komentarze
  • 1. jawiemwszystko
    • 2009-05-18 11:11:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zakręt przy kasynie... Jak mawiał któryś z kierowców (może ktoś pamięta który?)szybciej by tam można było pojechac rowerem niż bolidem. Dziwna specyfika zakrętu i w ogóle całego toru, wiec będzie ciekawie. Ponadto kilku kierowców tam mieszka, będą sie czuc jak w "domie" :P A BMW... no zobaczymy. Dobrze ze coś tam grzebią przy amortyzatorach, a nie skupiają sie na przyszłorocznym bolidzie ]:)

  • 2. walerus
    • 2009-05-18 12:00:45
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    mam nadzieję na docisk maksymalny na wyniki....

  • 3. fezuj
    • 2009-05-18 13:42:24
    • *.pub.krusz-lan.pl

    Ja mażę tylko o jednym- aby Robert wreszcie mógł zaprezentować się od strony jaką znaliśmy z zeszłego sezonu bo należy mu się to jak psu gnat. Po ostatnim "występie" mechaników mam nadzieję że tym razem NIC nie spier.... .

  • 4. krz08
    • 2009-05-18 15:29:15
    • *.xdsl.centertel.pl

    "maksymalny docisk..." czyli wygrają auta z podwójnym dyfuzorem

  • 5. Budyn_F1
    • 2009-05-18 16:11:04
    • *.chello.pl

    No docisk bedzie tu chyba najwazniejszy ale widac ze BMW przynajmniej chce zdobyc kilka punktow dla to bedzie prawdziwa poprawa.

  • 6. Dagmara_W
    • 2009-05-18 17:34:54
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    dla bmw ten tor zawsze był dobry i jnak nie qual to wyscig byl udany. trzymam mocno kciuki by i tym razem wkoncu im sloneczko nad glowa zaswiecilo

  • 7. gp2009
    • 2009-05-18 17:35:49
    • *.96.58.2

    Niekoniecznie auta z dyfuzorami... tutaj liczą się też silne nerwy. Nie każdy je ma...

  • 8. Greg-bap
    • 2009-05-18 18:14:29
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    No i chyba bardziej docisk mechaniczny niż aerodynamiczny. Dyfuzory najbardziej przydają się w szybkich zakrętach.

  • 9. skidmarks
    • 2009-05-18 22:31:43
    • *.polkowice.vectranet.pl

    Kiedyś jakis kierwca powiedział chyba DC że jazda bolidem w Monaco to jak latanie helikopterem po pokoju :)

  • 10. hotshots
    • 2009-05-19 05:30:57
    • *.chello.pl

    ......czyli w Monaco szanse zrównoważone dla bolidów,
    teraz tylko kierowcy (ci z przeszłością kartową przedewszystkim) pokażą swoje ADHD

  • 11. Skoczek130
    • 2009-05-19 10:06:16
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Jak już wcześniej wspomniałem, nie ma co liczyc na spektakularne sukcesy, ale liczę, że \mocne punkty są pewne. Oczywiście głównie za sprawą Roberta. Nick - dojedź do mety.

  • 12. Skoczek130
    • 2009-05-19 10:06:38
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    W Stambule liczę już na znaczny postęp.

  • 13. mateo_f1
    • 2009-05-19 10:52:42
    • *.catv.net.pl

    kwalifikacje sa najwazniejsze - wyprzedzanie praktycznie niemozliwe... RK ma szanse na P5, P6 na moje oko, NH jak zwykle przejedzie wyscig do konca i niczego nie pokaze...

  • 14. pz0
    • 2009-05-19 12:11:01
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Monaco jest tym torem na którym chyba stosunkowo najmniej liczy się bolid. Rzeczywiście najistotniejsza jest przyczepność mechaniczna, a więc gumy i zawieszenie.

  • 15. skidmarks
    • 2009-05-19 22:57:50
    • *.polkowice.vectranet.pl

    Jak wyjedzie SC to HEI jak zawsze nie dostając się do Q3 pojedzie na cysterke

  • 16. smus80
    • 2009-05-20 12:04:13
    • *.196.162.12.threembb.co.uk

    po pierwszym kółku będzie samochód sc i pięć bolidów mniej pozostanie na finiszu ok 12 może 13 Ten tor niejest pot jazde szybką tylko pod jazde wolnąi ostrożną To już nie Barcelona tylko osiedlowe wąskie uliczki

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo