komentarze
  • 1. berko
    • 2019-02-05 10:27:21
    • *.centertel.pl

    Dobre wrażenie robił również bolid Williamsa przed tamtym sezonem, ponoć "wyglądał na szybki"

  • 2. gzr
    • 2019-02-05 11:29:58
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Według mnie RB będzie bardzo żałować przejścia na silniki Hondy i Maxa nerwy będą ponosić często.

  • 3. KarolXZ
    • 2019-02-05 11:42:10
    • *.play-internet.pl

    Ja nie rozumiem jak oni mogli pluć na Renault skoro mieli najlepszy silnik v8 zdobyli nim 4 tytuły i nagle zapomnieli

  • 4. narya
    • 2019-02-05 11:56:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @ 3.
    Kiedy wygrywali to nie pluli. Zaczęli narzekać kiedy przez te silniki przegrywali. Sentymentow nie ma, płacisz to oczekujesz wyników, proste prawo rynku. Czego tu nie rozumieć?

  • 5. sliwa007
    • 2019-02-05 16:16:37
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    4. narya
    Jakby Renault ich namawiało na współpracę, prosiło, błagało...
    A było odwrotnie, to Red Bull błagał Renault skomląc na kolanach a później narzekali, bo silniki kiepskie.

  • 6. ahaed
    • 2019-02-05 16:47:36
    • *.access.telenet.be

    Pytanie z ciekawości. Jeżeli okaże się za 2-3 lata, że Honda też nie chce im dawać silników. To co wtedy? KAŻĄ komuś dostarczać? Bo z tego co widzę, to na Ferrari nie mają szans, tak samo merc. Renault nawet gdyby musiało, to w życiu nie dadzą im dobrego silnika. Więc skąd wezmą?

  • 7. XandiOfficial
    • 2019-02-05 17:08:35
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    No silniki V8 Renault to był sztos. Już w tym 2006 roku wiedzieli, że trzeba przechodzić na Renault i tak zrobił RedBull zostawiając kontrakt z silnikami Ferrari ekipie Tororoso. W tych latach silnik nie odgrywał tak kluczowej roli i nikt się nie zastanawiał kto ma lepszy nawet do 2013 roku bo wiadomo, że Renault ma genialny silnik ale Merc i Ferrari nie odstępowały. Mercedes jako team zaczął już na początku 2012 roku pracować nad silnikiem na 2014 a Mercedes jako dostawca w 2007 roku już kierował FIA aby poszli w to rozwiązanie bo mają patent. Jak ktoś napisał - W F1 nie ma sentymentów. Wiadomo, że Renault leci w kulki bo dla mnie przyczyną ich olania silników V6 był brak zespołu i zwykłe lenistwo. V8 trzymali od dawna i wraz z wynikami RedBulla ciągle je poprawiali. RedBull dobrze robi, że przechodzi na Hondę. Honda w tym sezonie była mniej awaryjna a osiągami podgonili Francuzów. Teraz ta przerwa może pomóc Renault ale Honda też nie śpi i mogą wyjść na równi. Te statystyki, że w Tororoso Honda miała wymienionych elementów więcej to nie ze względu na awarię czy coś. To ze względu na możliwość awarii, to był dla nich przejściowy sezon gdzie testowali i wymieniali to bez obaw a gdyby robili to tylko w sytuacjach gdzie serio potrzebna była zmiana statystyki były by na nie korzyść trójkolorowych z Renault.
    #WALIĆHYBRYDY #TYLKOF1POWINNATRUĆŚRODOWISKO ;D

  • 8. narya
    • 2019-02-06 00:04:19
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    5. sliwa007
    Z tym skomlącym na kolanach Red Bullem chyba nieco przesadzasz. Gdyby Renault nie opłacało się dostarczanie silników RB, nie przedłużaliby umowy na kolejne sezony. Niby zespół taki niewdzięczny i ciągle narzekający, a jednak Renault bez większych problemów godziło się na tę współpracę, więc nie róbmy z nich pokrzywdzonych przez RB bohaterów. Za darmo silników nie dostarczali, a że za te pieniądze zespół oczekiwał czegoś lepszego niż dostawał, to i publicznie narzekali.
    McLaren również nie do końca słusznie narzekał na Hondę i w tym przypadku jakoś nikt problemu nie widział, ale kiedy chodzi o RB już tylko zespół jest winny.

  • 9. WDrake
    • 2019-02-06 15:48:38
    • *.centertel.pl

    Ciekawie będzie zobaczyć w tym roku walczących na równo renault red Bull i Williams ????

  • 10. Berger
    • 2019-02-06 20:33:57
    • *.dynamic.chello.pl

    Ciekawie będzie jak TORO będzie objeżdżało RBR i Max będzie się gotował na pomarańczowo. Ogólnie sezon znowu zapowiada się ciekawie. Jest sporo nowości: silniki, kierowcy, szefowie ekip.... zobaczymy.

  • 11. Kruk
    • 2019-02-07 10:27:13
    • *.w90-29.abo.wanadoo.fr

    @sliwa007 Ja też nie lubie puszek i ubolewam,że łyknęli Hondę. Niemniej jednak Francuzi, to ostatnia nacja na świecie, którą trzeba "żałować"-wiem co mówię, bo szportam się z nimi każdego dnia.

    Kasę dostawali za silniki niekiepską! Jeżeli nie pomoże im Pan Budkowski, to prawdopodobnie współpraca z RBR była dla nich najlepszą reklamą.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2019 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo