komentarze
  • 1. hubertusss
    • 2022-10-31 06:27:27
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Muszą się mieć na baczności. Mercedes za nimi już tylko 40 punktów. A i Leclerkowi przydało by się wyprzedzić Pereza. Który dysponując tak dobrym sprzętem jeździ bardzo przeciętnie.

  • 2. Mayhem
    • 2022-10-31 06:48:02
    • *.6.47.180.ipv4.supernova.orange.pl

    @1 Tylko po co Mercedesowi 2 miejsce i mniej czasu w tunelu ? Chcą wygrać wyścig do końca sezonu ale 3 miejsce w zupełności im pasuje.

  • 3. hubertusss
    • 2022-10-31 07:18:34
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    @2 już bardziej karkołomnego wytłumaczenia nie potrafiłeś wymyślić? Drugie a trzecie miejsce to miliony różnicy. A przede wszystkim prestiż, że np udało by się przegonić Ferrari i pokazać jak ciężko i wydajnie pracowali. Naprawdę twoje tłumaczenie może tylko bawić ale nikt w Mercedesie nie realizuje takiego scenariusza. Chcą przegonić Ferrari będą to robić do końca

  • 4. Mayhem
    • 2022-10-31 07:32:19
    • *.

    @3 Miliony które mogą mieć znaczenie dla Williamsa czy Haasa, ale nie dla Mercedesa, im zależy tylko na czasie w tunelu i cfd.

  • 5. hubertusss
    • 2022-10-31 09:11:51
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Możesz oczywiście mieć tak odrealnione wizje. Ale to nie znaczy, ze tak jest naprawdę A może Ferrari wpadło na ten sam pomysł co ty i dlatego tak jechali w Meksyku? Może oni wpadli na to już na wakacjach i zrezygnowali z walki by mieć więcej czasu na rozwój? Tworzysz niezłe fantasmagorie ale niestety to nie prawda. Jeśli nie miliony to prestiżowe dogonienie i pokonanie Ferrari będzie dla Mercedesa więcej warte niż kilka procent mniej czasu na rozwój.

  • 6. devious
    • 2022-10-31 11:05:05
    • *.134.70.206

    @Mayhem

    Gdyby było jak mówisz, to czemu w ogóle Mercedes od początku sezonu nie wycofuje bolidów tuż przed metą, jeżeli jest poza podium (bo powiedzmy podium dla kierowców i zespołu to coś "pozytywnego", a 4 miejsce i w dół to już tylko punkty - których ponoć Merc nie chce).

    Wtedy byliby w klas. konstruktorów za Alpine i McLarenem, więc jeszcze więcej czasu w tunelu i CFD?

    Albo w ogóle mogliby pójść "po bandzie" i zgłosić do FIA, że mają jakieś nielegalne, skopiowane od Aston Martina (:P) części chłodzenia układu hamulcowego... Tzw. samopodpierdółka ;D

    Dostaliby punkty karne, może nawet wykluczenie z klas. konstruktorów jak kiedyś McLaren? I wtedy już czas w tunelu mieliby najlepszy w stawce, bo za ostatnie miejsce?

    Może to jest pomysł? :)

  • 7. Malmedy19
    • 2022-10-31 11:39:39
    • *.146.135.4.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl

    Ale tych poślizgów po cięciu krawężników ni da się zwalić ani na auto, ani na strategię.

  • 8. Denieru
    • 2022-10-31 12:27:34
    • *.117.99.7

    @5
    Tylko czy dogonienie Ferrari w tej chwili jest prestiżowe ? od dawna widać że zespół ma olbrzymie problemy i nie ma pojęcia jak sobie z nimi poradzić a szef zespołu zamiast podjąć jakieś działania w celu poprawy sytuacji zespołu woli szukać winnych wszędzie tylko nie u siebie.

    @6
    Celowe wycofywanie auta z GP może grozić konsekwencjami ze strony FIA po tym jak w sezonie 2005 BAR Honda wycofywał swoje auta ze względu na słabe osiągi i nawet nie próbował ukryć swoich działań.

    @7
    Ferrari jechało z mocno zredukowanym dociskiem bo musieli jakoś zrównoważyć ograniczenie mocy silnika czyli byli wolni ale za to nie mieli docisku . . . takie cuda na miarę Maranello.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo