komentarze
  • 1. xtremesystems
    • 2017-06-13 17:38:51
    • *.opera-mini.net

    niech vtec'a zrobią

  • 2. TomPo
    • 2017-06-14 06:28:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Bylo wsadzic silnik do jakiegos auta cywilnego, obciac mu amortyzatory i resory i pojezdzic z przeciazeniami, drganiami oraz nierownosciami. Hamownia (laboratorium) a tor to dwa zuepnie inne swiaty, gdzie ma sie stale zewnetrzne 1G na stole, dzialajace na wszystkie czesci oraz plyny.
    Na silnikach sie nie znam ale to tak na 'chlopski rozum' :)

  • 3. mcjs
    • 2017-06-14 07:44:21
    • *.dynamic.chello.pl

    @2 Chyba bardziej na zasadzie "nie znam się, to się wypowiem". ;)

  • 4. iamweek
    • 2017-06-14 08:39:37
    • *.225.84.65

    Szokujące jest to, że jednak mają hamownie ;)

    Żarcik.

  • 5. Gooral
    • 2017-06-14 12:21:25
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Zadziwia mnie to ze Honda potrafi jeszcze udzielać takich wywiadów o swoich pomyłkach z taka kultura ale przecież to Japonia , choć z drugiej strony kraj tak rozwinięty technologicznie nie radzi sobie z nowa technologia F1

  • 6. czuczo
    • 2017-06-17 12:14:50
    • *.ssh.gliwice.pl

    Chce zatrudnić się w Hondzie!!! Za skromny milion dolarów rocznie, a powiem im że hamownia to nie tor. Bez obciążenia można se testować rower.

  • 7. TomPo
    • 2017-06-18 21:34:05
    • *.dynamic.chello.pl

    @6 tez nie, bo pozniej wyjdzie, ze przy byle muldzie czy dziurze rama sie pod Toba polamie, a szprychy wykrzywia.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo