komentarze
  • 1. michal78911
    • 2019-08-03 19:55:25
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Przynajmniej Kubica wrócił do swojego miejsca, czyli na koniec :D Ostatni wyścig, sporo wypadków, kary dla innych i fartem dostał jeden punkt, ale teraz już wrócił do swojego miejsca.

  • 2. ekwador15
    • 2019-08-03 20:02:26
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @1 - gasly przy RK to orzeł ;] mniej traci do maxa :) co do ferrari, red bull i mercedes poszli droga taka jak sie zwykle idzie, czyli najwiecej docisku i przyczepnosc, bo czasy okrazen robi sie w zakretach. ferrari nie wiem co chcialo osiagnac budując taka koncepcje pod proste odcinki, na monzy moze im to sie sprawdzi, ale patrzac jak sobie radzi Red bull to sie okaze ze oni tam tez powalcza. bo red bull ma dobra przyczepnosc mechaniczna i moga sobie pozwolic zdjac jeszcze wiecej docisku niz rywali, zawsze tak robili. pytanie co zrobi honda.

  • 3. obiektywny2019
    • 2019-08-03 21:03:24
    • Blokada
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Obecny bolid RBR jest wręcz skrojony pod Vettela, który uwielbia mocny docisk na tył. Myślę że Seb z pocałowaniem ręki wróciłby do Byków w przyszłym sezonie, o ile ich bolid będzie prezentował podobny poziom co teraz.

  • 4. mich11
    • 2019-08-03 21:30:09
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @2 pewnie liczyli na ilu torach nowa koncepcja przyniesie im korzyści. I pewnie dobrze policzyli. Tylko, że w projekcie poszło coś nie tak. Obecna struktura zespołu z dyr. technicznym na czele też pewnie nie pomaga w rozwoju koncepcji, ludziom w odwrotności do licz trudno się dzielić ...

  • 5. hubos21
    • 2019-08-03 21:41:43
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @2
    Ty znowu to Twoje pierydlenie, o robieniu czasów w zakrętach, RBR dopóki nie miał mocnego silnika nie miał podejścia ani do Mercedesa ani do Ferrari mimo mocnego docisku a druga sprawa jesteś ślepy nie widzisz tego, że Ferrari zjebało bolid a nie projektowali tego celowo i teraz wielkie poszukiwanie docisku, poza tym Mercedes jeszcze nie tak dawno nie stawiał na mocny docisk tylko zawsze byli mocniejsi w szybkich partiach toru gdzie wygrywali z Ferrari i RBR a przegrywali w technicznych ale całościowo i tak im dawało to przewagę

  • 6. LuckyFindet
    • 2019-08-03 22:42:10
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @3 Wątpie, by Vettel przeszedł do RBR dopóki tam jest Max. A raczej on z Red Bulla się nigdzie nie wybiera. Vettel wracając do byków skazałby się na bycie nr 2, bo forma z dawnych lat już raczej nie wróci, za to Max jest teraz u szczytu kariery co pokazują jego kolejne znakomite wyniki.

  • 7. TomPo
    • 2019-08-04 11:59:50
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    @6
    Ja tam ciagle licze na Maxa w Mercu.
    Ani Ocon, ani Russell raczej nie dadza rady Leclercowi w mocnym Ferrari.
    Tak wiec Max bylby tam mile widziany zamiast Bot, pozniej jak Lewis skonczy kariere, to wskoczylby tam Ocon albo Russell wlasnie. I mielibysmy Maxa i ktoregos z mlodych.
    Duet Bottas i jakis mlody to zly pomysl, a jeszcze gorszy to dwoch mlodych czyli Ocon i Russell.

  • 8. FanHamilton
    • 2019-08-04 14:35:56
    • *.eu-central-1.compute.amazonaws.com

    Kto nie lubi Lewisa to niech nie gada o tym..

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo