komentarze
  • 1. Hawaii Hawajski
    • 2020-07-20 15:52:04
    • Blokada
    • *.play-internet.pl

    To naprawdę interesujące jak RP i Merc przygotowali się na to kopiowanie. Jestem skłonny powiedzieć ,że przejrzeli cały regulamin i na każdy paragraf jaki mogłby im zagrozić mają odpowiedz.

  • 2. ekwador15
    • 2020-07-20 16:23:31
    • *.legionowodom.pl

    afera o nic, mieli legalnie kupione kanaly hamulcow w 2019 to mogli po prostu je skopiowacw projekcie na 2020 bo wtedy w 2019 legalnie je kupili od Merca, a na 2020 zaprojektowali swoje kopiując tamte merca z 2019. absurd ten protest.

  • 3. sliwa007
    • 2020-07-20 18:05:00
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Dawno temu na studiach na rysunku technicznym też nam dawali przeróżne części maszyn i mieliśmy robić do nich dokumentację techniczną.
    Niektórzy projektują by wytworzyć części a oni robili proces odwrotny. To co już wytworzone w fabrykach Mercedesa przelewali na papier. Nie dziwi mnie to, robiąc taki "numer" trzeba mieć na to mocne papiery.

  • 4. Grafii
    • 2020-07-20 20:27:45
    • *.252.25.251.internetia.net.pl

    Mercedes przechytrzył wszystkich, pomagając RP zbudować mocny bolid i to wszystko legalnie. Ale czy to nie dobry marketing ze inne samochody z silnikiem mercedesa tez są mocne?
    Ferrari i Honda się sfrajerowali, nie wspierając tak swoje zespoły satelickie. Dziś samochody z silnikami Hondy i Ferrari (poza oryginałami) to słabe maszyny, wiec marketingowo lipa.

  • 5. Xandi19
    • 2020-07-20 20:53:10
    • Blokada
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    A podobno na tych rysunkach nie ma ani razu podpisu projektanta. Podobno nikt nie chciał przyjąć na siebie tej presji. Więc elo.

  • 6. lucasdriver22
    • 2020-07-20 21:11:55
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    A może jest tak, Mercedes planuje odejście fabrycznego zespołu a wszystkie zasoby powoli kieruje na projekt Aston Martin?

  • 7. sylwek1106
    • 2020-07-21 04:32:26
    • *.230.130.130

    @6. Podejrzewam, że Merc zostanie tak długo jak będzie mieć przewagę, dlatego FIA pozwala im na DAS i rzeczy o których nikt nie wie. Może po kolejnej rewolucji Mercedesa już nie będzie, zostanie Aston Martin i jakieś ksero.

  • 8. Ocato
    • 2020-07-21 07:16:50
    • *.15.217.100

    @2
    W rzeczy samej. FIA samo się prosiło o takie kontrowersji, gdy w jednym roku pozwalają kupić daną część, a w następnym każą by udowodnić, że zaprojektowało się samodzielnie.

    Ogólnie uważam, że jednym z większych problemów F1 jest to, że przepisy zmieniają się niczym w polskim Sejmie. Powinno być tak: od 2014 jest taki regulamin, to wolno, tego nie i działajcie. Od 2021 (potem przesunięte, ale to inna kwestia) będzie inny. I najlepiej, żeby opony też się przez ten czas nie zmieniały. A nie, że któryś zespół coś wymyśli, wyda kasę, a FIA zaraz, na kolanie, zmienia przepisy (przykład DAS w tym roku).

    Nie trzebaby wtedy nawet rozważań o bzdurach typu reverse grid, bo przy całkowicie zamrożonym regulaminie w końcu stawka coraz bardziej by się wyrównywała. Widać to przecież pod koniec każdego sezonu, gdy różnice między Mercedesem, a wcześniej Red Bullem, a "pretenderami" są zwykle mniejsze, niż na początku.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo