komentarze
  • 1. FoTi
    • 2017-12-23 14:58:40
    • *.devices.net.pl

    FIA od jakiegoś czasu lubi podcinać skrzydła inżynierom, którzy mają dobre pomysły na poprawianie osiągów swoich bolidów. Każda innowacja zostaje bardzo szybko ograniczona przepisami. Dojdziemy do momentu, w którym samochody będą absolutnie identyczne.

  • 2. Browarus
    • 2017-12-23 15:11:51
    • *.internetdsl.tpnet.pl

    @1. FoTi
    Według mnie to właśnie pierwsze skrzypce powinien grać kierowca a nie technologia. Dla mnie mogliby jeździć identycznymi bolidami. Wtedy by się okazało kto jest najlepszy.

  • 3. marcelo9205
    • 2017-12-23 20:34:12
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @2 To zacznij oglądać inne serie wyścigowe, a nie F1.

  • 4. Szaakal
    • 2017-12-23 22:31:27
    • *.static.ip.netia.com.pl

    @2, to czemu do jasnej cholery nie oglądasz IndyCar? Albo kolarstwa? To jest MOTOsport, technologia powinna być jak najlepsza, wtedy część rozwiązań przenoszona byłaby do samochodów drogowych, a jak kogoś nie stać na wyścig "zbrojeń", to pozostają niższe serie wyścigowe, przynajmniej wyeliminowałoby to kupowanie miejsc w zespole....

  • 5. Jacko
    • 2017-12-23 23:19:01
    • *.dynamic.chello.pl

    No ale nie przesadzajcie, bo to nie jest żadna innowacja czy rozwój technologii, tylko próba obejścia przepisów. Przecież uginanie przedniego skrzydła, obniżanie przy skręcie itp. nie mają żadnego przełożenia na cywilną motoryzację.
    Natomiast rzeczywiście można by się zastanowić nad powrotem aktywnego zawieszenia, bo rozwój tego elementu już korzyści przynieść może.

  • 6. gzr
    • 2017-12-24 09:45:27
    • *.unknown.vectranet.pl

    Obniżanie przy skręcie... nie ma przełożenia na cywilną motoryzację? Poczytaj o zawieszeniu np. flagowych limuzyn Audi, BMW i Mercedesa.

  • 7. sliwa007
    • 2017-12-24 10:31:38
    • *.centertel.pl

    2. Browarus
    F1 to głównie rywalizacja zespołów, konstruktorów, inżynierów. Ludzie bardziej fascynują się rywalizacją kierowców bo jest bardziej widowiskowa ale to nie jest sens tego sportu.
    Zacznij się lepiej interesować innym sporem bo tego nie rozumiesz.

  • 8. Grellenort
    • 2017-12-24 12:45:46
    • *.satfilm.com.pl

    Ze względu na to, że pozostaję fanem F1 głównie z powodu niesamowitej technologii, a nie ze względu na konkretnego kierowcę, to w momencie czytania takich newsów szlag mnie trafia.
    Osobiście jestem zdania, że najciekawsze dla F1 było by ograniczenie przepisów tylko do niezbędnych kwestii bezpieczeństwa + jakieś drobne ogólniki jak np. pojemność silnika (układ wedle własnego uznania). Fajnie by było znów oglądać takie konstrukcje jak np. Tyrrell P34.
    Jasne kierowcy są ważni, jednak tutaj zawsze chodziło o niesamowite auta.

  • 9. Jacko
    • 2017-12-24 15:33:53
    • *.dynamic.chello.pl

    @6. gzr
    No właśnie, "ZAWIESZENIU". To dzięki aktywnemu zawieszeniu, a nie dziwnym wyginaniu drążków kierowniczych czy innych sposobach, żeby obejść przepisy zakazu stosowana takiego zawieszenia.

  • 10. TomPo
    • 2017-12-25 23:20:11
    • *.dynamic.chello.pl

    Niech zgadne... wpadli na cos na co nie wpadlo Ferrari i/lub nie potrafi tego skopiowac wiec... trzeba to uwalic.
    A tak bardziej realnie... wkurza mnie to uwalanie kazdego fajnego pomyslu. Po co to blokowac? Komus to zagraza? Niech inni sprobuje skopiowac lub zrobic lepsze. Dojedziemy niedlugo do identycznych gumek w majtkach kierowcow, ktore beda scisle i jasno okreslone w przepisach. Totalna glupota.

  • 11. ahaed
    • 2017-12-27 19:47:03
    • *.access.telenet.be

    Ja mam tak w golfie i nikt się nie czepia ;)

  • 12. don_martinez
    • 2017-12-28 14:33:04
    • *.dynamic.chello.pl

    Socjalizm to ustrój, w którym bohatersko walczy się z problemami nieznanymi w innych ustrojach, jak mawiał klasyk.
    Odnoszę wrażenie, że F1 staje się organizacją socjalistyczną a przynajmniej o lewackich konotacjach. Masa kretyńskich przepisów i zaleceń wśród których ginie duch ścigania, sportu, pomysłowości inżynierów. To przeraża i rozczarowuje, że wszyscy mają równać do przeciętności, jakakolwiek kreatywność jest tępiona w zarodku.
    Nie chcę politykować, bo to nie miejsce na to ale coraz częściej dostrzegam podobieństwa FIA do lewackiej Unii Europejskiej.
    Szczęśliwego Nowego Roku!

  • 13. Jacko
    • 2017-12-28 15:26:45
    • *.dynamic.chello.pl

    Wbili wam do głowy to jedno słowo i teraz każdy kto ma inne zdanie jest od razu "lewakiem", a większość nawet nie wie co to znaczy. Za to rządy konserwatystów czy skrajnej prawicy, to aż kipią wolnością i liberalizmem gospodarczym...

  • 14. TomPo
    • 2017-12-28 22:16:42
    • *.dynamic.chello.pl

    @12 racja, lepiej nie politykowac a o ZSRR bis, potocznie zwanym UE to juz lepiej sie nie wypowiadac wcale.
    Natomiast zgadzam sie ze regulowanie wszystkiego, sprowadzanie wszystkiego do wspolnego mianownika, decydowanie odgorne o wszystkim i stawianie dookola barier regulaminowych jest bezsensu i zabija ducha tego sportu.
    Od takiego podejscia sa inne serie wyscigowe, gdzie mamy identyczne samochody.
    Tutaj powinny byc zasady ogolne, a pozniej wyscig technologiczny w ramach okreslonego odgornie limiotowanego budzetu by liczyl sie pomysl i geniusz a nie kto ma wieksza gore pieniedzy.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo