komentarze
  • 1. ekwador15
    • 2015-06-09 09:28:47
    • *.minolta.pl

    Po pół roku już powtarzanie w kółko, że nic z tego nie będzie jak nasi komentatorzy to dopiero nie ma sensu. Poczekajmy chociaż do kolejnego sezonu, czy będzie jakiś znaczny postęp. Słabo wystartowali, gorzej chyba jak Renault rok temu, ale nikt chyba nie spodziewał się, że będą wygrywać od startu sezonu 2015. Zobaczymy w przyszłym sezonie, w tym roku jak dalej będą cisnąć z rozwojem to może uda im się na stałe dołączyć do walczących o małe punkty. Podium i wygrana raczej niemożliwa. Chyba, że odpadną z jakiegoś wyścigu oba Mercedesy i oba Ferrari.

  • 2. nonam3k
    • 2015-06-09 09:45:30
    • *.216.217.178.ip4.netico.pl

    Jeszcze parę miesięcy i zrobią to samo co RBR :D RedBull również dobrze rozmawiał z renault przez 80% sezonu , czarę goryczy przelało to ze renault na kolejny sezon również przygotowało bubla . Jeśli w następnym sezonie silnik hondy również będzie do Bani to mclaren zacznie się zachowywać jak RBR

  • 3. Mateo_R19
    • 2015-06-09 09:48:08
    • *.ingram.com.pl

    To po jakiego grzyba glosili ze będą się liczyć od poczatku. Później ze beda podia zdobywać. Jak narazie to tylko fartem Button punkty zdobył. Ja juz w żadne ich zapowiedzi nie wierze.

  • 4. sliwa007
    • 2015-06-09 10:10:24
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    Mclaren nie krzyczy bo wie, że sami też nie wykonali dobrej pracy. Ten bolid to póki co bubel od każdej strony, ale ciągle jestem w (coraz mniej licznej) grupie kibiców, którzy wierzą że jeszcze w tym sezonie pokażą przyzwoite tempo.
    Może Honda powinna rozważyć wsparcie projektu dodatkową gotówką, nie od dziś wiadomo, że pieniądze poprawiają osiągi

  • 5. Jahar
    • 2015-06-09 10:55:44
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    McLaren odrywa się od zachowania Red Bull ale i tak powyższa wypowiedź to mała krytyka Hondy.

  • 6. MarTum
    • 2015-06-09 12:03:33
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Cóż, to jest zbyt skomplikowana machina aby dało się to ogarnąć w pierwszym sezonie. Sądzę, że nadejdzie ich czas bo rotacja liderów musi zostać zachowana ale oni potrzebują jeszcze masę czasu.

  • 7. spookepl
    • 2015-06-09 15:29:47
    • *.118.138.168

    Dlatego powinny wrócic stare zasady V8+KERS , 1000KM, szerokie opony z tyłu, mniej areo. Byśmy mieli co oglądac, honda, renault by wtedy troche odrobiły straty do Mercedesa i Ferarri.
    Cheers

  • 8. sliwa007
    • 2015-06-09 15:44:50
    • *.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

    7. spookepl tej Hondy, Renault i głównie Mercedesa mogłoby już wtedy nie być bo to głównie silniki V6 jako bardziej zbliżone do tych w cywilnych autach przyciągnęły/utrzymały obecnych konstruktorów, którzy traktują F1 nie tylko jako platformę marketingową ale również jako poligon doświadczalny. Mniej aerodynamiki? już to przerabialiśmy... zabronili dmuchanych dyfuzorów, wysunęli wydech na sam koniec bolidu, zmniejszyli tylne skrzydła co w konsekwencji miało ograniczyć docisk aerodynamiczny o 30 czy nawet 40%. Konstruktorzy odrobili tą stratę w 4 miesiące.

  • 9. dexter
    • 2015-06-09 22:51:57
    • *.0.78.86

    Ja tak szybko spojrzalem na statystyki. Alonso 3 wyscig z rzedu wystartowal z miejsca 13 (chyba pechowa ta trzynastka) - i za kazdym razem nie dojechal do mety. Trzy defekty z rzedu: ostatnim razem przydarzyla sie jemu taka sytuacja w 2001 roku jeszcze w Minardi - nie dojechal w Austrii (gdzie mamy wyscig za 2 tygodnie?), Monaco i Kanadzie.

    Ja w takie rzeczy nie wierze, ale troche niesamowite sa niekiedy statystyki ;))

  • 10. Matysss
    • 2015-06-10 10:52:55
    • *.barzak.com.pl

    Moje zdanie jest takie,że w czasach kiedy bolidy były wyposażone tylko w silniki, o wiele łatwiej było je rozwijać.W tej chwili mamy do czynienia z "agregatami" i tu sytuacja jest dużo bardziej skomplikowana.Jestem wiernym fanem F1 od 20 lat, ale jeśli w dalszym ciągu królowa będzie zmierzała tam gdzie zmierza to żal na to patrzeć..F1 to musi być hardcore, ekstremalne wyzwania i osiągi. Pewnie niektórzy pamiętają wrażenia RK z pierwszej jazdy bolidem, na co zwrócił szczególną uwagę? nie chodziło o przyspieszenie itp...zwrócił uwagę na hamulce w F1. Temat technologii i kierunku rozwoju współczesnej Formuły 1 jest bardzo złożony, ale na pewno kilka aktualnie funkcjonujących rozwiązań nie przyciąga fanów.Poza tym, dostępność, ceny biletów itd dopełniają marnego wizerunku.
    szkoda, może ktoś się w końcu obudzi i przywróci dawny blask F1

  • 11. F1KUBICAWRC
    • 2015-06-10 18:00:03
    • *.play-internet.pl

    Z każdym wyścigiem McLaren ma mniejszą stratę. Wystarczy trochę przeanalizować wyniki.

  • 12. RyżyWuj
    • 2015-06-11 17:50:00
    • *.static.korbank.pl

    Moja klątwa nadal działa. Zdrajca Bulion kieruje największą kompromitacją w stawce i tak pozostanie, dopóki nie przeprosi Lotusa za ucieczkę. Można mu życzyć, żeby rył tą łodzą podwodną muł z dna przez lata, a potem na rok przed odbiciem żeby go wymienili - tak jak Rossa Brawna w Mercedesie.

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo