komentarze
  • 1. lukzab91
    • 2016-07-08 19:44:45
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    no to trohe słabo jak nagle się okazuje się, że utrudnia widoczność.. może to kwestia przyzwyczajenia. Ale też trudno to nazwać testem po jednym okrążeniu instalacyjnym. Ciekawe jakie by miał tempo wyścigowe jeśli musiał by z tym pojechać we wyścigu

  • 2. sliwa007
    • 2016-07-08 21:02:49
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Po jednym okrążeniu to można powiedzieć tyle co i nic. Wiadomo, że zmniejsza się widoczność. Nawet w autach osobowych wystarczy przesiąść się do auta z szerszym słupkiem i już widać różnicę. W F1 wszystko dzieje się szybciej więc i różnice będą większe.

    Pytanie jest takie, jak kierowcy dostosują się do mniejszej widoczności. Ale tego nie da się stwierdzić po jednym kółku. I tym bardziej zastanawiam się nad tym co Ferrari robi w treningach, bo po ostatnich wyścigach mam wrażenie, że te są trochę zmarnowane.

  • 3. devious
    • 2016-07-08 23:44:50
    • *.centertel.pl

    Ja chciałbym tylko zobaczyć jak kierowca wysiada z przewróconego kołami do góry bolidu z pałąkiem Halo - vide wypadek Alonso z Australii, gdzie wręcz musiał się wyczołgiwać z wraku.

    Z pałąkiem wydaje mi się to niemożliwe - przwrócony bolid oprze się na pałąku, zaś boczne otwory są za małe - moim zdaniem to dyskwalifikuje ten system bo w ekstremalnym przypadku (pożar) kierowca nie będzie mógł opuścić bolidu... Służby nie zawsze pojawiają się na miejscu w kilka sekund i nie zawsze mogą od razu postawić bolid na koła - zaś ogniotrwały kombinezon i bielizna mogą wytrzymać jakieś 45 s...

    Dawno nie widzieliśmy poważnego pożaru bolidu F1 a tym bardziej bolidu przewróconego do góry kołami - co nie znaczy, że to się nie może zdarzyć... Wypadku Bianchi'ego też jakoś nikt nie przewidział a wystarczyło trochę wyobraźni...

  • 4. Michael Schumi
    • 2016-07-09 15:05:24
    • *.ip.euro.net.pl

    @3 Zwłaszca w GP Europy 2007.

  • 5. Michael Schumi
    • 2016-07-09 15:05:51
    • *.ip.euro.net.pl

    *zwłaszcza

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo