komentarze
  • 1. maniak300
    • 2010-04-17 10:06:24
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Czyli to byla glowna przyczyna piruetu Kov? Zwialo go z toru?

  • 2. Funnyx
    • 2010-04-17 10:11:59
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    O mój boże! Gdyby nie te 0,3 sekundy które stracił Kovalainen to by wszedł do Q3!

  • 3. maniak300
    • 2010-04-17 10:15:20
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Q3? Nawet z tymi 0,3s nie mial szans na Q2...

    Funnyx chyba inne Qual ogladal

  • 4. david9
    • 2010-04-17 10:22:09
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje że zaczną sie jak najszybciej koncentrować na poprawie osiągów i dogonieniu takiego Saubera niż tylko dojeżdzaniu szczęsliwie do mety

  • 5. atomic
    • 2010-04-17 11:24:19
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    mogą latać podczas wyścigu .oczywiście przy odpowiednich ustawieniach przedniego i tylnego skrzydła

  • 6. rKubica-fan
    • 2010-04-17 11:26:21
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    niech nie zwalają odpowiedzialności za trochę gorszy występ w kwalifikacjach na wiatr przecież inni mieli te same problemy

  • 7. Funnyx
    • 2010-04-17 11:28:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Maniak300 to była ironia, ale Ty chyba nie wiesz co to jest. A qual oglądałem raczej ten sam. A w Q2 koval już bywał, więc nie zdziwiło by mnie to, aczkolwiek było to w Malezji gdzie działy sie różne cuda

  • 8. maniak300
    • 2010-04-17 11:51:19
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Przypadkiem

  • 9. pjc
    • 2010-04-17 17:52:50
    • *.acn.waw.pl

    Strata do ostatniego miejsca w Q2 była na poziomie 2 sek.
    Nie piszcie,że Lotus miał szansę aby wejść do Q2.
    W Malezji mieli po prostu dużo szczęścia.
    Nowe ekipy są jeszcze daleko za "starą gwardią" i pewnie szybko jej nie dogonią

  • 10. nomadwcm
    • 2010-04-17 20:04:08
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a może jeszcze pył wulkaniczny z Eyjafjallajökull :D

  • 11. modafi
    • 2010-04-18 06:18:02
    • *.153.158.115

    Funnyx - współczuję. Twój post @2 niektórych przerósł :) Ale ponoć 70% Polaków nie potrafi czytać ze zrozumieniem.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo