komentarze
  • 1. conrad30
    • 2008-09-29 14:00:41
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Mam nadzieje iż wizja tankowania przy SC i zamkniętych boxach będzie przez zespoły jednomyślnie zmieniona.

  • 2. pz0
    • 2008-09-29 14:27:35
    • *.sandomierz.pilicka.pl

    Mam nadzieję że FOTA zrobi w tym całym FIA porządek, tylko kto teraz wypłynie na wierzch, bo sądzę że dni Maxa i Berniego są już policzone.

  • 3. robtusiek
    • 2008-09-29 15:05:49
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Przepisy zakazu wiazdu do boxu podczas SC sa bezsensowne, przeciez taki wypadek moze zrujnowac zawodnikowi cala ciezko wypracowana przewage, a innym faciarzom np.piquet dac druga pozycje!

  • 4. walerus
    • 2008-09-29 15:44:52
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    kurna jest tu pole do popisu - aby to było ściganie i wyścigowanie się a nie szachy i toto-lotek....

  • 5. Fantasmagoria
    • 2008-09-29 15:54:22
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    co to za ściganie się jak dwójka, a czasem max trójka zawodników ma pół minuty przewagi nad resztą a sami i tak się wyprzedzać nie mogą. ja już wole taki totolotek to przynajmniej jakieś emocje są

  • 6. Senior Roger
    • 2008-09-29 16:00:27
    • *.kwnet.azartsat.pl

    zobaczymy jak skończą się zmiany wprowadzane od przyszłego sezonu....3mam kciuki aby w końcu reszta zespołów włączyła się do walki nudzi mnie już dominacja Ferrari i Maków !! Mówcie co chceci ale zawsze lepiej jak na podium stoi ktoś niespodziewany a nie ciągle bez końce te same gęby, a potem się przewaraca w dupach takim jak Hamilton i koniec końcem jego wygrana bardziej denerwuje niż cieszy, więc jeśli zmiany w przyszłym sezonie nic nie zmienią jest za wszelakimi przepisami utrzymujące toto-lotek i inne czynniki powodujące iż wygrana może właśnie przypaść komuś zupełnie niespodziewanemu

  • 7. CezaR83
    • 2008-09-29 20:38:36
    • *.broadband.pl

    Hmmm mnie trudno podjąć decyzje o zmianach dotyczących Zamknietych Boxów przy SC. dlaczego?
    Ponieważ jak juz ktos napisał, to nie wina zawodnika ani Teamu ze kończy sie paliwo akurat w tym momencie kiedy wyjezdza SC na tor - tutaj jestem na Tak [za zmianami], z drugiej jednak strony jak ktos inny zauwazył, niespodziewane zwycięstwo i duzo ciekawszy wyścig dzieki temu może sie odbyć - Tutaj jestem na Nie [za zaminami reg]

  • 8. walerus
    • 2008-09-29 21:36:47
    • *.adsl.inetia.pl

    ja w totku nie mam żadnych emocji.....

  • 9. TomaszQ3
    • 2008-09-29 21:38:16
    • *.xdsl.centertel.pl

    powinlo byc takie zasady jak w WTCC JEST WALKA bmw jest poprostu debilne to bylo oczywiste ze SC WCZENIE WYJEDZIE reno to przewidzialo i w monako dzieki rozjebaniu bolidu wygrak bo wczesnie zjechal moze to ktos z bmw przeczyta i sie opamietaja jak jest uliczny tor to najlepiej na poczatku malo paliwa

  • 10. Fantasmagoria
    • 2008-09-29 23:39:32
    • *.toya.net.pl

    w wtcc jest walka bo kontakt nie oznacza końca wyścigu. Zasady zamkniętego pitlane też mi się nie podobają ale o ile był przez to ciekawszy wyścig. Do czasu kiedy wyprzedzanie będzie łatwiejsze raczej jedyną szansą na ciekawy wyścig jest deszcz albo jakiś wypadek.

  • 11. hotshots
    • 2008-09-30 06:07:30
    • *.chello.pl

    o co wam chodzi ? w Nascar jest z.....szce tankowanie w czasie SC - potem są akcje przy wyjazdach kosmiczne i gonitwa na torze - jak będą sensowniejsze tory do wyprzedzania, to wogóle całe F1 bedzie ciekawsze.Dla mnie kosmosem jest klasyfikacja RB,TR,FI na kupionych bolidach w klasyfikacji konstruktorów - to jest priorytet do zmiany !

  • 12. fezuj
    • 2008-09-30 08:48:21
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Pisałem to w innym temacie, ale przekopiuję tu bo w natłoku postów praktycznie "zaginął" -Jeśli chodzi o ten przepis gdy wjeżdża SC to mniej byłby dokuczliwy gdyby np. kierowca mógł dotankować max w czasie powiedzmy trzech sekund i odjazd a w czasie kolejnego pitt -stopu( max 3 kółka od zjazdy SC) postój z obsługą obowiązkowe 10 sekund - nikt by nie powiedział że nadrobił czas bo tankowanie zwykle trwa i tak krócej a "kara" taka nie wypaczała by wyników wyścigu jak to miało miejsce min. dzisiaj. Co Wy na to ?

  • 13. fezuj
    • 2008-09-30 08:49:38
    • *.inowroclaw.mm.pl

    * już nie Dzisiaj- tylko w niedzielę

  • 14. walerus
    • 2008-09-30 10:08:03
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    fezuj - ja Ciebie nie rozumiem - sorry....

  • 15. fezuj
    • 2008-09-30 10:45:43
    • *.inowroclaw.mm.pl

    walerus- wczytaj się od słów-Jeśli chodzi....- a dokładnie chodzi mi o to aby nie wypaczać wyników - maleńkie dotankowanie ( bez wymiany kół) i następnie OBOWIĄZKOWY zjazd (po SC) na pitt z pełną obsługą, która nie może być krótsza niż 10 sekund- zawodnik nic nie traci- no może góra 2-3 sek.albo i nic, ale i nie zyskuje na cudzej kraksie nie będąc jednocześnie karany . ps. już wiem czego nie dopisałem i pewnie dlatego piszesz że nie rozumiesz- otóż miałem na myśli że po tym "awaryjnym' tankowaniu bolid powraca na swoje pierwotne miejsce w kolumnie! teraz to chyba bardziej zrozumiałe.

  • 16. Shallan
    • 2008-09-30 13:38:57
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    W tym sporcie chodzi o szybką jazdę samochodem. Cała reszta jest bez sensu - bo jaki sens mają wyniki ostatniego GP? Niech wprowadzą osobne dyscypliny sportowe: tankowanie, zmiana opon, machanie lizakiem - konkurencje odbywałyby się po wyścigu jako ciekawostka.

  • 17. walerus
    • 2008-09-30 20:50:04
    • *.adsl.inetia.pl

    fezuj - to jest niestety nierealne - ponieważ sam przejazd przez pit lane to strata od 15 do 25 sekund w zależności od toru - zresztą po kilku wizytach bolidów ferrari w boksach nie mieli by już czym tankować i kim obsługiwać.....

  • 18. fezuj
    • 2008-10-01 08:15:48
    • *.inowroclaw.mm.pl

    walerus- jak zwykle Twoja argumentacja "po kilku wizytach..... " zwala z nóg !! hihi jesteś nie do podrobienia ! :)

  • 19. walerus
    • 2008-10-01 09:51:46
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    Ty też masz niezłe wstawy - pozdro!

  • 20. lewusFIA
    • 2008-10-02 22:53:18
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    2008-09-30 10:45:43 fezuj : o widzę, że Ty zrozumiałeś moją ideę, tylko ja proponuje zamiast maleńkiego dotankowania, normalną pełną obsługę, reszta - identico, to ma 'ręce i nogi' i nie ma kary dla pechowców.

  • 21. lewusFIA
    • 2008-10-02 23:32:50
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    fezuj w Twojej propozycji pewnie nie zwróciłeś na to uwagi, to małe dotankowanie jest za friko, to chyba nie w porzadku wobec pozostałych niepechowców.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo