komentarze
  • 1. robtusiek
    • 2010-03-06 13:44:13
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Chce ich wziąć z zaskoczenia;) Poważnie to myślę że ten elastyczny spojler może przejść McLarenowi, choć w zeszłym sezonie podobne rozwiązanie chciała wprowadzić Toyota, która to po protestach zrezygnowała z tego rozwiązania.

  • 2. dziarmol@biss
    • 2010-03-06 14:05:15
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    po co ma ich odwiedzać ? jeszcze ktoś się dowie?? A tak kopertę dostanie pocztą ;-))

  • 3. tamersF1
    • 2010-03-06 14:26:34
    • *.opera-mini.net

    @2 moze woli w wizce :)

  • 4. tamersF1
    • 2010-03-06 14:27:05
    • *.opera-mini.net

    walizce*

  • 5. jantar321
    • 2010-03-06 14:38:07
    • *.147.235.189.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    dziarmol@biss - pocztą elektroniczna i nie na wlasny rachunek tylko na rachunek ciotki szwagra kuzynki córki

  • 6. kolka
    • 2010-03-06 15:13:59
    • *.adsl.inetia.pl

    gdzieś u Unów Burnów konto na hasło ;-)

  • 7. Bari
    • 2010-03-06 15:42:50
    • *.opera-mini.net

    wracając do Toyoty, to wycofali się z tego po tym jak w qualu dostali DSQ i startowali z Pit Lane, w Australii

  • 8. shad2pl
    • 2010-03-06 18:26:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 1. robtusiek:
    Jaki elastyczny spoiler? Tutaj chodzi o efekt "przeciągnięcia". Przy większej prędkości skrzydło traci siłę dociskową. Swoją drogą, nie wiedziałem że wcześniej tego nie stosowano. Do tej pory byłem pewien, że to podstawa przy sztywnej aerodynamice bo sztuczka jest prosta.

  • 9. Xardas
    • 2010-03-06 18:40:34
    • *.stargardszczecinski.vectranet.pl

    shad2pl A możesz to wyjaśnić jaka sztuczka i na czym to polega?
    A poza tym czy w regulaminie jest jakiś wymóg techniczny dotyczący sztywności elementów z jakich ma być wykonany bolid? Czy jest tylko opis "poetycki" dający dowolność interpretacji.

  • 10. piotrek74
    • 2010-03-06 19:58:00
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    BLA BLA BLA ,ciekawy jestem komu zrobią szlaban, jeżeli Mcl, Ferrari i Mercedes odpadają -to zostaje Reszta a na pewno polecą zakazy po pierwszym GP , jak ktoś z reszty będzie zagrażał IM

  • 11. grzes12
    • 2010-03-06 21:32:01
    • *.146.108.211.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Whiting , tak jak to bywało w przeszłości , jak mówi TAK to czasem oznacza NIE ....

  • 12. grzes12
    • 2010-03-06 21:33:38
    • *.146.108.211.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Nie , to było odwrotnie ...
    Z czymś innym mi się skojarzyło ....... heheh

  • 13. shad2pl
    • 2010-03-06 22:30:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 9. Sztuczka wydaje się prosta w teorii. Nie jestem inżynierem od dynamiki płynów, ale chodzi o to by zaprojektować tak elementy, by przy określonej wysokiej prędkości siła dociskowa wytwarzana przez strugi je opływające zaczęła się wzajemnie równoważyć.

  • 14. elin
    • 2010-03-07 00:31:41
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    11. grzes12 - udała Ci się ta pomyłka ;-)))

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo