komentarze
  • 1. melo
    • 2015-05-06 12:20:49
    • *.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Zacznijmy od tego, że Renault nie ma wcale fabryki silników F1! Fabryka gdzie sa produkowane owe silniki znajduje się 160 KM pa południe od Paryża, w mieście Aubigny sur Nere w firmie Mecachrome. Motorsport poprzez marketing jest tak samo zakłamany informacyjnie jak polityka;)

  • 2. Tutankhamun
    • 2015-05-06 13:15:33
    • *.dk.customer.tdc.net

    Wg. mnie Renault nie ucelowal w systemie downsizing-u ze stopem - mieszanka stali na wal korbowy albo pierscionki? Albo tez maja problem z nasmarowaniem tych elementow, a moze nie maja sposobu na odpowiednie schodzenie cylindrow? cholera ich wie i nigdy nikt z nas sie o tym nie dowie:) kazdy koncern ma swoje tajemnice i o takich sprawach nieda sie nic wygooglac:( medialne pierdoly typu ze ten a ten silnik F1 ma x koni to sciema:) nigdy zaden koncern nie podal rzetelnej informacji, ile kucy maja za plecami kierowcy F1, to co mozna wyczytac to tylko srednia:).

  • 3. dexter
    • 2015-05-06 16:21:15
    • *.4.72.34

    @ Tutankhamun

    To nie jest tylko problem Renault, kazdy producent stoi przed takim wyzwaniem.

    "a moze nie maja sposobu na odpowiednie schodzenie cylindrow"

    To moze byc glownym problemem. Lepsze spalanie = wydobycie mocy = wieksze cisnienie sprezania w cylindrze = zmeczenie materialu. W porownaniu do ubieglego roku cisnienie sprezenia wzroslo. Wczesny zaplon i wysoka kompresja z pewnoscia zwieksza ryzyko.

    "medialne pierdoly typu ze ten a ten silnik F1 ma x koni to sciema" - myslisz ze zespoly nie posiadaja danych ile silnik ma koni ?

    Pozdr.

  • 4. dexter
    • 2015-05-06 16:27:53
    • *.4.72.34

    @Tutankhamun

    Zreszta obojetnie, dla kierowcy najwazniejsze jest aby moc byla stabilna gdy on nacisnie przepustnice gazu.

  • 5. TomPo
    • 2015-05-07 09:30:18
    • *.dynamic.chello.pl

    No ale żeby F1 była 'widowiskowa', zaraz wymyślą stado przepisów by spowolnić najlepszych, by miernota była bliżej najlepszych. I w ten sposób z roku na rok bolidy jeżdżą coraz wolniej i są delikatniejsze od porcelany.

  • 6. bera5
    • 2015-05-08 10:13:20
    • *.opera-mini.net

    Co to za bzdury z tym hasłem (...) wczesny zapłon(...) z czego to jest tłumaczone ?

Skomentuj artykuł

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

Zarejestruj się już teraz

Ogólnopolski serwis poświęcony Formule 1 - Dziel Pasję
© 2004 - 2024 GPmedia | Polityka prywatności
Kopiowanie treści bez zgody autorów zabronione.

Created by nGroup logo with ICP logo