komentarze
  • 7. Artefact
    • 2017-02-28 10:00:31
    • *.centertel.pl

    @ 5 - > dziękuję :)

  • 8. BonesT101
    • 2017-02-28 10:09:41
    • *.centertel.pl

    Ciekaw jestem Red Bull i co pokażę Ferrari.

  • 9. Heytham1
    • 2017-02-28 10:13:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ferrari już z najlepszym czasem 1:23:718

  • 10. BlahBlah
    • 2017-02-28 10:42:28
    • *.174.61.246

    Z jakiej racji tylko Merc ma dwóch kierowców...

  • 11. matikte1
    • 2017-02-28 10:55:03
    • *.71.156.50

    @10 pewnie dlatego, ze zbudowali bolid dwuosobowy ;)

  • 12. ForzaFerrari F1
    • 2017-02-28 10:56:30
    • *.174.224.197

    @10 taki sobie wybrali program testów. Każdy zespół może wybrać ile jakiemu kierowcy dać testować. Podzieli ich po połowie może dlatego żeby każdy testował w podobnych warunkach albo żeby ich nie przemęczać z racji ilości pokonanych okrążeń

  • 13. BlahBlah
    • 2017-02-28 10:58:08
    • *.174.61.246

    @12 To trochę niesprawiedliwe w stosunku do innych zespołów... :-/

  • 14. ForzaFerrari F1
    • 2017-02-28 11:00:48
    • *.174.224.197

    Mogli sobie też tak podzielić przecież.

  • 15. BlahBlah
    • 2017-02-28 11:02:30
    • *.174.61.246

    Ale nikt nie podzielił, dlatego to dla mnie jest dziwne ;p

  • 16. ForzaFerrari F1
    • 2017-02-28 11:07:45
    • *.174.224.197

    @15Post z 1 dnia testów.,,Jak widać ekipa Mercedesa jako jedyna zdecydowała się dzisiaj rozdzielić obowiązki swoich podstawowych kierowców, powtarzając strategię sprzed roku. Wtedy miało to pomóc ekipie wykorzystać w pełni niezawodność bolidu W07, który dzień w dzień pokonywał po 150 okrążeń. Tym razem może być podobnie, ale dochodzi do tego jeszcze aspekt fizycznego zmęczenia zawodników ze względu na bardziej wymagające konstrukcje wyścigowe w tym roku. ":-)

  • 17. Kalor666
    • 2017-02-28 11:25:09
    • *.197.121.152.threembb.co.uk

    Lewis już ma ten sam czas co wczoraj na koniec dnia. Ciekawe czy Bottas po obiedzie coś więcej wycisnie

  • 18. Heytham1
    • 2017-02-28 11:49:32
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Ciekawie jak mocno silnik w bolidzie Mercedesa jest skręcony. Wszystkie samochody z tą jednostką obecnie rozwijają mniej więcej taką samą prędkość. Najszybsze Ferrari ale też nie wiadomo jak to z tymi osiągami wygląda u nich

  • 19. bbrbutch
    • 2017-02-28 12:33:39
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Na Youtube mamy obraz na żywo zapraszam

  • 20. bbrbutch
    • 2017-02-28 12:37:19
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    F1 2017 TEST LIVE 24/7 - Formula One Testing Day 2 Barcelona [Teds NoteBook Live Here at 9pm]

  • 21. Purrek
    • 2017-02-28 12:51:51
    • *.static.ip.netia.com.pl

    No i tyle z testów Force India na dziś.

  • 22. Kalor666
    • 2017-02-28 13:09:29
    • *.197.120.151.threembb.co.uk

    Lewis znowu podnosi poprzeczkę

  • 23. karolck93
    • 2017-02-28 13:12:32
    • *.ssp.dialog.net.pl

    Ja pierdziele, Vandoorne również miał zmienianą jednostkę napędową. Obawiam się, że pierwszych wyścigów oba McLareny nie będą w stanie ukończyć przez silnik, który w ogóle nie powinien być dopuszczony do użytku. To nie jest normalne, że kierowca nie może przejechać 30 okrążeń, bo jednostka napędowa nie jest w stanie tyle wytrzymać. I to powtarza się w kolejnym już egzemplarzu, a przecież na pewno to jest cały czas skręcony silnik. Honda powinna płacić ogromne odszkodowania McLarenowi za stworzenie takiego syfu, może wtedy byłyby jakieś efekty ich pracy, bo póki co to nie ma żadnych.
    Jak cały ten rok będzie wyglądał podobnie, to wydaje mi się, że współpraca na linii Honda-McLaren rozpadnie się po tym sezonie, bo ile można?
    A Mercedes znowu wydaje się być poza konkurencją, chociaż poczekajmy na początek sezonu. Może Red Bull im zagrozi, na pewno jeszcze sporo ukrywają, bo szczerze mówiąc, w Ferrari nie upatruję żadnego kandydata to mistrzostwa, rok temu też dobrze w testach wypadali.

  • 24. Artefact
    • 2017-02-28 14:23:03
    • *.73.9.196

    @ 22 extra sprawa, ale teraz live nie chodzi :)

    @ 23. Kolego, czemu opowiadasz takie głupoty ? silnik nie powinien być dopuszczony.... odszkodowanie... masz na to dowody ? irytuje mnie takie durne gadanie bez żadnych podstaw.

  • 25. karolck93
    • 2017-02-28 14:47:13
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @24, ale na co mam mieć dowody? Na to, że mają wadliwą jednostkę napędową? Wczoraj wymieniali Alonso, dzisiaj Vandoorne. Cały czas mają z nią problemy. Jakich Ty chcesz dowodów? I z jakiego innego powodu to robią, jak nie kolejnych awarii? Skoro silnik nie jest w stanie wytrzymać jednego dystansu wyścigu, to jaki jest cel wystawiania takiego silnika do startów, tym bardziej, że zespoły mają ograniczoną ich ilość do wykorzystania w sezonie? Będą zmieniali jednostkę co weekend wyścigowy? Przecież to są ogromne koszty, a dodatkowo kary dla zespołów przez przesunięcia na starcie, a w związku z tym kolejne straty finansowe. Poza tym oni są już 3 sezon w stawce i dalej nie widać światełka w tunelu! Dwa lata temu, kiedy zaczynali nic takiego nie pisałem, w końcu to był czas na naukę, jak i cały sezon, rok temu również, ponieważ uznałem, że testy są po to, by do końca wyeliminować problemy występujące w pierwszym sezonie, ale trzeci sezon z rzędu? Ile można testować? Wiem, że od nowa konstruowali, ale mieli już doświadczenie z dwóch sezonów! Gdybym ja odwalał taką fuszerkę w pracy, już dawno by mnie z niej wyrzucili!
    Dla Ciebie to naprawdę coś normalnego?

  • 26. Sasilton
    • 2017-02-28 15:33:29
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Bottas podczas symulacji wyścigu zrobił 1:23.582.

  • 27. BlahBlah
    • 2017-02-28 15:34:22
    • *.174.61.246

    Dobrą formę podtrzymuje Force India i Haas. Oby tak było podczas sezonu!

  • 28. jaga23
    • 2017-02-28 15:47:14
    • *.244.186.10.tvkhajnowka.pl

    Ludzie to są tylko testy co widać a wy tylko narzekacie jaki to Honda fatalny silnik zrobiła , np teraz McLaren montuje jednostkę napędową w bolidzie Vandoorne co wczoraj dla Alonso padła , w celu sprawdzenia czy udało się zlikwidować problem , i co zaraz znowu zacznie się pisanie jaka to katastrofa się dzieje

  • 29. Kalor666
    • 2017-02-28 15:53:01
    • *.197.121.99.threembb.co.uk

    1.20.60 czas Kimieego. Obiecująco ale co ma w zanadrzu merc to ciężko powiedzieć

  • 30. Kalor666
    • 2017-02-28 15:53:26
    • *.197.121.99.threembb.co.uk

    1.20.960 miało być

  • 31. Artefact
    • 2017-02-28 16:04:15
    • *.73.9.196

    @ 25 rozumiem Twoje podejście, ale nie znamy kontraktów by o odszkodowaniach mówić, nie znamy także (przynajmniej ja) warunków dopuszczenia silników ... więc argument, że silniki są awaryjne ostać się nie może. to czysta spekulacja i słaba na dodatek, ponieważ jak widać FIA dopuściła bolidy do testów.

  • 32. karolck93
    • 2017-02-28 16:54:20
    • *.ssp.dialog.net.pl

    @31 To z odszkodowaniami było akurat trochę na wyrost, lekko ironiczne stwierdzenie, by podkreślić wadliwość ich konstrukcji, chociaż dla mnie to jednak byłaby nauczka na przyszłość, by takie aspekty uwzględniać konstruując kontrakty (no chyba, że już coś takiego jest, bo my oczywiście nic o tym wiedzieć nie możemy).
    Niestety takie testy robione przez FIA nie są zbyt miarodajne (to głównie jakaś praca na hamowni czy praca przez jakiś czas na najwyższych obrotach), co pokazują testy czy najświeższa historia, gdzie rok temu i dwa lata temu McLaren wymieniał kolejne jednostki na potęgę w obu bolidach. Z resztą w takich testach nie da się odzwierciedlić warunków, jakie panują w bolidzie na torze. Co do homologacji FIA, jak to wygląda, to jakieś informacje są na Internecie, dość łatwo znaleźć, bo to nie jest żadna tajemnica raczej :)

  • 33. Purrek
    • 2017-02-28 17:04:01
    • *.221.120.18

    @32 Ale wiesz, że ta wymieniana jednostka pochodzi od Alonso, bo chcieli sprawdzić, czy sobie poradzą z jej ogarnięciem?

  • 34. Blazefuryx
    • 2017-02-28 17:38:42
    • *.dynamic.chello.pl

    Räikkönen Ferrari SF70-H 1:20.960

    To ponad sekunda szybciej niż zeszłoroczne Pole Position, a jestem pewien, że kierowcy nie próbują osiągać rekordowych wyników. Na pewno realne tempo jest jeszcze o 1.5-2.5s lepsze, i to przy tych śmiesznych prędkościach maksymalnych ~280km/h. Na torze w Barcelonie to prawie 40km/h mniej niż przykładowo w 2013 roku, nie wspominając w ogóle o 2016. Oni muszą tymi bolidami jechać praktycznie cały czas z wciśniętym pedałem gazu w podłogę.

  • 35. Artefact
    • 2017-02-28 17:52:22
    • *.centertel.pl

    @ 32 podyskutować jest zawsze dobrze :)

    a propos.... mega fajne te nowe bolidy, aż chce się jechać i na żywo zobaczyć :)

  • 36. bbrbutch
    • 2017-02-28 19:14:54
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    Prędkości wczoraj były o około 10-15km/h niższe niż w zeszłym roku na testach.Ric miał jakieś 330parę,a Vet coś koło tego,o ile dobrze pamiętam.Poprostu te pomiary podawali z innego miejsca ,nie z końca prostej.Jak znikną czujniki itp.to na pewno będą większe.Na stronie F1 są tablica prędkości.

  • 37. Blazefuryx
    • 2017-02-28 23:57:26
    • *.dynamic.chello.pl

    37. Rzeczywiście, teraz sprawdziłem i zmiany nie mają aż tak drastycznego wpływu na maksymalne prędkości jak wynikało z tamtych liczb. Te 280-270 km/h musiały pochodzić zaraz z wyjścia z ostatniego zakrętu, najprawdopodobniej z linii start/meta.

    Więc bolidy pomimo dużego napływu aerodynamiki w tym sezonie są i tak o ok. 20 km/h szybsze na najdłuższej prostej niż w 2013.


Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo