komentarze
  • 1. D.S.
    • 2009-01-09 01:45:24
    • *.range81-156.btcentralplus.com

    No i gitara! Powracaja stare dobre czasy F1. Najwazniejsze, ze zrezygnowano z KERS.Brawa dla FOTA za wsparcie dla Hondy!

  • 2. Vysogota
    • 2009-01-09 02:10:04
    • *.sggw.waw.pl

    Czyli praca BMW nad F1.09 to praca na marne. BMW straciło rok.

  • 3. Shallan
    • 2009-01-09 08:54:39
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    KERS to rozwiązanie opcjonalne dla zespołów - nie ma mowy o zakazie jego używania. Chyba coś pomieszaliście koledzy

  • 4. F1Hitman
    • 2009-01-09 10:20:58
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Mosley poprostu chce naprawiać to co jest juz dobre...on musi odejsc!

  • 5. pz0
    • 2009-01-09 10:47:52
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    już po Hondzie. Pójdzie w ślady SuperAguri. Richards nie chce tego nawet za złotówkę.

  • 6. walerus
    • 2009-01-09 11:04:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    czytajcie wpierw artykuł a potem komentarze - będą wyścigi z duzą ilością bolidów z KERS i wyścigi bez KERS.....

  • 7. D.S.
    • 2009-01-09 13:00:11
    • *.range86-153.btcentralplus.com

    Przyszlosc KERS mnie ciekawi najbardziej. Cholernie drogi, a do tego ciezki, stad problemy z balansem. Max dal zielone swiatlo dla tych, ktorzy chca sie z tego projektu wycofac, ale pozostaje kwestia nowych wymiarow opon, czyli "nowego" rozkladu masy w bolidzie.

  • 8. Skoczek130
    • 2009-01-09 15:15:18
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KERS w tym roku niue jest obowiązkowe, jednak w następnymi owszem. Tylko przeżyć ten kryzys, a będzie dobrze.

  • 9. sivshy
    • 2009-01-09 21:47:47
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Narazie mówi się, że w 2010 roku KERS będzie obowiazkowy, ale to jeszcze nic pewnego, w końcu nie wiadomo czy system się sprawdzi...

  • 10. ptasior
    • 2009-01-10 10:41:37
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Kers to będzie wielki niewypał, a to ze względu na ograniczenia w ilości magazynowanej energii. Będzie jej za mało, aby zrekompensować gorszy balans bolidu. No i te kilkadziesiąt baniek na projekt plus kolejne miliony na akumulatory można by przeznaczyć na rozwój bolidu. Kers miałby sens, gdyby nie było ograniczeń w magazynowanej energii, wtedy stawka mogłaby się przemieszać, a tak pomiędzy najlepszym a najgorszym kersem nie będzie praktycznie różnicy. (poza wagą)

  • 11. sivshy
    • 2009-01-10 21:08:34
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @ptasior: te setki milonów wydanych na KERS to inaczej program cięcia kosztów w F1... Swoją drogą, wolałbym już aby te miliony szły na rozwój silnika, a nie na jakąś pierdołę, która i tak prawdopodobnie okaże się wielką klapą...

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo