Strategie doboru opon: Grand Prix Bahrajnu
Poniżej przedstawiamy opony użyte przez kierowców podczas dzisiejszego Grand Prix Bahrajnu:Lewis Hamilton: super miękkie – super miękkie -średnie
Heikki Kovalainen: średnie - super miękkie - super miękkie
Scuderia Ferrari
Felipe Massa: super miękkie - super miękkie - super miękkie - średnie
Kimi Raikkonen: super miękkie - super miękkie - średnie
BMW Sauber F1 Team
Robert Kubica: średnie - średnie - super miękkie
Nick Heidfeld: średnie - średnie - super miękkie
ING Renault F1 Team
Fernando Alonso: super miękkie - super miękkie - średnie
Nelson Piquet: super miękkie - super miękkie - średnie
Panasonic Toyota
Jarno Trulli: super miękkie - średnie - super miękkie
Timo Glock: super miękkie - średnie -super miękkie
Scuderia Toro Rosso
Sebastien Bourdais: średnie - super miękkie - super miękkie
Sebastien Buemi: super miękkie - super miękkie - średnie
Red Bull Racing
Mark Webber: super miękkie - średnie - super miękkie
Sebastian Vettel: super miękkie - super miękkie - średnie
AT&T Williams
Nico Rosberg: super miękkie - super miękkie - średnie
Kazuki Nakajima: super miękkie - super miękkie - super miękkie – nie ukończył
Force India F1 Team
Adrian Sutil: super miękkie - super miękkie - średnie
Giancarlo Fisichella: super miękkie - super miękkie - średnie
Brawn GP F1 Team
Jenson Button: super miękkie - super miękkie - średnie
Rubens Barrichello: super miękkie - super miękkie - super miękkie - średnie
komentarze
1. Budyn_F1
Super miekkie jednak byly najlepsze na ten wyscig juz nie moge sie doczekac wyscigu w Barcelonie.
2. saint77
Mam nadzieję, że w następnym sezonie zlikwidują ten kretyński przepis o obowiązku korzystania z dwóch różnych mieszanek. Co za głupi pacan to wymyślił?
I pożądana jest większa konkurencja wśród dostawców opon. O monopolu jednego dostawcy zdecydował pewnie ten sam idiota, który zarządził korzystanie z dwóch mieszanek.
3. pralat
Nie, Michelin uznało, że opony od jednego dostawcy to stagnacja żeby nie powiedzieć krok wstecz i do przetargu nie startowało, a Bridgestone tylko zatarło ręce.
Przepis dotyczący obowiązku użycia dwóch mieszanek, podobnie jak decydowanie o rodzajach dostępnych w dany łikend mieszanek to zaiste czysty idiotyzm - podobnie poronionym pomysłem był ten dotyczący zakazu wymiany gum w 2005-tym.
4. walerus
te opony to dodają jaj do wyścigu.....;-)
5. Skoczek130
Ach te mośki z Toyoty...
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz