Red Bull potwierdza rozstanie z Infiniti
Zespół Red Bulla potwierdził, że z końcem roku kończy długoterminową współpracę ze swoim sponsorem tytularnym, firmą Infiniti.Kilka dni temu Red Bull potwierdził również, że silniki dostarczane mu przez Renault będą nosiły nazwę TAG Heuer.
„Chcielibyśmy ogromnie podziękować Infiniti za ich wkład w rozwój zespołu od czasu kiedy dołączyli do nas jako partner komercyjny w 2011 roku” mówił Christian Horner, szef Red Bulla.
„Zostali naszym sponsorem tytularnym w sezonie 2013 a Infiniti mogło cieszyć się największą widocznością w sporcie niż jakikolwiek inny producent.”
„Życzymy im wszystkiego najlepszego w przyszłych planach.”
komentarze
1. Jabba1979
Zamienił stryjek siekierkę na kijek
2. Mateo_R19
Trzeba przyznac ze Renault na tym wszystkim wyszlo najlepiej, w przeciwienstwie do RBR. Coz, sami sie o to prosili. Ciekawe czy Renault zabiera Infiniti do siebie.
3. sebo070
2. Mateo_R19. Infiniti należy do grupy Renault więc jak rezygnują z Renau;t i ich silniki będą nazwane TAG Heuer to Infiniti odejdzie z automatu.
4. Mateo_R19
@3 To że Infiniti odchodzi to wiadome (wystarczy przeczytać news powyżej:) ). Bardziej mnie interesuje czy sponsoring przejdzie do Renault F1.
5. Kimi Rajdkoniem
@4.Mateo_R19: jak firma, która jest własnością Renault ma sponsorować zespół prowadzony przez macierzysty koncern? Renault da pieniądze Infiniti, które to da pieniądze Renault?
6. Jacko
@5. Kimi Rajdkoniem
To jest bardziej skomplikowane. Renault jest jednym z akcjonariuszy Nissana. Nissan jest jednym z akcjonariuszy Renault. Oba te koncerny są współwłaścicielem Infinity. Pamiętaj, że to nie jest jednoosobowa firma pana Zenka, który obojętnie z której kieszeni wyciągnie, to są te same jego drobne. Na tamtym poziomie może być właśnie tak, że jedna firma sponsoruje drugą, mającą tych samych współwłaścicieli, choćby po to, by wrzucić to w koszty i zapłacić mniejsze podatki.
7. roko
@6. Jacko - Marka, brand itd, to tylko formy przenoszenia odpowiedzialności a co za tym idzie finansów, w właściwe w danym momencie miejsca. Czasem ma to znaczenie by obejść cła a czasem by nie ulec rządowym formułom antymonopolistycznym, choćby wyłącznie na papierze, za każdym razem jednak, by robić kasę lub przynajmniej nie tracić jej bezpowrotnie.
8. dexter
@Mateo_R19
Przeszukaj tutejsze archiwum. Przypuszczam, ze znajdziesz odpowiedz na swoje pytanie.
Skomentuj artykuł
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
Zarejestruj się już teraz