komentarze
  • 1. Jameson
    • 2019-04-02 10:26:16
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    No właśnie, problemy te są nie do zaakceptowania, jak również to, że zespół fabryczny ciągle siedzi w środku stawki. Chyba ktoś powinien za to polecieć prawda? :v

  • 2. Luzak564
    • 2019-04-02 10:35:51
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    ,, ale teraz musimy naprawdę rozwiązać te problemy '' czyli co wcześniej to była zabawa czy jakiś żart? Cyril powinien za to wylecieć z hukiem

  • 3. nonam3k
    • 2019-04-02 11:40:11
    • *.216.217.178.ip4.netico.pl

    Dobrze ze RBR opuścił ten okręt . Tyle czasu w Erze hybrydowej i dalej takie problemy.

  • 4. belzebub
    • 2019-04-02 13:31:26
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    Nawet jeśli awarie zdarzały się w przeszłości to teraz przy postępie i praktycznie niezawodnych silnikach spalinowych, słabym punktem stała się elektronika. W obu Reno poszedł bodajże MGUK, najbardziej awaryjny element. W ramach zmian na 2021 rok miano z niego zrezygnować, ale napotkano na sprzeciw Mercedesa i Ferrari. Myślę jednak, że zbytnie skomplikowane jednostki nafaszerowane elektroniką, którą można zastąpić w inny przecież sposób (były pomysły o wdrożeniu bodajże drugiego turbo) zniekształcają wyniki.

  • 5. Krys007
    • 2019-04-02 15:38:40
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Tak jak nie przepadam za Hornerem, tak teraz uważam, że jego uwaga jest bardzo na miejscu.

  • 6. Holomorf
    • 2019-04-03 09:37:34
    • *.metrolink.pl

    Horner, mistrz uszczypliwości i wywiadów.
    Coś czuję, że w tym roku polecą wysoko postawione głowy w Renault

  • 7. Orlo
    • 2019-04-03 15:53:49
    • *.13-3.cable.virginm.net

    Renault to chyba rozczarowanie sezonu, nie dość, że są wolniejsi niż w zeszłym roku(w porównaniu do reszty stawki), to jeszcze te awarie. Cyril jest na wylocie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo