komentarze
  • 1. Igor
    • 2007-12-13 23:25:03
    • *.sunnetwork.pl

    Mam pytanie - po co jest ten przepis na "redukcję siły aerodynamicznej"?

  • 2. Fantasmagoria
    • 2007-12-14 00:05:02
    • *.toya.net.pl

    Po to żeby bolidy nie pokonywały zakrętów BARDZO szybko. Po to żeby spowolnić F1...jak zawsze...a to z kolei po to żeby było bezpieczniej....ale jak zawsze to nic nie da...inżynierowie jak nie teraz to za rok wymyślą coś co spowoduje że bolidy znowu będą szybsze :P

  • 3. magiaF1
    • 2007-12-14 07:41:47
    • *.telpol.net.pl

    przepis o redukcji jest po to by podnieśc widowiskowść F1 , do tej pory areodynamika miała kolosalny wpływ na wyprzedzanie w f1 a reczej na jej niemożliwość. bolid jechał za bolidem i spowodu braku docisku ( jadąc za innym ) nie był praktycznie w stanie wyprzedzić rywala, ograniczenie areo ma to zmienić, by wyprzedzanie było łatwiejsze

  • 4. walerus
    • 2007-12-14 10:02:19
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    nie rozumiem - "Mamy na to odpowiedź, użyjemy jej gdy będzie potrzebna.” - to prawie jak kaczki - mają teczkę i wyciągają jakiedy chcą..... - nieładnie Panie Mosley....

  • 5. Leeloo
    • 2007-12-14 11:14:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    obojętnie co zrobią, obojętnie jaki przepis wprowadzą, formuła 1 i tak rozwija się w takim tempie że prawie co roku czasy poszczególnych torów są wyrównywane lub poprawiane, wprowadzili opony z rowkami, inżynierowie sobie poradzili, obniżyli moc sillnika i jego pojemność, inżynierowie poradzili sobie w inny sposób także ...

  • 6. Igor
    • 2007-12-14 14:07:57
    • *.sunnetwork.pl

    Dzięki za informację :)
    Leeloo, to jednak nie do końca prawda. Zauważyłem, że wiele rekordów jest pobitych w 2004 i większość z nich przez Schumachera.

  • 7. fezuj
    • 2007-12-14 14:12:39
    • *.inowroclaw.mm.pl

    Panie Mosley ja proponuję wprowadzić obowiązek jazdy na zaciągnięty hamulcu ręcznym i zlikwidowanie zakrętów bo na nich jest najniebezpieczniej !!

  • 8. SiwySzeryf
    • 2007-12-14 18:09:57
    • Blokada
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    jak to nie maja byc panie Mosley ,a i TARGAJ BENA

  • 9. Pabp12
    • 2007-12-15 15:29:30
    • *.volkswagen.de

    "Mam pytanie - po co jest ten przepis na "redukcję siły aerodynamicznej"?" - to jest wprowadzone po to żeby nie wchodzić w zakręty z dużą predkością . Cel jest jasny kiedy kierowcy a raczej "PILOCI" wchodzą z dużą prędkośćią w zakręt to powstają duże przeciążenia i mogą tracić przytomność na jakiś czas mili sekundy.
    Ot i cała filozofia jeśli chodzi o slicky :))

  • 10. tucuk
    • 2007-12-16 12:41:13
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    FIA niszczy ten sport! Czasy silnikow turbo w F1 to bylo to!

  • 11. lewusFIA
    • 2007-12-16 18:58:06
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    tucuk, czy w kazdym wyscigu trup kierowcy uatrakcyjni F1? zastanow sie nad tym. FIA niszczy ten sport i owszem, ale takimi posunieciami jakimi obdarowala McL i Hamiltona w mnionym sezonie

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo