
    • 2010-06-09 12:54:58
    • *.lodz.msk.pl

    Fakt ,że wymierzyli to niesamowicie. Czekam na wyścig w którym w końcu komuś zabraknie paliwa ;)
    A swoją drogą to Batton po wyprzedzeniu Hamiltona jakoś bardzo łątwo oddał pozycje. Czy nie starczyło umiejętności czy faktycznie ktoś mu powiedział aby sie nie wygłupiał i dał Hamiltonowi wygrać.
    Z drugiej strony to Batton ma więcej punktów i powinni jego promować

  • 6. yxzabc
    • 2010-06-09 13:55:42
    • *.adsl.inetia.pl

    to chyba dobrze że zespół umie tak obliczyc ilość zabieranego paliwa, aby wystarczyło na cały wyścig, a było go jak najmniej...
    wielka sensacja.......

  • 7. Ataru
    • 2010-06-09 14:13:19
    • *.chello.pl

    5. Anteaus, to jest ktos, kto jeszcze wierzy w "oszczedzanie" paliwa? :D

  • 8. pqo
    • 2010-06-09 15:04:21
    • *.multimo.pl

    bez przesady, tym razem nie udało im się trafnie tego obliczyć, więc musieli się ratować redukcją obrotów i oszczędzaniem, no ale suma sumarum gdyby mieli na starcie tego paliwa więcej nie koniecznie oznaczałoby to gorszy czas przejazdu całego wyścigu.

  • 9. matito
    • 2010-06-09 15:10:51
    • *.adsl.inetia.pl

    spokojnie McLaren i tak ma świtą strategię dadzą sobie radę

  • 10. sssebooo
    • 2010-06-09 17:20:38
    • *.lukman.pl

    8. pqo może nie obroty ograniczyli a dawkę paliwa bo nie oszczędzali silnika a paliwo ;D ale to jest moje zdanie. A z tym czasem przejazdu wyścigu się zgadzam bo często ktoś kogoś blokuje, Hamilton przecieżcały czas jechał za redbullami więc jego tempo było tempem redbulla.

  • 11. przemoziom99
    • 2010-06-09 18:11:05
    • Blokada
    • *.rzeszow.vectranet.pl

    srata ta ta team orders w mclernie a nie oszczedzanie paliwa

  • 12. darecky3
    • 2010-06-09 18:36:14
    • *.range86-141.btcentralplus.com

    11. ale po co to rozdlubywac? Oni jezdza nie dla nas tylko dla mistrzostwa. Gdyby chcialy wszystkie teamy trafic w gust kibicow to na kazdym wyscigu musialby wygrac inny kierowca zeby nie bylo nudno. Kto dominuje ten zbiera owoc efektywnej pracy. Dlaczego jesli sedzia podyktuje karniaka to trener lub kapitan decyduje kto ma go wykonac? Tu jest tak samo. Nikt nie bawi sie w sentymenty, stawka jest bardzo powazna a poza tym jak widze nikomu nie pasi team orders co narzuca rola kierowcy nr 1 i nr 2, jakos pasilo team orders w renault i pasi nadal. Jak zwykle tu jest wpozo bo na razie Petrov nie daje rady ale gdyby....chyba cala polska nacja zmienila by zdanie....:)
    Pozdrawiam

  • 13. ggorzki
    • 2010-06-09 22:50:08
    • *.devs.futuro.pl

    Na oficjalnej stronie F1 jest video z Turcji, a końcówka z McLarenami jest bombowa, zwłaszcza ich rozmowy radiowe. "Lewis oszczędzaj paliwo" "Czy wtedy Jenson mnie wyprzedzi?" "Nie"... a tu niespodzianka :D

  • 14. piotrek74
    • 2010-06-09 23:09:46
    • *.51.59.2

    MCL trafił w dziesiątkę zatrudniając Go i szybko kierowców nie zmienią .

  • 15. Kojo
    • 2010-06-10 02:47:39
    • *.nplay.net.pl

    Ja pisałem wcześniej dobro zespołu i jego interes jest ważniejszy niż indywidualne ambicje kierowców> Jedziecie na takich pozycjach na jakich jesteście i tak dojeżdżacie do mety, nie chcemy przecież przedwcześnie skończyć wyścigu i stracić wiele punktów, albo inna sytuacja: kierowca A prowadzi, a za nim jedzie kierowca b(jego team partner) i nagle a dostaje wiadomość: B jedzie szybciej od Ciebie, nie walcz z nim. A żeby nikt nie posądził o team orders mówi się tak: masz wysokie ciśnienie oleju-zwolnij. I ot cała tajemnica jazdy zespołowej.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo