komentarze
  • 1. karolf1
    • 2009-07-01 10:34:38
    • *.aster.pl

    Chciałbym żeby było więcej dostawców opon niż tylko bridgestone.

  • 2. CzakaLaka
    • 2009-07-01 10:46:02
    • Blokada
    • *.icpnet.pl

    A ja chciałbym, abyś pomyśłał zanim cokolwiek napiszesz,

  • 3. Komo
    • 2009-07-01 10:49:21
    • *.193.245.14

    10 lat temu byś głosował aby był jeden dostawca.

  • 4. badorak
    • 2009-07-01 10:57:23
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    hehe dobre.. - popieram CzakaLaka

  • 5. przemekx16
    • 2009-07-01 11:29:03
    • *.ebeskidy.pl

    według mnie obowiązkowe dwie mieszanki to bezsens, ponieważ są treningi w których można przetestować wszystkie opony przewidziane na ten tor i sprawdzić które się lepiej spisują i już, a gdy są obowiązkowe dwie mieszanki a Bridgestone sobie nie trafi z jedną to kierowcy niepotrzebnie racą czasy ;)

  • 6. dziarmol@biss
    • 2009-07-01 11:35:52
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Z powodu konfliktu na linii FOTA FIA firma Bridgestone chyba poczuła się zagrożona co do wyłączności na dostawę opon i zaczyna spuszczać z tonu (brak poparcia ze strony FIA?) Stąd chyba taka zmiana "polityki" z oponami. :-)) Wszak przecież do tej pory mogli ingerować"chorymi" mieszankami opon w wyniki wyścigów a teraz?? FOTA górą :-))

  • 7. URAN
    • 2009-07-01 11:55:29
    • *.chello.pl

    Z monopolu, wcześniej czy później, nie może wyniknąć nic dobrego. Czym kierowała się FIA eliminując innych dostawców? Czyżby Maksiowi brakowało na panienki i wziął coś pod stołem? :)

  • 8. Skoczek130
    • 2009-07-01 12:44:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Póki co przełamanie monopolu nam nie grozi, więc trzeba to przecierpiec. Wracając jednak do tematu, sądzę, że jest to mądra decyzja Bridgestone. Tak duże różnice nie zmieniają wiele w rywalizacji, co widzieliśmy podczas GP Turcji. A... jest mniej bezpiecznie, co było widac m. in. w GP Australii.

  • 9. walerus
    • 2009-07-01 13:23:10
    • *.klingspor.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 10. walerus
    • 2009-07-01 13:25:59
    • *.klingspor.pl

    po za tym guma ma wpływ na przyszły bieg wydarzeń wielu...

  • 11. mokry
    • 2009-07-01 14:02:04
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    a dobra guma jest lepsza od złej

  • 12. grzes12
    • 2009-07-01 14:11:36
    • *.nat.umts.dynamic.eranet.pl

    Z perspektywy BMW mając na uwadze problemy z dogrzewaniem opon to jest to dobra decyzja

  • 13. lechart
    • 2009-07-01 19:43:49
    • *.olsztyn.mm.pl

    Szykują się już chyba do przyszłego roku. Jeżeli wejdą zmiany w regulaminie, to ogumienie powinno wytrzymać cały wyścig.

  • 14. slawke
    • 2009-07-01 20:32:57
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    lechart, dlaczego niby?

  • 15. fezuj
    • 2009-07-02 09:12:20
    • *.pl

    W/g mnie zespół powinien mieć do dyspozycji wszystkie rodzaje opon i to zespół powinien decydować na jakich dwóch typach pojedzie bolid.

  • 16. plakat
    • 2009-07-02 19:45:19
    • *.komptech.org

    każdy powinien jeździć na czym chce i brać opony skąd chce. Im więcej biurokracji tym bardziej traci się sens sportu który ma być prekursorem nowych technologii. Wszędzie ścigają i niszczą monopol a tu nikomu to nie przeszkadza!!!!!!!!!!

  • 17. skylinedrag
    • 2009-07-03 15:09:39
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    16.plakat moim zdaniem się mylisz. Różnica w oponach jest gigantyczna. Czasy okrążeń mogą się różnić na lapie o 1s między poszczególnymi producentami.
    W rajdach też jest tak samo jak w F1, że jeżdzą na oponach tej samej marki wtedy szanse są bardziej wyrównane, podobna zasada jest na time attack, supersprintach gdzie używa się tylko slicków michelina, bądz półslicków toyo R888. Ja jestem za tym by opony dostarczała firma która oferuje opony o najlepszych właściwościach, ale by stawka kierowców dalej jeździła na jednakowym komplecie.
    Niestety Bridgestone ma monopol. Szkoda, że nie przeprowadza się odobnych testów by wyłonić najlepszego producenta dając pole do popisu innym firmom np. Yokohama, Toyo itd.

  • 18. kumahara
    • 2009-07-04 12:57:20
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    17. skylinedrag: popieram, to zdrowe rozwiązanie problemu opon. :-)

  • 19. smiglej
    • 2009-07-05 15:40:02
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    15 fezuj jestem za

  • 20. 123tomek
    • 2009-07-06 08:10:29
    • *.pec.3s.pl

    A niby kiedy mieliby czas na testowanie tych wszystkich opon jak obecnie nawet ustawić bolidu nie potrafią porządnie bo nie ma na to czasu. Ale mimo wszystko ja także uważam że przynajmniej jeszcze jedna firma dostarczająca opony powinna brać udział w F1 a zespoły decydowałyby na której mieszance i jakiego producenta pojadą (tyle że znowu potrzebowaliby czasu na testy porównawcze).

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo