komentarze
  • 1. Andrzej369
    • 2022-01-18 19:01:58
    • *.mt.pl

    Szczerze to nic nie mam do zaostrzania testów, choć lubię wyścig inżynierów. Tylko 1 prośba, nie już nie zmieniają reguł w trakcie sezonu.

  • 2. fpawel19669
    • 2022-01-18 19:49:32
    • *.dip0.t-ipconnect.de

    @1 Może by tak przebadali także przednie.

  • 3. Andrzej369
    • 2022-01-19 00:28:56
    • *.mt.pl

    @2 Czemu nie, ciekawe czy ktoś znajdzie sposób na to, bo jest potencjał. Zupełnie nowe skrzydła, a więc nowe pole do popisu. Wydaje się że mają większą powierzchnię, więc numer ze 'zwijającym się' skrzydłem mógłby działać jeszcze lepiej, ale to zależy od tego jak zmienią te testy, bo samo zwiększanie ciężaru podczas testów prowadzi do nikąd. W końcu aby przejść testy będzie trzeba zrobić tak sztywne skrzydło, że się mogłoby opłacać wogóle go nie zakładać (o tylnym skrzydle, przednie jest ważne dla pracy całej aerodynamiki).

  • 4. Frytek
    • 2022-01-19 08:29:02
    • *.163.237.215.ipv4.supernova.orange.pl

    Nie czytałem regulaminu ale powinno tam być chyba napisane jakie obciążenie podczas testu powinno wytrzymać skrzydło. Jeśli w trakcie sezonu zwiększają wagę ciężarków to jest to chyba nie fer.
    Inżynierowie kombinują aby skrzydło wytrzymało nacisk np. 10kg to czemu mają być karani gdy ktoś postawi 15kg. Niech od razu powiedzą że musi wytrzymać obciążenie 100kg to zrobią je z żelbetonu

  • 5. fpawel19669
    • 2022-01-19 12:24:13
    • *.play-internet.pl

    @14 Zapomniałeś, że jak o zmianę przepisów postuluje Mercedes to jest fair :)

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo