komentarze
  • 1. berko
    • 2022-03-08 21:10:52
    • *.centertel.pl

    No i mataczenia w przepisach ciąg dalszy. Szkoda mi w tym wszystkim tylko Alfy Romeo, bo ich inżynierowie potrafili pójść na kompromisy, żeby zmieścić się w limicie, a teraz będą musieli dołożyć trzy kilogramy. Wypaczanie sprawiedliwej rywalizacji zaczęło się już przed startem sezonu.

  • 2. Andrzej369
    • 2022-03-08 21:34:59
    • *.mt.pl

    @1 I tak są w bardziej komfortowej sytuacji - dokładając masę mogą ją rozłożyć tak aby osiągnąć balans przód-tył jaki im będzie odpowiadał.
    W serii WEC funkcjonuje 'balance-of-performance' zgodnie z którym w LMP2 Oreca która była znacznie szybsza od Ligiera, musiała też dociążyć samochód ale zyskali poprawiając trochę balans masy, a Ligier miał nadwagę i skupiali się na jak najniższej masie jaką mogli osiągnąć, ale balans mieli popsuty, dowodzi to że Alfa może stracić znacznie mniej niż się wydaje...

  • 3. goralski
    • 2022-03-09 13:40:31
    • *.

    "skąd 3 kg?" - stare przysłowie mówi, że 3 to nie 5. A 5 to byłoby 800 - czyli wizerunkowo wtopa. Niemniej oby było jak @Andrzej pisze, tj żeby ostatecznie Alfa na tym zyskała choćby lepszym balansem, McLaren też może coś poprawić

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo