komentarze
  • 1. TuR1smo
    • 2009-07-31 22:52:37
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    nieee.... tylko nie to. Przecież McLaren jest częścią historii F1 :( Może prowadzą dosc wkurzającą politykę wewnątrz zespołu, ale to nie zmienia faktu, że odejście McLaren byłaby wielkim ciosem dla F1 ...

  • 2. black knight
    • 2009-07-31 22:55:52
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Mercedes, nie McLaren?

  • 3. TuR1smo
    • 2009-07-31 22:57:56
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Fakt nie doczytałem. Tak czy inaczej, odejście Mercedesa będzie dużym kopem w du*pę McLarena.

  • 4. Gosu
    • 2009-07-31 23:11:26
    • *.adsl.inetia.pl

    Będą wyniki, nie będzie tematu.
    Murzyn powtórzy Hungaroring ze 2 razy i po bólu :)

  • 5. black knight
    • 2009-07-31 23:18:22
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Ale Merceddes ma wyniki - Brawn to co?

  • 6. brain87pl
    • 2009-07-31 23:18:29
    • *.238.74.69.ip.abpl.pl

    Pewnie przestaną być tytularnym sponsorem zespołu McLaren, bo przecież z czego innego mieliby się wycofać? Z produkcji silników których rozwój jest zamrożony? Nie wiem ile ich kosztuje produkcja tych jednostek napędowych, ale zaopatrują 3 zespoły które za nie płacą. A prac rozwojowych nie ma z oczywistych względów. Tak czy owak lepiej żeby zostali bo w przeciwny wypadku trzy zespoły muszą znaleźć nowego dostawcę, albo skorzystać z silników Coswortha, a wtedy już blisko będzie do standaryzacji jednostek napędowych:/

  • 7. pz0
    • 2009-08-01 01:49:47
    • *.1.92.40

    Rozwój jednostek napędowych jest ciągły. Tylko że teraz odbywa się to o wiele wolniej i za większe pieniądze.
    Daimler ma wprawdzie 40% udziałów w McLarenie, ale sądzę że Król Bahrainu byłby w stanie przejąć sporą część tych akcji, pewnie nawet z 10%, a na resztę może się znaleźć paru nowych chętnych, zwłaszcza jeżeli McLaren utrzyma obecną formę. Ani Ron Dennis, ani Mansour Ojjech raczej nie przejmą większej liczby akcji. Uważam że McLaren z tego powodu nie padnie. McLaren jeździł już na wielu silnikach i praktycznie na każdej jednostce napędowej dawał sobie radę.

  • 8. przemekx16
    • 2009-08-01 08:01:14
    • *.ebeskidy.pl

    7. dokładnie, więc mały problem dla McLaren-a, możliwe że będzie się nawet nazywać McLaren Honda jak do tego dojdzie ;)

  • 9. przemekx16
    • 2009-08-01 08:06:39
    • *.ebeskidy.pl

    a i jeszcze jest jeden problem z Brawn-ami oni mają bardzo duże wsparcie merca no tu był by większy problem

  • 10. radd
    • 2009-08-01 08:19:25
    • *.ip.netia.com.pl

    8 - juz tak sie nazywal, wiec nie widzialbym ambarasu

  • 11. sivshy
    • 2009-08-01 17:57:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Szkoda by było, gdyby merc się wycofał, zwłaszcza że ich silniki brzmią najfajniej. Każdy onboard z McLarena to muzyka dla moich uszu ;) chociaż i tak to nie to samo, co V10 BMW. A tak na poważnie, wygląda na to, że, jak ktoś to już wcześniej określił, BMW i Honda to tylko pierwsze kostki domina. Nie jestem wielkim fanem obecności koncernów w F1, ale jak tak dalej pójdzie, zostanie dwóch dostawców silników, Ferrari i Cosworth. @pz0: Jednym z argumentów za zaprzestaniem rozwoju silników były względy finansowe, o ironio...

  • 12. sivshy
    • 2009-08-01 17:59:20
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    9.przemekx16: Jedyne wsparcie, jakie otrzymuje od nich Brawn to silniki, w przeciwieństwie do McLarena, który jest w dużej części ich własnością. Dlatego Brawn nie powinien tego za mocno odczuć, bo zawsze znajdzie się inny dostawca silników.

  • 13. zenobi29
    • 2009-08-01 22:47:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Tego się nie spodziewałem..........To całe szczęście , że zaczęli mieć wyniki he he he

  • 14. PIORUN
    • 2009-08-02 13:37:07
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    O co ten krzyk ? Przecież FIA dąży do standaryzacji jednostek napędowych i nie tylko ...

  • 15. chicken43
    • 2009-08-02 22:51:53
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jeżeli FIA wprowadzi te same jednostki napędowe (ma to być chyba cosword)to to juz nie bedzie prawdziwa formula 1

  • 16. sivshy
    • 2009-08-03 13:24:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Taki urok koncernów w F1. Ci na dole radzą sobie dobrze, ale Ci na górze mają to w dupie, bo im się to nie kalkuluje..

  • 17. Skoczek130
    • 2009-08-05 15:51:40
    • Blokada
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Jeśli chodzi i Mercedesa, myślę, że o nich powinniśmy być spokojni. Nie tylko ze względu na ich sukcesy, ale również na konsekwencje zerwania porozumienia "Konkord Agriment". Wierzę więc, że tak jak inni pozostaną w F1 na długo. Faktycznie jak mieliby odejść, zrobiliby to przez podpisaniem umowy, jak BMW. Będzie dobrze...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo