komentarze
  • 1. tysu
    • 2019-03-26 12:06:50
    • *.play-internet.pl

    Wystarczy magiczny guzik i bolid pali ile chce.

  • 2. gzr
    • 2019-03-26 12:47:09
    • *.centertel.pl

    A po co walczyć? Dlaczego nie pozwolić spalać paliwa bez limitu, kręcić wyżej dzięki temu silniki na obroty? Dlaczego podcina się skrzydła inżynierom nie dopuszczając do nowych pomysłowych rozwiązań?

  • 3. kruszon
    • 2019-03-26 13:21:43
    • *.connected.pl

    Kurcze, w osobówkach mogli by ten temat poruszyć...

  • 4. Fear87
    • 2019-03-26 14:34:43
    • *.opera-mini.net

    Jak ta dyrektywa nie przejdzie to niby Volkswagen będzie zainterwsowany wejściem do F1...

  • 5. Szarmi
    • 2019-03-26 14:48:45
    • *.adsl.inetia.pl

    @3 kruszon

    nie, żeby spalanie nawet 0,5l/1000km w osobówce to już jest powód do remontu silnika :D a co dopiero jakby miało być 0.3l/100km :D

  • 6. wro40i4
    • 2019-03-27 08:33:49
    • *.dynamic.chello.pl

    @Szarmi
    Nie do końca. W dzisiejszym chorym świecie 1l/1000km to według kilku producentów zupełnie normalne. Zresztą tak jest od kilku ładnych lat, kiedy to obronili się przed reklamacjami z tym związanymi. Nie wskazuję w jakich silnikach ale brylują w tym uznane zachodnie marki ;)
    W takim kontekście spalanie około 5l/1000km oleju w silniku wyczynowym to pestka

  • 7. rosssssa
    • 2019-03-27 10:13:08
    • *.play-internet.pl

    Czekamy na DPFy i EGR w F1.

    Świecie dokąd zmierzasz?

  • 8. Kruk
    • 2019-03-27 14:54:17
    • Blokada
    • *.w86-237.abo.wanadoo.fr

    @7 DPF i EGR to już poprzednia epoka. Teraz F1 czeka napęd elektryczny. Czyściutki, pachnący bez agresywnego brzmienia.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo