komentarze
  • 1. berko
    • 2021-11-14 12:43:54
    • *.

    Widać, że nie ma chłopak lekko. Zespół zwrócony bardziej na Micka, hejt w mediach, słabe wyniki. To wszystko prowadzi do takiego stanu, nietrudno o depresję w takiej sytuacji. Mam nadzieję, że w przyszłym roku HAAS zrobi auto zdolne walczyć w środku stawki, coś jak w 2018 roku i wtedy Nikita pokaże czy aby na pewno jest tak słaby, jak niektórzy twierdzą.

  • 2. Werter
    • 2021-11-14 13:02:14
    • *.204.1.76.dsl.dynamic.t-mobile.pl

    Najgorszy kierowca tego sezonu obok Latifiego i Giovinazziego bez dwóch zdań.

  • 3. mati91
    • 2021-11-14 13:08:37
    • *.

    Zapieprzają jeśli już.

    Ostatnio zauważyłem mnóstwo błędów w artykułach, a f1.pl śledzę od wielu lat, co się dzieje Przemku?

  • 4. hubertusss
    • 2021-11-14 13:27:33
    • *.17.172.2

    Haas nie płaci pracownikom tyle co Mercedes to i motywacja do ganiania po świecie mniejsza. Po poprzednim roku gdzie było mało dalekich podróży wielu się rozleniwiło i teraz szukają innej roboty.

  • 5. rowers
    • 2021-11-14 14:23:50
    • *.

    Nie wiem, naciskali na ograniczenia budżetowe, a teraz narracja, że ludzie nie chcą jeździć na 23 wyścigi. Poniekąd rozumiem tych ludzi, ale jakby im płacić więcej to część z nich z pewnością przemyślało by temat. Tak jak @hubertusss pisze, Mercedes więcej pewnie płaci to nie ma takich problemów. Te F1 zbudowane z paradoksów co raz bardziej i bardziej. Zróbmy ograniczenia budżetowe, a potem narzekajmy, że bolid ulega wypadkowi, że nie ma kasy dla pracowników, że nie rozwijane są bolidy i układ sił się nie jest w stanie w ogóle zmieniać, zróbmy ograniczenia silnikowe, a potem narzekajmy, że kierowcy nie cisną. Władze F1 i poniekąd zespoły mogłyby popatrzeć jednak na to troszeczkę szerzej. Pracuje tam tylu specjalistów, analityków, a oni jakby nie wiedzieli czym skutkują dane zmiany i tylko polegali na frazesach. Nie wiem dokładnie jak to działa od środka bo nigdy tam nie pracowałem, ale nie potrafię sobie wyobrazić jak działa tego typu firma po obcięciu budżetu o jakieś 70% jak w przypadku Mercedesa.

  • 6. kempa007
    • 2021-11-14 15:37:57
    • *.133.21.67.ekoline.net.pl

    3. mati91 u mnie to wynik przemęczenia niestety i pośpiechu, bo w domu mam dwójkę małych dzieci, ale co zrobić :-)

  • 7. XandrasPL
    • 2021-11-14 16:22:13
    • *.25.6.217.ipv4.supernova.orange.pl

    Mazepin nie jest najgorszym kierowcą w stawce. Jest najgorszy w tym sezonie. Wsadzmy wszystkich do Mercedesa i objedzie Tsunodę oraz ogorka Latifiego. A potem zacząłby mieć lepszy racecraft od GIO, Albona, Strolla i innych.

    On powiedział, że co najwyżej w domu na kompie może pojeździć po Brazylii kiedy Mick ma symulator Ferrari. Dla mnie to trochę beka, że Haas i Ferrari robią wspólny bolid na 2022 (Haas 0,5 gorszy) a dostęp do symulatora ma tylko wychowanek.

    I ciężko mu kiedy pół sezonu jeździ wolniejszym bolidem. Na odlakierowanej budzie Magnusena z 2020 roku.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo