komentarze
  • 1. Gooral
    • 2017-06-27 12:24:17
    • *.174.63.224

    25 tys euro kary ze nie wyszedł do mediów to troche przesada.choc patrząc na ich budżety to kropla w morzu

  • 2. sylwek1106
    • 2017-06-27 13:39:01
    • *.dynamic.chello.pl

    Gooral, gdyby nie było kar i zasad, to połowa by nie udzielała wywiadu. Czasem się zastanawiam, czy Max nie wyciąga więcej z bolidu kosztem napędu, z drugiej strony Daniel też miał awarie w tym roku...

  • 3. Gooral
    • 2017-06-27 14:16:49
    • *.174.63.224

    No wiem .
    Ale i tak wydaje sie ze to zbyt dużo i ewentualne zmuszanie do udzielania wywiadów powinno być inaczej załatwiane

  • 4. devious
    • 2017-06-27 21:59:50
    • *.134.70.206

    Zabawny fakt:

    McLaren w tym sezonie pokonał w wyścigu więcej okrążeń (716) od Red Bulla (685)! :D

  • 5. Sasilton
    • 2017-06-28 16:38:09
    • *.dynamic-ww-10.vectranet.pl

    2. sylwek1106
    Jeśli kierowca sprawia że samochód nie wytrzymuje, to jest to wina wyłącznie inżynierów którzy zrobili złom, a nie kierowcy który wyciska 105% z samochodu.

  • 6. Radek68
    • 2017-06-30 07:36:20
    • *.231.92.196

    "Już w sobotę musiałem skręcić silnik. To było dziwne."
    Dziwne? W F1 nie ma zespołu, który nie miałby problemu z silnikami, najmniejszy ma Mercedes, ale też zdarzają się im awarie. Nie ma w tym nic dziwnego.

    @ 5. Sasilton - inżynierowie nie mają problemu ze zrobieniem niezawodnego silnika, problemem jest to, że w F1 zawsze jest to kompromis pomiędzy niezawodnością a mocą. Po co im silnik niezawodny, który będzie słabszy od pozostałych?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo