Super-miękkie opony problemem Haasa
Romain Grosjean i Kevin Magnussen zgodnie podkreślają, że ich bolid traci dobre tempo, gdy kierowcy przerzucają się na super-miękką oponę. Czeka ich zatem jeszcze trochę pracy."Sporo się dzisiaj nauczyliśmy. Jeździliśmy i na mokrej i suchej nawierzchni. Nasza konkurencyjność na miękkiej mieszance jest obiecująca. Problemy mamy z super-miękką oponą, ale popracujemy nad tym. Niestety przez wypadek straciliśmy okazję do długiego przejazdu. Możemy wyciągnąć kilka pozytywów. Zrobiliśmy małe zmiany i samochód spisywał się dobrze. Szkoda mi chłopaków, że muszą teraz naprawiać bolid. Jestem jednak pewny, że sobie poradzą. Postaramy się poprawić ustawienia, by jutro jechać jeszcze szybciej. Nie mogę się doczekać kolejnych okrążeń na Sepang."
Kevin Magnussen, P18
"Rywale mieli szansę pojeździć na mokrym torze. Jeśli będzie padać w trakcie wyścigu, mogę być odrobinę z tyłu, ale jakoś sobie z tym poradzę. Samochód dotąd na mokrej nawierzchni spisywał się dobrze. Deszczówki i opony przejściowie różnią się od tych, jakie dostawaliśmy w poprzednich latach. Nadal wiele się uczymy, ale generalnie jest okay. Na miękkiej mieszance wyglądamy dobrze. Straciliśmy trochę osiągów na oponach super-miękkich, zwłaszcza przód jest problematyczny. Mam nadzieję, że znajdziemy rozwiązanie."
Antonio Giovinazzi, P19
"To nie była dla mnie długa sesja. Szkoda, bo tor w Malezji jest jednym z moich ulubionych. Preferowałbym coś więcej niż sześć okrążeń na przejściówkach. Mimo wszystko to dla mnie kolejne cenne doświadczenie. Jestem zadowolony. Wykonałem pracę, jakiej ekipa ode mnie oczekiwała."
komentarze
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz