komentarze
  • 1. Magicgarage
    • 2016-06-07 09:26:18
    • *.centertel.pl

    A w Ferrari jak zwykle , były szumne zapowiedzi , a za chwile przeskoczy ich Red Bull . I pozostanie tylko skupić się już na przyszłorocznym bolidzie .

  • 2. veterynarz
    • 2016-06-07 09:33:22
    • *.vlan306.nemes.lubman.net.pl

    Jak dla mnie to już przeskoczył ich Red Bull :(
    Może przynajmniej RB postawi się Mercedesowi.

  • 3. stasek44
    • 2016-06-07 10:11:05
    • *.my-it-solutions.net

    Zaczekajcie z osądami na szybsze tory. To, że w Monaco RedBull był szybszy wcale nie oznacza, że na pozostałych torach również będzie miał lepsze tempo.

  • 4. robher
    • 2016-06-07 11:07:08
    • *.dynamic.chello.pl

    Cześć , na miejscu Ferrari na resztę sezonu ściągnął bym Kubicę za Raikonena , na pewno więcej by pomógł w rozwoju bolidu niż ten nieudacznik , sorki że tak go nazywam ale jest tak słabym kierowcą że szkoda 2-ego miejsca w bolidzie ferr....

  • 5. Sasilton
    • 2016-06-07 11:34:10
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Kubica teraz jest za gruby i ma nie sprawna rękę.

  • 6. Vicente
    • 2016-06-07 13:25:17
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Uwielbiam te gadki o Kubicy... o.O

  • 7. Kalor666
    • 2016-06-07 14:27:33
    • *.197.121.130.threembb.co.uk

    Sasilton Kubica akurat schudł mocno ostatnio

  • 8. KowalAMG
    • 2016-06-07 15:05:23
    • *.icpnet.pl

    Moja objekcja jest taka ,ze Ferrari z gory wiedzialo ,ze nie ma szans na torze w Monako , poprostu odrazu przygotowywuja sprzet na GP Kanady . Tor w Montrealu jest szybki i szeroki mozna w zakrety wchodzic po wiekszym łuku , takze areo ma mniejsze znaczenie . Nie wykluczam ,ze Rbr bedzie rownie szybkie ale wazniejszym aspektem bedzie moc silnika . Zobaczymy jakie Renault poczynilo postepy ;) co do Merca konkurencja dla widowiska wskazana lecz LH44 powinien odjechac chyba ,ze znowu bedzie mial problem z ograniczeniem mocy i bedzie scigal sie jadac w trybie awaryjnym.

  • 9. Rimaro
    • 2016-06-07 21:06:05
    • *.internetia.net.pl

    Ja jestem ciekaw natomiast jak sobie poradzi Rosberg na tle Hamiltona, gdyż w Kanadzie nie odstawał od niego w 2014 i 2015, a w tym sezonie wygląda na mocno podbudowanego i zmotywowanego. Do tego popieram @3 stasek44, czyli żeby poczekać z osądami odnośnie Ferrari i RBR właśnie na ten wyścig. Hiszpania i Monaco są typowymi torami stawiającymi na aero a wiadomo kto robi niesamowite nadwozia... Wydaje mi się, że Ferrari też trochę eksperymentuje z silnikiem by znaleźć przewagę na tej płaszczyźnie nad Mercedesem. Z drugiej strony jestem ciekaw tych poprawek od Renault, bo to dopiero tutaj wyjdzie ile dały wydane żetony na rozwój na GP Monako, skoro ( ponoć! ) tam Ricciardo dzięki temu silnikowi dołożył 0,2s na kazdym okrążeniu.

  • 10. Del_Piero
    • 2016-06-08 00:08:36
    • *.telekomunikacjawschod.pl

    Brakowało mi głupich wstawek o Kubicy. Może od razu jeszcze Coultharda albo Brundle.

  • 11. dexter
    • 2016-06-08 12:09:36
    • *.4.132.42

    @Rimaro

    No, na takim torze jak Montreal moc silnika jest wazna. I tutaj tez sam jestem ciekaw jaki krok do przodu wykonala konkurencja (na mysli mam jednostke napedowa Ferrari i Renault). Mercedes, jesli chodzi o jednostke napedowa modyfikacje planuje dopiero na Spa. W pierwszej linii teraz dla Mercedesa bedzie liczyc sie zachowanie stabilnosci jedostki napedowej.

    Hehe - skoro w Monaco drugi etap rozwojowy jednostki napedowej R.E.16 wygenerowal 0,2 sek., to na takim obiekcie jak Circuit Gilles-Villeneuve, gdzie silnik bedzie mogl w pelni wykorzystac swoj caly wzrost mocy 35 KM, mozna spodziewac sie wyniku: 0,4 sek.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo