komentarze
  • 1. walerus
    • 2009-06-08 11:13:06
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    dobra guma nie jest zła...

  • 2. krz08
    • 2009-06-08 11:28:02
    • *.xdsl.centertel.pl

    Twarda - Twarda - Miękka, większość kierowców tak miała

  • 3. Yotomeczek
    • 2009-06-08 12:17:23
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Szkoda, że jest monopol na gumy i jeszcze te idiotyczne 2 mieszanki w każdym wyścigu ...

  • 4. kondzio
    • 2009-06-08 12:28:34
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Masakra, Vetel jechał na 3 pity więc powinien mieć miękka x3 i twarda a nie odwrotnie...

  • 5. Skoczek130
    • 2009-06-08 13:54:09
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Moim zdaniem takie różnice w rodzaju mieszanki nie powinny miec miejsca. Jak na razie nie dało to wielu wyprzedzeń, ba, stwarza to większe zagrożenie. I tak trzeba pogratulowac Birdgestone za poprawę ogumienia, ale i tak różnica zbyt duża.

  • 6. lukasz1
    • 2009-06-08 15:13:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ja tam wolał bym Michelin niż Bridgetone, ale trudno co ja moge...

  • 7. grzesiek1870
    • 2009-06-08 15:15:09
    • *.adsl.inetia.pl

    @kondzio lol? Skąd wiesz jak się spisuje bolid Red Bulla na poszczególnych typach opon? Skoto Bridgestone powiedziało, ze nie ma dużej różnicy w czasach pomiędzy obiema mieszankami to jaki sens ryzykować i jechać na miękkich skoro było większe użycie.

  • 8. atomic
    • 2009-06-08 16:27:02
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    ja dałbym Robertowi mniej paliwa aby mógł powalczyć w Q3

  • 9. Kimi Rajdkoniem
    • 2009-06-08 18:04:19
    • *.warszawa.supermedia.pl

    Zakładając, że maja wszyscy po tyle samo paliwa co najlżejszy Alonso w Q3 to Robert byłby 7-my z czasem na poziomie 1;28:3-1:28,4. [+1kg to czas wolniejszy o 0,05s]
    Co do opon to na podstawie obliczeń dla BGP twarde na pojedynczym kółko były wolniejsze o 0,3s przy takiej samej ilości paliwa.
    Zużycie miękkich opon na tym torze było mniejsze pod koniec wyścigu z powodu nagumowania toru, dzięki czemu Hamilton mógł osiągać niezłe czasy, w konsekwencji był przecież szybszy na pojedynczym okrążeniu niż Koval

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo