komentarze
  • 1. irek323
    • 2016-03-14 10:23:17
    • *.201.36.50

    jak małe dzieci. Idzie po ich myśli - bawią się w najlepsze, a jak ktoś sie okaże mieć lepsze zabawki, to już natychmiast zbierają majdan i uciekają z piaskownicy.
    Te ich straszenie o odejsciu już się robi nudne.

  • 2. Iron
    • 2016-03-14 10:43:22
    • *.ds15.agh.edu.pl

    Nie znoszę tego zespołu, więc tym lepiej jeśli odejdą.

  • 3. syloslaw
    • 2016-03-14 10:59:33
    • *.koronowo.com.pl

    Moim zdaniem mają rację otrzymując słabszy silnik nie mają szans na wyrównaną walkę ,a mercedes czy ferrari dając konkurencji taką samą jednostkę jaką mają zamontowaną w swoich bolidach mogliby stracić szansę na tytuł .Po prostu nie uczciwa walka w legalny sposób.

  • 4. Jahar
    • 2016-03-14 11:33:38
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @syloslaw
    Dlaczego uważasz, że Mercedes czy Ferrari muszą dzielić się swoją technologią? Wyjściem dla Red Bulla jest tylko zamówienie silnika od innego producenta tak jak to zrobił McLaren. W przeciwnym wypadku Red Bull nie będzie posiadał odpowiedniej pozycji do nacisku silniejszych od siebie producentów. Poza tym to jest wyścig samowystarczalnych fabryk a nie tych którym trzeba zagwarantować standardowe dla wszystkich części.

  • 5. Tomal20
    • 2016-03-14 11:40:42
    • *.42.203.218

    Jeszcze się sezon nie zaczął a ci juz płaczą

  • 6. przesio
    • 2016-03-14 11:50:21
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Redbull już widzi że ich maszynka nadaję się do muzeum :)

  • 7. Antie
    • 2016-03-14 11:53:02
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zgadzam się z Jaharem. Najlepiej jakby namówili jakiegoś fabrykanta na zrobienie dla nich silnika. Poza tym uważam, że więcej światowych marek zaangażowanych w F1 poprawiłoby jej atrakcyjność marketingową. Toro Rosso powino jeździć w tym roku na silnikach sygnowanych przez Alfę, Marchione chyba chciał przeforsować taki scenariusz, nie wiem czemu w STR na to nie poszli. Vw/Audi mogliby wejść z Lambo, Stefano już tam mają, chociaż o nim akurat ciężko powiedzieć, żeby miał know-how nt. prowadzenia zespołu F1.

  • 8. Antie
    • 2016-03-14 11:59:05
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Idealny (aczkolwiek wiadomo, że nierealny) scenariusz byłby taki, że STR jeździ od sezonu 17 na motorach Alfa Romeo, a rok później staje się fabrycznym teamem AR, Aston Martin wchodzi w układ z FI, Lamborgini przejmuje Saubera, a RedBull dogaduje się jeszcze z kolejnym producentem, którego jeszcze nie było (np. Lexusem) lub namawia do powrotu BMW.

  • 9. Antie
    • 2016-03-14 12:01:47
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Toyota angażuje się w Manora, Chevrolet z Haasem tworzy super american dream team w F1... Ech, pomarzyć zawsze można...

  • 10. andy_chow
    • 2016-03-14 12:19:52
    • *.opera-mini.net

    @Jahar w pełni się z Tobą zgadzam najłatwiej jest mieć wszystko podane na tacy.Teraz bez silnika niewiele można zdziałać.pzdr

  • 11. stasek44
    • 2016-03-14 14:18:48
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    @7
    Ale popłynąłeś... Lambo w F1... Ten producent samochodów nie ma żadnych osiągnięć w niższych seriach wyścigowych. W ogóle to jak sam napisałeś byłby to kolejny zespół
    jeżdżący na nie swoich silnikach, a co najwyżej na motorach "vw".

    @8
    Ja tam nie chcę mieć Formuły producentów.

  • 12. timarco
    • 2016-03-14 15:47:40
    • *.tvn.pl

    ale w czym jest problem? kto im zabrania znalezienia / kupienia niezależnego producenta silników, produkującego dla nich silnik zgodny z obecną specyfikacją?

  • 13. ipkuser
    • 2016-03-14 17:30:20
    • *.play-internet.pl

    niezależny silnik od FIA - jak najbardziej tak, ale wg tych samych zasad co inni producenci.. jakby FIA znalazła firmę, która zbudowała by im taki silnik, PÓŹNIEJ sprzedawała wg proponowanych przez siebie stawek to czemu nie.. tylko jakoś nie widać kolejki firm chętnych do stworzenia takiego silnika ;-)

  • 14. Xandi
    • 2016-03-14 20:25:42
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Lepiej dla F1 jest jak wygrywa fabryczny zespol typu Merc, Ferrari niz jak wygrywa zespol ktory niema tradycji motoryzacyjnych..A RedBull przez swoje ''cwaniactwo'' ktore uprawiali w latach 2010-14 zasluzyl sobie na to..A startujac z silnikiem pod zmieniona nazwa TAG to moga byc pewni ze napewno nie dostana najlepszej specyfikacji , stad te zale i placze ze strony RedBull'a

  • 15. stasek44
    • 2016-03-14 22:51:37
    • *.dynamic.gprs.plus.pl

    @up

    To masz nieaktualne info bo sam Renault twierdzi że będzie dostarczać jednostkę o takiej samej specyfikacji dla redbulla

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo