komentarze
  • 1. Sasilton
    • 2016-02-17 10:40:14
    • *.dzierzoniow.vectranet.pl

    Łatwiej poprawić niezawodność niż osiągi, wiec Honda idzie w dobrą stronę.

  • 2. Malciszek
    • 2016-02-17 11:10:41
    • *.sileman.net.pl

    Nie lubię MACa, ale życzę im żeby załapali się do 10.

  • 3. michal39533
    • 2016-02-17 11:24:16
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    chyba że poprawa niezawodności będzie wiązała się ze zmianą osiągów na słabsze i koło się zamknie

  • 4. belzebub
    • 2016-02-17 13:23:54
    • *.jeleniagora.vectranet.pl

    @1 Łatwiej poprawić niezawodność? Żartujesz chyba, Hondzie nie udało się przez cały poprzedni sezon i nadal mają z tym problemy - więc gdzie jest łatwiej? Jeśli nadal ma problem z przegrzewaniem, znaczy się że cały silnik został źle zaprojektowany. A to, że poprawili turbo to tylko jak widać częściowa poprawa. Teoretycznie można zakładać, że cały silnik nadaje się do zaprojektowania od nowa. Podsumowując, Mclareny będą miały mocniejsze jednostki, ale nie ma gwarancji że będą dojeżdżały do mety, przynajmniej w pierwszych wyścigach.

  • 5. przesio
    • 2016-02-17 13:35:43
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Co z tego że szybszy jak będzie się psuł , przez co nie będą zdobywać punktów . Suma sumarum wyjdzie na to samo co w poprzednim sezonie ... ( Chyba że zadzieją się cuda o.O )

  • 6. SebastianM
    • 2016-02-17 22:50:08
    • *.dynamic.kabel-deutschland.de

    Sprawa dla mnie jest o tyle niezrozumiała, że Honda miała praktycznie 2 lata na zaprojektowanie i wyprodukowanie silnika, podobnie jak Mercedes. Dodatkowo nie była obciążona startami w F1, więc miała doskonałe warunki do pracy. Efekt tej pracy wszyscy znamy. Także skłaniałbym się ku opinie, że tutaj nie ma za bardzo co poprawiać, tutaj potrzeba nowego projektu. Chciałbym się mylić.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo