Whiting nie odwiedził jeszcze fabryki McLarena
Wczoraj delegat techniczny FIA, Charlie Whiting, miał zaplanowaną wizytę w siedzibie McLarena w Woking, której celem było sprawdzenie legalności rozwiązania tylnego skrzydła.Ewentualna decyzja Whitinga wcale nie oznacza, że w Bahrajnie unikniemy protestów. Podobna sytuacja była spowodowana w ubiegłym roku za sprawą podwójnych dyfuzorów w bolidach Brawn GP, Williamsa i Toyoty.
komentarze
1. robtusiek
Chce ich wziąć z zaskoczenia;) Poważnie to myślę że ten elastyczny spojler może przejść McLarenowi, choć w zeszłym sezonie podobne rozwiązanie chciała wprowadzić Toyota, która to po protestach zrezygnowała z tego rozwiązania.
2. dziarmol@biss
po co ma ich odwiedzać ? jeszcze ktoś się dowie?? A tak kopertę dostanie pocztą ;-))
3. tamersF1
@2 moze woli w wizce :)
4. tamersF1
walizce*
5. jantar321
dziarmol@biss - pocztą elektroniczna i nie na wlasny rachunek tylko na rachunek ciotki szwagra kuzynki córki
6. kolka
gdzieś u Unów Burnów konto na hasło ;-)
7. Bari
wracając do Toyoty, to wycofali się z tego po tym jak w qualu dostali DSQ i startowali z Pit Lane, w Australii
8. shad2pl
@ 1. robtusiek:
Jaki elastyczny spoiler? Tutaj chodzi o efekt "przeciągnięcia". Przy większej prędkości skrzydło traci siłę dociskową. Swoją drogą, nie wiedziałem że wcześniej tego nie stosowano. Do tej pory byłem pewien, że to podstawa przy sztywnej aerodynamice bo sztuczka jest prosta.
9. Xardas
shad2pl A możesz to wyjaśnić jaka sztuczka i na czym to polega?
A poza tym czy w regulaminie jest jakiś wymóg techniczny dotyczący sztywności elementów z jakich ma być wykonany bolid? Czy jest tylko opis "poetycki" dający dowolność interpretacji.
10. piotrek74
BLA BLA BLA ,ciekawy jestem komu zrobią szlaban, jeżeli Mcl, Ferrari i Mercedes odpadają -to zostaje Reszta a na pewno polecą zakazy po pierwszym GP , jak ktoś z reszty będzie zagrażał IM
11. grzes12
Whiting , tak jak to bywało w przeszłości , jak mówi TAK to czasem oznacza NIE ....
12. grzes12
Nie , to było odwrotnie ...
Z czymś innym mi się skojarzyło ....... heheh
13. shad2pl
@ 9. Sztuczka wydaje się prosta w teorii. Nie jestem inżynierem od dynamiki płynów, ale chodzi o to by zaprojektować tak elementy, by przy określonej wysokiej prędkości siła dociskowa wytwarzana przez strugi je opływające zaczęła się wzajemnie równoważyć.
14. elin
11. grzes12 - udała Ci się ta pomyłka ;-)))
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz